pátek 18. ledna 2013

18.1 2013

Ahoj.

Dnes mi budíček zazvonil v 4,00 ano, nejsem blázen!:D Ale ve škole nám přehodilo hodiny, tak nám dali nulu!

Je to zvláštní se ve čtyři hodiny kouknout na ulici, kde není ani slechu a ani vidu. Přeci jen, není to zase tak brzy, já bych šla klidně i běhat, ale musím se učit eko, tak mě dneska 3 hodinu držte palce, protože to budu potřebovat! :))

Jak se Vám daří, co škola a písemky?
Přesně tak! :D
Jsem poslední dobou fakt unavená.(tím brzkým vstáváním)  
Také zaznamenávám, že mé tělo chce více jídla, tak mu ho dám, no co! :D

Protein piji již 2. dnem a paráda, hotová paráda! Zasytí mě mnohem víc jak nějaký jogurt, doopravdy! ;)

Dneska bych měla přijet ze školy dřív, takže se možná mrknu do posilovny, asi by to nebylo na škodu.
Včera jsem začala insanity - Fit test a dnes už jedu na ostro, tak a já těch 60 dní dám! :))


Jídelníček:
Sn. rýžové instantní vločky + sušené banány + brusinky + hořká čoko + 1/2 jablka
Sv. Bílý jogurt Holandia+ sušené banány + lněná semínka + brusinky + sweety grep trocha + 2/2 jablka
Sv. Kaiserka se sýrem + šunkou+ okurkou
O. Míchaná vejce (2 ks + šunka + sýr + kousek hermelínu + zelenina)
V. Borůvkový protein



Omlouvám se za otočení! :D

Pohyb:
Chůze 8 km
Insanity-polymetric cardio circuit (50 minut)

21 komentářů:

  1. nesnášela jsem,když jsme měli nultou :D:/ a EKO určitě zvládneš :)
    nemám ráda sušené ovoce, radši čerstvé! a 60 dní zní jako výzva:P jen do toho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to zvládnu, když budu mít podporu! :D ..
      Zvládla jsem to, děkuji! :))

      Vymazat
    2. tak to ráda slyším!
      toustíky dělám jak kdy, zapečený s jablíčkem je mám taky moc ráda!

      Vymazat
  2. Proteinu jsem nakonec taky neodolala a už se hrozně těším, až dorazí! :-) Na EKO ti držím pěsti, co to jde! Ty to zvládneš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládla jsem to, děkuji! :)
      Určitě nebudeš zklamaná! :))

      Vymazat
  3. Moc hezký článek!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován hlavně fotografování. Dále u mě můžeš najít už i první proměnu! A brzy i recenze, outfity a tak podobně.
    Pokud se ti u mě bude líbit, tak budu moc ráda, když se staneš pravidelným čtenářem.
    Přeji hezké ráno!:)

    OdpovědětVymazat
  4. já vstávala v půl 7 a nadávala jsem :D předminulý rok jsme měli taky nultou, už bych nikdy víc nechtěla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO o půl 7 je to ještě pěkný, co bych za to dala!:D

      Vymazat
  5. Já mám tento rok dvakrát týdně na 7 a ještě v tyto dny končím až ve 3. Prostě děs! :D Ze školy chodím zničená.
    Tak ať EKO dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je na nic takle, být tak ráno a i odpolende, už aby to zkončilo! :D ...
      Dopadlo, děkuji! :)

      Vymazat
  6. Tak s Insanity držím pěsti, ať to vydržíš! :))
    O písemkách mi ani nemluv, v pondělí mě čekají poslední 2 zápočty, tak doufám, že to dám, abych pak měla hezky 3 týdny volno, ale příliš se mi tomu nechce věřit. :D Uvidíme, třeba mě Bohové podpoří. :P
    Co se týče proteinu, sledovala jsi, na jak dlouho tě zhruba zasytil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,t ak to ti držím palce, a já na tebe sesílám sůlu se učit! :))
      Pozorovala, nemám po něm hlad až do večera. Dám si ho cca v 5. a až do večera jsem sytá! ;)

      Vymazat
  7. 173cm a 54kg? myslím že máš úplne super váhu na tú výšku,, ja mám 178 a 67 ...

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ranní ptáče, takže jsem nulté byla vděčná, člověk je dříve doma :-)... Jinak jídlo vypadá krásně, brusinky mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Škola mě doslova huntuje!
    Taky postupně přidávám na jídle :P

    OdpovědětVymazat
  10. Jen jez pokud to tělo chce :) A s Insanity ti držím palce, je to fakt masakr a jsem ráda že už to mám za sebou :D Ale určitě je to účinné cvičení ale rozhodně při něm přidej na jídle, protože je to nářez. Mě na tom nejvíc vadila délka těch videí.

    OdpovědětVymazat
  11. receptík už tam je, přidala jsem odkaz do jídelníčku :)

    OdpovědětVymazat
  12. ve 4 ? tak to bych nezvládla vůbec! a pokud jo, tak bych nebyla vůbec použitelná ten den:)

    OdpovědětVymazat
  13. ja som za posledné dni tiež taká unavená a vyčerpaná som úplne nadšená že je piatok a neviem si predstaviť že by som mala ísť dneska na párty ako je to u mňa zvykom...som rada že sedím doma, v kľudne a že o ôsmej si spravím kúpel a o deviatej všetko vypínam a idem spať :) nezávidím ti to tvoje skoré vstávanie, fakt si to neviem predstaviť pretože každý deň chodím spávať po pol dvanástej a o pol 7 sa nemôžem prebudiť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Písemky se docela povedly! :)
    Vstávat ve 4 hodiny?! Twl! :D Hardcore! :D
    Ale konečně je už víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  15. vstávat ve 4 bych umřela:-D Tak ať ti to eko vyjde:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))