sobota 19. ledna 2013

19.1 2013

Pěkný ráno 
( no skoro poledne! :D )

Jak jste se dnes vyspali? Já jsem spala u přítele, a noci u něj jsou tak strašně dlouhé poslední dobou, vzbudím se ve 2 v domnění, že už je 7 a ono nic! :-D

Jedna na zlepšení dne! :))

Jinak mám dvě zprávy ze včerejška.
Už mám anonymní komentáře, které nejsou příliš milé, takže už na mne narazili i ti lidé, kteří to v hlavě nemají moc ok! :D
A ta druhá věc je, že včera, po insanity jsem celý večer skuhrala na žaludek, zvracet a zvracet! To bylo včera moje!


Chtěla jsem se zeptat, pijete u cvičení? Já jen, že jsem to včera překousla a napila se, protože už jsem byla vyprahlá a myslela jsem, že se při cvičení pozvracím, jak ve mě ta voda hrkala! ;)

Video, které nakopne!♥

Dneska mě bolí záda, takže je musím pomocí insanity pěkně rozhýbat- zas! :D 
Dala jsem si božskou snídani- zvětšila jsem porce, mňam! :))

A co mám dnes v plánu?
Cvičit, nejspíše jít na návštěvu k babičce, naučit se něco a pak bůůh ví! ;)

Co máte v plánu Vy? :)

Jídelníček:
Sn. Kukuřičné instantní vločky+ medové punakce +1/2 banánu + sweety grep + kokosové čoko kolečka( sušenky) + sirup
Sv. X
O. Kuřecí maso s majdou + rýže
Sv.?
V. Protein

Pohyb: 
chůze 6 km
Insanity-Cardio power and resistance

6 komentářů:

  1. Já při cvičení piju, ale vždycky si jen trošku loknu, aby to ve mně nehrkalo, jak píšeš :D Ale zase je pravda, že u Insanity je třeba napít se trošku víc. Pocit na zvracení jsem při tom ale nikdy neměla.
    Plány na dnešek máme docela podobné - cvičení je samozřejmost a učení mě čeká taky :) Akorát místo návštěvy u babičky pojedu na výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to stejně jak Allie. Piju, ale po malých dávkách. Bez vody bych při cvičení lekla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. mě noci u přítele strašně rychle utíkají :-(
    ty anonimy neřeš, jsou to lidé kteří jen závidí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já většinu vypiju jen skleničku :)

    OdpovědětVymazat
  5. U cvičení si jenom cucnu, ono to pak nakopne víc:)
    A přítel zase dneska spal u mě ajá spala, jak mimino asi do půl 11, kdežto on se prý vzbudil už kolem 9, chudák :D

    OdpovědětVymazat
  6. pití je pro mě nesmírně důležité při sportu :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))