čtvrtek 3. ledna 2013

2.-3.1 2013

Pěkný ráno přeji Všem.

Dnes ten den nezačal vůbec dobře. Probudila jsem se z noční můry ve stylu toho, že mě přítel podváděl s mou nejlepší kamarádkou, shit! :-D Hned na to jsem asi někde prochladla a po ránu jsem schytala pěknou neplechu s močákem! ( Jo, to jsou ti, kteří v mládí chodili jako hejsci a pak se toho už nikdy nezbaví! :(( )

Nevím co mám dělat, přemýšlím, že nepůjdu do školy, protože jakmile se napiji, biť jen jeden lok, hned se mi chce čůrat! 

Mé vánoční nehtíky! :)) Těch záděrů si nevšímejte, nemůžu se jich zbavit! :D

Když jsem si chystala svačinu, vylila se mi na linku voda z mozzareli, včera pro změnu olej! :D
 No nemám to já dny blbec? :D

Dneska bychom měli mít ve škole 8 hodin, to je šok takhle ze začátku. Po škole potřebuji do zlatnictví, strhal se mi totiž řetízek, co mi dal přítel a mám ho už 3 roky a mooc mi na něm záleží! ;)

Jídelníček:


Sn. Ovesná kaše + pomeranč + 1 lžička lísko oříškové pomazánky - Nutela
Sv. Bílý jogurt + Cornflakes 
O. Vepřové maso vařené ve vodě + mozarella 1/2 + 2 cherry rajčata - víc jich nebylo! + 1/2 tofu
Sv. x
V. Míchaná vejce 2 ks + mražená zeleninová směs + 1/2 mozarelly + 1/4 tofu + vícezrná bagetka + šunka




Pohyb:
Be fit in 90 workout day 2
- warm up workout - 5:13 minut
- Back and Shoulders workout - 9:36 minut
- cardio MMA workout level 1 - 9:51 minut
- Yoga Basics workout by BeFit in 90 - 9:48 minut
Chůze 6 km

2.1 2013

Jídelníček:
Sn.  2 tmavé toasty zapečené s jablkem + jablko
Sv. ---- pozdní vstávání
O. Dušená mrkev + šťouchané brambory
Sv. Mixovaný nízkotučný tvaroh + trocha mléka + vlašské ořechy
V. Rizoto s vepřovým masem a zeleninou + kyselá okurka





Pohyb:
Be fit in 90 Workout day 1
- warm up workout - 5:13 minut
- Chest, Legs, Buns workout - 10:10 minut
- Fat burning cardio workout- 9: 41 minut

8 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem měla taky podobný sen. Jedna holka co se už delší dobu se*e do mého přítele mi do telefonu vykládala jak ho prostě hrozně chce a já s tím nic nenadělám. Po probuzení jsem byla naštvaná jako by to byla realita.
    Ten močák mě mrzí, zkus něco s brusinkami (čaj, tobolky z lékárny, ale mám pocit , že mě zabírá i obyčejné zobání - rozuměj žraní )
    A se záděrami jsme na tom stejně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. S močákem se drž, nezávidím, zkus urologické čajíky a ty brusinky - přesněji něco s nimi... Mne se zase drží chřipka, takže taky za trest...

    OdpovědětVymazat
  3. moc, moc děkuju za pochvalu :)
    ty nehtíky jsou strašně roztomilý! :)
    já jsem močák měla 3x za sebou a z toho jednou na dovolené, žádná sranda s tím není :-/ radši si hned zajdu k doktorovi! :)
    já jdu do školy až v pondělí :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Takové sny jsou fakt děsné, dokáží člověka pořádně rozhodit.
    Doufám, že bude brzy vše v pohodě, zkus něco s brusinkami, jak píšou holky :) Já si je (sušené) často dávám ke snídani a tyto problémy se mi vyhýbají.

    OdpovědětVymazat
  5. fuj takové sny!
    a snad s močákem bude vše OK!
    super papů :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle sny jsou nejhorší..
    přesně tak:) brusinky nebo rovnou nějaké vitamíny s nimi:)

    OdpovědětVymazat
  7. přijde mi že ty porce jsou strašně malinkaté..
    jinak mě pobavil toast s jablkem + jablko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona je pravda, že s porcemi bojuju, ale snažím se! ;)
      Nic jiného mi nezbylo! :D ablko zůstalo, tak jsem ho chtěl upotřebit! :D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))