úterý 1. ledna 2013

2013

Pěkný nový rok, přeji.

Jak jste si užili Silvestra?
http://www.lacultura.cz/2012/12/silvestr/
 Pro mě to byl poslední den, mého děsného konce roku. Jedla jsem tak, jak jsem holt jedla. Prostě katastrofa, celý dny nic, pak oslava. No nepřejídala jsem se, ale mám strach stoupnout na váhu, ani orientačně. 
Nu, nebudeme se přeci ohlížet, né? :))  
Do nového roku jen to nejlepší, hlavně úbytek centimetrů, kil hodně zdraví, protože ho hodně z Vás potřebuje a hlavně lásku, ta pomáhá ♥

A co pro mě je nového v novém roce?
Asi to, že dneska detoxikuji a budu jen pít a pít. Dala jsem si hned po ránu Caro, ale teď už jen vodu a vodu, možná do ní kápnu trochu citronu.

Od zítřka už zase začnu přispívat jídelníčky. A ještě víte co je nového? Budu si objednávat hrazdu do dveří, kettelbell (nebo jak se to píše) a už si pomalu vybírám boxovací pytel, juhůů! Má láska ♥
 
I s mým milým je všechno fájn, asi mi pomohla změna prášků- antiny, dali mi méně hormonů tak to se mnou tak nelítá! :-D


Užijte si krásný zbytek dne, dneska Vás poctivě všechny obejdu, protože jsem Vás zanedbávala a stydím se, moc se stydím! :(( Odpusťte mi!

9 komentářů:

  1. Já dneska asi půlku balíku lentilek M&M´s a víc přejezená jsem se snad nikdy necítila, :D ale byl to jeden z nejlepších silvestrů :) Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Do roku 2013 jen to nejlepší, ať všechno vychází podle tvých představ a jsi šťastná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jen to nejlepší přeju!
    užij si nové stroje až ti přijdou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí a úspěchů do nového roku :) A neřeš že jsi tady pár dní nebyla, vždyť jsou prázdniny ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Také Ti přeji všechno nejlepší do nového roku!:) Ať je pro tebe šťastný a úspěšný a ať se vydaří vše podle tvých představ!:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný nový rok!:) Vkroč do něj tou správnou nohou!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud jsi se nepřejídala, tak si nemáš co vyčítat, byly přece Vánoce! :)) tak ať se ti ta detoxikace povede, teď jsi mi úplně připomněla, jak je dobrá voda s citronem :D:D:D jdu si jí taky vzít :D

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem si Silvestra užila s přítelem :)
    a s tím jídlem to neřeš, jedeš přeci dál :-P

    OdpovědětVymazat
  9. I tobě hezký nový rok :-)... Ať se ti daří dle tvých přání a představ :-)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))