pondělí 21. ledna 2013

21.1 2013

Pěkné ráno.

Jak jste se vyspali? Já na nic, naše kočka mrouská a to jí máme v bytě! Dokážete si to představit? Já už se tak těším, až se vykastruje, ani nevíte jak! Chce to od nás deno denně a nemůže pochopit, že na nás ten zadek nemá smysl vystrkovat, bože!
Dneska si jdu koupit špunty do uší- asi celý rodině a sportovní podprdnu- pořádnou- jo! :))

Mimo to jdu dneska do posilky, použila jsem rady Fitnessgirl a mohu vyrazit.Kupuji si pergamentku, se kterou mám vstup za 24 korun, to jde, ne? :))


Zrovna teď to po mě kočka zase vyžaduje, ona mi nedá pokoj, jí nestačí, že sem vzhůru už od půl 4 a o půlnoci jsem měla polštář přes hlavu! (Bože, já vím, že za to nemůže, ale dej nám klid! :-D)
Takhle se válí všude, o všechno se otírá a špulí zadek! :D

A tak nějak jsem přemejšlela o tom, jak tvrdím, že musím mít sladkou snídani, když v podstatě kaše vůbec nesladím- ať je jakákoliv a sladké mám jen ovoce, které si mohu dát k chlebu, tak nevím teda! Jsem asi dost ukecaná! :D

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + kakao hořké + zavařené meruňky
Sv. Banán
Sv- Vanilkový rohlík + tvaroh
posilovna 1 h
Sv. Protein borůvkový s mlékem
Sv. Chléb + eidam+ hermelín
V. xxx


Pohyb:
Chůze 11 km
posilovna 1 h ( 15 minut steper, 10 minut orbitrek, posilování břicha cca 20 minut + core, pánské kliky, burpes, .. strečing)
insanity

13 komentářů:

  1. vstup za 24 korun je super :) a je mi líto, že ses nevyspala.. špunty sežeň pořádný!:) a s podprdou se nám pak nezapomeň pochlubit:P
    o tech sladkých snídaních by se dalo polemizovat no :D ale pravdou je, že bez ovoce snídaně prostě nemám, i k chlebu si dávám ovoce :) zeleninu si na snídani neumím představit
    zdá se mi, že máš toho jídla dneska nějak málo :) a jak jsi udělala hořký kakao? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super vysvětlivky náhodou :) a Granku bych ani kakao neříkala... holandské máme snad taky doma, tak ho zkusím!

      Vymazat
  2. Páni, ten vstup je dost luxusní! :))
    A tady ty zkušenosti se zvířátky mám také. My máme doma fenečku jorkšíra, a když to na ni přijde, tak to vážně stojí za to. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se ti v posilce líbí a vstup je parádní! :-) A číča ať se uklidní :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vstup máš vážně výhodný, tak si to tam užij! A sladká snídaně...taky to říkám, ale nedoslazuji. Ovoce to osladí dostatečně :) Slaná není určitě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já spím jedině se špuntama. Jak jsem chodila na noční, tak jsem si na ně tak navykla, že už bez nich prostě neusnu :-D je to taková moje závislost.
    Je tem borůvkový protein dobrý? Uvažuju o něm když je na něj ta sleva...
    A můžu řícz, že jsem ráda že máme kocoura. Ale taky půjde pod kudličku, jen o tom chudák ještě ani neví :-D

    OdpovědětVymazat
  6. My máme naštěstí všechny kočky vykastrované, ale když jsem byla menší, taky jsme měli jednu nevyastrovanou a dělala to samé :D A teda taky bych chtěla snídat jako ty, ale asi bych to nesnědla. Musím si všecko doslazovat medem, nebo agáve...:-/

    OdpovědětVymazat
  7. Naší kočku veterinářka vykastrovala špatně a první rok taky mrouskala...my si mysleli,že si něco bůhví co nezlomila, dali jsme asi 3 tisíce za rentgeny, aby nám pak řekli, že prostě jenom mrouská, že jí tam zůstali nějaký hormony..zabít :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vstup do posilky je fakt super, za takovou cenu bych chodila i já :D
    Přidala jsem do svého článku recept na ten smetanový dort, jak sis přála :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už nebyla v posilce dlouho, docela škoda, když za to nic neplatím :D Ale po dlouhé době jsem si zase oblíbila cvičení doma, tak snad mi to nějakou dobu vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tak levnej vstup mít, to bych v posilce byla pečená vařená :D Ale jako u nás se za vstup platí tak 60 kč, a to tam navíc je věčně narvaný a nejsou tam skoro žádný super stroje, hold nežiju ve velkým městě :( :D

    OdpovědětVymazat
  11. za 24 kč? to je parádní! :)
    a tu kočku nezávidím to znám.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Kouky, my máme doma kocoura, ale naštěstí je vykastrovaný, jen občas nám v noci mňouká protože chce do ložnice :D ráda začnu sledovat Tvůj blog, líbí se :) tak ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))