úterý 22. ledna 2013

22.1.2013

Jé, za přesně měsíc mám narozeniny, toto uteklo! :)

Jak jste se vyspali? Já jsem ten spánek dneska potřebovala jako sůl. Vyspala jsem se parádně, jako nikdy jindy snad. Byla jsem tak vyčerpaná, že jsem skočila pod peřinu a usnula jako největší valach pod sluncem.

Včerejšek, jak už jsem zmínila ,byl náročný, ale dnešek už bude klidnější- no to nevím, když si dám insanity! :D 
Jdu dnes doučovat angličtinu, tak se trochu proinglišuju a to je vše o čem zatím vím! ;)

Ve škole dnes píši pololetku z matiky, na kterou jsem se ani nepodívala, ale hned, jak toto dopíši, jdu se na to mrknout, doopravdy! :D
Naše kočka pořád mrouská, ale už sem ji objednala na kastraci holku jednu bláznivou.

Ani nevíte, co se stalo. Dneska jsem si ráno uvařila klasickou porci ovesný kaše a já ji nedojedla! Nechala jsem zbytky- to nesnáším! :D

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + holandské kakao+ řádek čoko + zavařené meruňě
Sv. Dobrá vláknina
Sv. Tuňák s exotickou směsí + ledový salát
O.
V. Borůvkový protein


Pohyb:
Insanity
Chůze cca 8 km

10 komentářů:

  1. letí to, co? :)
    taky jsem včera byla dost unavená a usnula jsem rychle (díkybohu), a vyspalá jsem docela fajn :)
    k čemu ti bude podívat se na matiku až PO písemce? :D já dnes mám poslední pololetní, ze somatologie :D hned 1. hodinu, tak jsem zvědavá :D
    taky nesnáším nechávat zbytky :D ale na druhou stranu nesnáším pocit přejedení se, je to těžké! :D
    exotická směs? :) zajímavé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi se čas řídí: Nezastavujem, máme zpoždění! :D
      No já to myslela jako po napsání toho článku víš, asi jsem to špatně zformulovala, pardoon! :))
      Snad ti to dobře dopadne, držím ti palce! :)))
      No určitě přidám recenzi, podle toho jaké to bdue! :))

      Vymazat
  2. Na večeři bys neměla mít jen protein...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, zkusím něco přidat, děkuji! ;)

      Vymazat
  3. O zbytcích mi ani nemluv. Tady to, co jím já, nikdo nedojí, takže to do sebe občas musím prostě nacpat, stůj co stůj. :D Ale už jsem se naučila odhadovat své dávky, takže to většinou trefím. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já dnes nespala nic moc... ani nevím čím to je :-(... jinak kaše vypadá krásně a díky bohu zatím zvládám vařit a jíst tak, že zbytky nezbydou :-), ono když bydlím sama, tak by to stejně bylo těžké :-D...

    OdpovědětVymazat
  5. já vím, jenže já si to vždycky uvědomím až když píšu jídelníček na blog :-/ zítra se polepším :) to ty to máš jako vždy krásné! nepamatuji si, kdy jsem u tebe naposledy viděla hřích!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. no pekne, ja som sa tiež dokonale vyspala, pretože som včera išla spať už pred deviatou, taktiež som zaspala ako malé bábätko, bola som maximálne unavená a rozbitá, škola mi nedá ani troška vydýchnuť :/ opäť ten tvoj úžasný jedálniček <3 som si všimla že si opäť na svojej prechádzajúcej váhe, tak to ti gratulujem :) šikuľka

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám narozeniny přesně za 2 měsíce:DD Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. já psala z matiky dneska... díky bohu že to mám za sebou

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))