středa 23. ledna 2013

23.1 2013

Pěkný ráno hubeňulky! :))

Nevím, čím to je, ale i dnes jsem spala jako zabitá, doslova a do písmene, ráno jsem se probudila tak hezky vyspaná, záviďte! :D

Dala jsem si super snídaňový tvarožník, a teď mám hodinu čas. (běžně bych se učila, ale na dnešek nic nemám, jupíjééééé)

Dneska odpoledne jdu do posilovny, takže si dám zase pěkně do tělíčka. Poslední dobou to fakt potřebuji. 

Včera ve škole jsem myslela že umřu. Měli jsme sice je 6 hodin, ale z toho ve 4 mi dali druhé verze pololetek, že si chcou ověřit mé znalosti, takže jsem 4 hodiny ZA SEBOU psala jen další pololetky, aby se ujistili, že si tu známku zasloužím! :D Málem mě odvezli!
Taky jsem pěkně zuřila u cvičení, Shaun ze mě strahal duši. Už v 30 minutě jsem na ten počítač řvala ať skončí! :D Taky že za 15 minut jo! Zvládla jsem to, jo!

Jídelníček:
Sv. Kousek tvarožníku
Sv. Celozrnná bageta + eidam + hlávkový salát
O. Vařené brambory + dušená mrkev
V. Míchaná vejce + zelenina




Pohyb:
Chůze 10 km
Insanity Cardio recovery

13 komentářů:

  1. taky jsem krásně vyspalá:P ale nenastartovala jsem tak hezky, tvarožníkem:(:D fňuk!
    užij si posilku!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvarožník vypadá dokonale! Já si teď dělala tvarožník s banánem a pudinkem :-)... taky lahoda a ten tvůj určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tvarožník vypadá skvěle!:) Já jsem dneska spala celkem dlouho, ale stejně jsem nějaká unavená, nechápu proč:-D a z těch druhých pololetek bych se asi zbláznila:-D

    OdpovědětVymazat
  4. mňamka!

    obdivujem ťa, že sa tak zdravo stravuješ. Mne to veľmi nejde :D Takže ti strašne veľmi držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych měla psát čtyři pololetky kvůli nějakému "ověřování", asi by mě trefilo :D
    Snídaně vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo závidím ti, já sice spím jak zabitá ale dokonale vyspaná se budím jen po desíti hodinách spánku o víkendu :D Jídlo vypadá super a máš můj obdiv za Insantiy, já bych do toho znova asi nešla, ale jsem ráda že to mám za sebou jelikož to je fakt účinné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvarohové královské snídání, ten název to opravdu vystihuje, to chci taky a taky si to udělám :D.
    Jinak si dnešek hezky zvládla, jak ve škole, tak cvičení,
    šikovnáá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty se tak máš! :D Já vstávám v 6! :/
    Hezký jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se dnes moc nevyspala, tak proto se chystám do peřin už teď.
    Jsi dobrá že jsi shauna dala. Já nevím pořád se toho bojím stejně jako zuzky.

    OdpovědětVymazat
  10. tak tenhle článek asi není určený pro mě :D usuzuji podle "Dobré ráno hubeňulky" :D já hubeňulka ještě dlouho asi nebudu :D ...taky jsem se celkem dobře na dnešek vyspala :) to se divim, jindy mi dělá problém vstávat :D.. a koukám, že jsi začala s Insanity :) tak držím palce :) a hlavně to vydrž :D já se zatim držím 11dní :D včera jsem teda vynechala, protože jsem byla u kadeřnice a přijela jsem domu až po 20h a už se mi nic nechtělo dělat a hlavně jsem si nechtěla hnedka zpotit účes :D takže včerejší cvičení jsem si přesunula na neděli :) a pojedu bez pauzy až do příští neděle :D ..... A ta tvoje bagetka mě strašně láká!! :D

    OdpovědětVymazat
  11. 4 písomky zasebou, len tak aby si ťa znova preverili? :O :D Šialené, si dobrá, že si to zvládla!:) A ten tvarožník vyzerá tak dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  12. to tvarohové si prostě musím udělat!
    a mě dneska zkoušeli 3x z 5 hodin, fakt paráda :D

    OdpovědětVymazat
  13. Druhou verzi pololetky? To bych jim hodila na hlavu :D
    Máš můj obdiv, že cvičíš Insanity! To vážně nedávám.. Po městě nám jedí auto, který má nápis Insanity na kapotě, vždy si říkám, to je znamení, že bych to měla vyzkoušet. Ale už když na to cvičení koukám, tak jsem mrtvá :D Snad najdu síly co nejdřív :)
    10 km procházka? kam chodíš? :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))