pátek 25. ledna 2013

24-25.1 2013

Ahoj, ahoj! :))

Včera jsem byla neaktivní. Bylo to z toho důvodu, že jsem se jela podívat na školu do Brna, přesněji VÚT! :) Moc se mi tam líbilo, takže začínám uvažovat i o této škole, přeci jen je tam zaměření, které bych chtěla a daleko to taky moc není- jo, ale i tak bych musela být na kolejích. 
Slyšeli jste o této škole? :))

Ale stejně se 15.2 pojedu kouknout do Znojma na mou zatím prioritní školu. Uvidíme, pro co se rozhodnu, mám ještě rok, ale chci mít jasno! :))


Takže jsem včera byla na cestách. Mimo na VÚT jsem byla ještě v Ikei, kde jsem si koupila super věci, ale o tom někdy jindy.

A co dneska?
Dneska jsem nebyla ani ve škole, ne, že bych byla nemocná, ale má číča ano. Tada vlastně ne, jen jsem jí šla odvést na kastraci a pak jsem si pro i zase pěkně šla. Ta naše ludra na veterinářku syčela a utekla na okno!:D Tak jí musela dát dvojtou dávku sedativ, hold je vidět, že je jako pánička, kterou nic nezdolá! :D

Teď tu na ní koukám, na chudáčka, jak spí s otevřenýma očima.. Jen se koukněte sami..


Už týden jsem neviděla přítele, přitom je ze stejného města jako já a každý den jezdí do práce kolem našeho baráku. Příjde mi, že si hraje na " Jak ztratit holku v 10 dnech" ( Jo, zatím je to jen 6 dní, beru..) Ale jak chce on, nebudu se mu pořád připomínat, ať dělá, jak uzná za vhodný, já se z toho neposeru!
Pardon, jsem sprostá, ale jinak to nejde.

Dnešní jídlo:




11 komentářů:

  1. Jéé, to první jídlo vypadá zajímavě a fakt hezky. Tolik dobrot! :)

    Co se "chlapů" týče, začívám teď podobný problém. Taky jsem v duchu sprostá a říkám si, že když on ignoruje mě, tak já budu jeho taky :D No možná to taky trochu zveličuji, ale mám pocit, že člověk mám v tomhle ohledu vždycky tendenci vyšilovat z každé maličkosti...

    OdpovědětVymazat
  2. Ti kluci, ty jsou prostě k nepochopení :D Ale nemá cenu se nad nimi rozčilovat. :D Jinak ta snídaně vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak mu nepiš :) neboj ozve se sám a ještě se bude divit proč jsi nenapsala a co děláš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co na to říct, neváží si takový skvělý holky, nechápu !! Držím palce, ať to s ním dopadne dobře, chce to nadhled. Ta první fotečka, ta čokoláda tam, mňam mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. mnam to s tou čokoládou vyzerá dobre. To su vločky?

    OdpovědětVymazat
  6. Chlapi jsou na hovno, měla jsi ho dát na kastraci místo tvé čičinky :DDD Né, třeba má jen nějakej výpadek :) A ta snídaně vypadá neskutečně! :)) Jinak, psala jsi mi na blog, že máš problém s kolenem po operaci. A četla sis někdy titulky před insanity? :D Nemají to dělat lidi, kteří měli v minulosti různé operace a podobně :D nevím teď přesně, co tam píšou, ale něco v tom smyslu. Přece jen je tam spousta cviků, při kterých hodně zatěžuješ klouby a tak. To nic nemění na tom, že na Shauna nedám dopustit! :))

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou mňamky. :P
    Číče posílám velkou pusu, ať je brzy zase fit! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo to jídlo! :D
    A kočička je uplně ťu ťu! :D

    OdpovědětVymazat
  9. to první jídlo vypadá fakt suprově :)
    ale teda to poslední vypadá jak uplná miniporcička :(

    OdpovědětVymazat
  10. Chlap se má nechat vydusit a pokud za to stojí, tak se Tě udrží :) někdy to fakt pomáhá ;)
    Jak se má bobišek po kastraci? Já byla se svým kocourkem minulé léto, měl sestouplé jen jedno varle, takže druhé se hledalo no dopadlo to tak, že si den po operaci vyškubal ( vylízal, znáš to, mají drsný jazyk ) stehy a my se s přítelem prostřídali, aby u něj doma někdo byl, než se mu to zahojilo. Dostal antibiotika, ale hodně mu pomohlo homeopatikum Arnica Montana, které se dává právě na rány atd. Jsem mu to vždycky rozpustila v troše vody a nalila do tlamky :) sice se vztekal, ale pomohlo to ;)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))