neděle 27. ledna 2013

26.-27. 1 2013

Pěkné ráno.


Dneska jsem se vyspala na jedničku. Naše číča už lítá, jak kdyby jí nic nebylo, ale ono je! Doktorka mi sice říkala, že nemůže skákat a že takovou kočku snad v životě neviděla, co ona si o cobě myslí! :D Ale copak já jí můžu zakázat aby nelezla na ten stůl, pak neskočila, aby ani na tu postel nelezla. Ne, ona je paličatá kočka, fakt! :D
Taková hodní kočička to byla v narkoze! :D

Včera jsem byla na oslavě narozeniny sestřenky.Dopadlo to tak, že jsem tak tak došla dom a poblila jsem se, bože.. konec rozčilování se! ;))
EDIT 11.14: Nepoblila jsem jse z pití, nepozřela jsem žádný alkohol, hold mé přejídací chvilka se mi vrátila




Mám v plánu pár článků. Objevila jsem poslední dobou nové potraviny, také se mi nashromáždilo mooc fotek jídla a nakupovala jsem. Plánovala jsem přidat foto, ale můj foťák stagnuje a nezaměřuje to, co chci abyste viděli, takže si budete muset počkat a snad se foťák umoudří, tak! :D

Co plánujete na víkend? A co na jarní prázdniny? :))

Dneska bychom měli jít jestli to klapne na SNB s přítele, jestli ne, tak na procházku, uvidíme! :)

Také jsem se rozhodla si dát přísnější řežim, protože mám pocit, že i když cvičím insanity, prostě se jen udržuju, jooo, Klárino nemáš to jednoduchý! :D

Nebudu přidávat konkrétní jídelníček, ale jen fotky jídel, co jsem měla a přidám, co mít budu! :))

Jídla:
Krvavá snídaně

Bálý jogurt vesnický + skořicové placky + banán

Bílý jogurt + medové punakce

17 komentářů:

  1. Snídaně se mi líbila, dokud jsem si nepřečetla popisek :D
    Těším se na nové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale snad tě popisek neodradil, krev tam není! :D

      Vymazat
  2. Ta krvavá snídaně je mazec! :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám paličatou kočku :D a taky nedávno byla pod narkózou, když si někde roztrhla packu :/ ale miluju jí :D i když je hyperaktivní :D ... "poblila jsem se" :D :D nemáš chlastat! :D všechny tři jídla vypadají úžasně! :) mít tady všechny tři, tak ani nevím co bych si dala dřív :D děláš mi strašný chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a jak jsi psala, že podobnou košili sháníš, tak já jsem tuhle koupila v Gatu, tak se tam můžeš podívat :) nebyla vůbec drahá a strašně se mi líbí :)

      Vymazat
    2. Není to z chlastu, opravila jsem to! :D ..
      děkuji za tip! ;)

      Vymazat
  4. Snad se snowboard vydaří! :) A ta krvavá snídaně, panejooo! :D Hele, ale neubíráme na jídle, o váze to není, pamatuješ? :) A nejdříve mě taky napadlo, že ses poblila z chlastu :D Ale ty jseš slušná holčina doufám :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsme nebyli,a chjo! :((
      Neboj se, vím, vím, jídlem to opravdu ení, musím více makat! :)))
      Nepiji, ani mě to nechutná přímě! ://

      Vymazat
  5. jéé, to máte hustý problémy s kočkou :-D
    z čeho jsi se ty přejedla? to bych do tebe ale vůbec neřekla! :)
    hezký popisek - krvavá snídaně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, moc hustý to není, chudák! :((
      No, všechno co tam bylo, enstalo s emi to ani nepomatuji, nenadělám nic! :D

      Vymazat
  6. uuu ňam
    haha, krvavá snídaně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Takhle jsem taky zabalovala svou kočku:D
    Je mi líto, že jsi měla ZP, taky ho teď často mívám:(

    OdpovědětVymazat
  8. Krvavá snídaně? Mňam :D .. zítra musím vyndat borůvky z mrazáku :D
    S tím přejídáním je mi to líto, ale zase na druhou stranu si vydržela nedat si žádný alkohol!! Obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj teď jsem objevila tvůj blog..moc hezké pokroky..a copak bylo čičině?naše půjde pod narkózu při kastrování...nejradši bych tam našeho koucourka ani nedala..:( a snídaně vypadá dobře..co obsahovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No naše se taé kastrovala a má komplikace no, je to děs!
      Také bych ji nejraději nikam nedala! ;ú ..
      No je to obyčejná ovesná kaše, kterou jsem zalila rozmražený ovocem.. dala čoko a sirup nahoru! :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))