pondělí 28. ledna 2013

28.1 2013

To datum se mi líbí, oblíbila jsem si 28.! :) (Už jsme spolu s přítelem 3,1 roku! :D)

Jak jste se vyspali? Já otřesně, nemohla jsem spát a ani usnout, takže jsem se pořád převalovala jako ten největší valach no! :D

Strašně lituji naši číču, chudinka. Po tý kastraci, já nevím, asi je to pro ni šok, ale je jiná! :((. Dali jsme jí turban, aby si ránu nelízala a nemůže ani vyskočit na podělanou postel, nejradši bych jí ho sundala- kouká se na mě, jako bych ji vraždila! :((

Dneškem Vás je 60, co mě sledujete, strašně mě to povzbuzuje a jsem ráda, děkuji Vám, jste zlatí ♥



Po škole pádím do posilky, kde bych to viděla 20 min. stepper, 20 minut - něco jako orbitrek, ruce a ještě něco. Doma si dám P90X Abs ripped a budu spokojena! ;))

Jak jsem říkala, že si dám něco přísnějšího, abych udělala výsledky. No, nebojte na jídle ubírat nebudu, když to bude třeba, tak klidně i přidám, mě jídlo vůbec nevadí, víte? :D

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + kakao holandské+ 1/2 banánu + směs černého rybízu a malin (alias krvavá snídaně podruhé! :D)
Sv. Mrkvovo- jablečný salát zakapaný citronem
Sv. Kaiserka tmavá + eidam + cherry rajčata
Sv. Čokoládový protein dělaný z mléka
V. Míchaná vejce + ledový salát + sýr nastrouhaný + cherry





Pohyb:
Posilovna 60 minut
chůze 9 km

28 komentářů:

  1. Já vím, že je toho maličko, ale svačiny se v této dietě nejí, ale je dobré, že si můžeš dát jakou porci chceš:) Jídelníček i pohyb je krásaa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě o tom nic nevím, tak jsem se radši zeptala a napsala! ;)
      děkuji! :)

      Vymazat
  2. to s tou kočkou znám :/ ale neboj ;) bude zase v pohodě :) ... komu by jídlo vadilo :D .. ten tvůj jídelníček.. Mňáám :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji! :ú
      Doufám, že to číča zmákne! :)

      Vymazat
  3. chudáček kočička, posílám ji pohlazení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohlazení jsem předala, snad jí potěšilo! :)

      Vymazat
  4. Kočička se z toho určitě brzy dostane a zase bude fit! :))
    A ta poznámka o tom, že ti jídlo vůbec nevadí, mě pobavila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano! :))
      No, nedokáži si představit dny bez jídla, co jinýho bych dělala!:D

      Vymazat
  5. Jů, zase krvavá snídaně! Máš nejaký morbidní sklony hele :DD A číča bude určitě brzo v poho, ja bych taky po takovým zákroku asi neskakala radostí :) Jinak si užij den a posilku ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to nedá nevymyslet nějaký jiný název neš ovesná, kukuřičná.. ono to vyšlo samo! :D
      Děkuji, užila! :)

      Vymazat
  6. Číci je mi líto, ale určtiě to bude brzo dobré, uvidíš... Jinak ta snídaně vypadá dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tiež sme dávali našu mačku kastrovať, dokonca je väčšinou času vonku a zvládla to. Neboj, aj tvoja to zvládne ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to doufám, zatím má jen komplikace..

      Vymazat
  8. chudatko musi jej byt teraz velmi neprijemne :(
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  9. Jak já ti ten vztah s přítelem závidím... :((
    Chudák kočička :(

    OdpovědětVymazat
  10. jé, s tou čičinkou je mi to líto :( ale ono se to zahojí a vše bude jako dřív, teď to musíte jen přetrpět :)
    jídlo máš opět moc hezký, já dneska nemám vůbec na nic chuť a ani hlad :-/ stává se ti to taky někdy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme, přesně tak... ale bude to těžké! :))
      děkuji, ona se ti chuť zpraví, uvidíš! :)
      Také se mi to stává, ale musím se najíst, i když nechci! ;)

      Vymazat
  11. já měřím 171cm a vážím 53kg, a jsem podvýživená, takže já pohyb mít ani už nemůžu:DD Ale ráno chodím běhat;) Chudák kočička, taky jsme naši nechali kastrovat.
    Jinak parádní blog, určo jsem zase zajdu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kdybych se řídila podle BMI tak nemůžu taky nic, hlásí mi to dooobrou podvýživu, ale sázím na oko než na číslo! :))
      Děkuji! :)

      Vymazat
  12. to jsi mi neměla psát s těma sušenkama :-D ba né, díky! vůbec jsem to nevěděla... nakupovala jsem ve spěchu a když to bylo v uličce kde jsou samé mussli produkty a viděla jsem nápis ovesné, tak jsem si řekla proč ne :) až budu mít chuť, tak si jednu dvě dám a zbytek ať si hezky spapá moje sestra, ta to potřebuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti je nechci vymlouvat, jen sjem ti to chtěla napsat, aby jsi věděla! :))
      Myslím, že jedna denně tě nezabije! :)

      Vymazat
  13. mňamky, zase tie tvoje špecialitky :) vždy mi dáš skvelý nápad čo si na druhý deň môžem zobrať na desiatu, patrí ti veľká vďaka ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc gratuluji k výročí!:) a kočičky mi je líto, ale neboj to vydrží!:) to jí určitě brzo budete moc sundat:) A pak už bude skákat jako dřív:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))