úterý 29. ledna 2013

29.1 2013

Pěkný ráno.

Mám toho hodně na srdci. Nejvíce mě trápí, jak každý už asi ví, kočička. Včera zase musela k veterináři, chjo! Přitom jí hlídáme, je to takové naše miminko, které má vždycky dohled. Ale.. Nechtěla nám papat a ani pít. Veterinářka jí dala narkózu a asi 5 hodin byla na kapačkách. Konečně ji máme doma, malátnou, s vyholeným bříškem a ručkou od kapačky. Chudinka se počůrala, poblila a není ji nejlíp, ale i když smrdí jak prase (pardon), tak si ji na hrudi uspávám. (pak ji někdy musíme umýt, zatím nemůžeme)
Konec toho.. já vím, každá kočka při kastraci trpí, ale naše... :(

Také Vám chci s radostí oznámit
, že touto dobou ( 1,5 roku skoro 2 zpět) jsem se už dostávala z období bulímie a slabé anorexie. Joooo, a na to se najíme! :DD Jsem na to pyšná! :)

A co dneska?
Udělala jsem si parádní snídani- čoko palačinky od této slečinky, která mě svými recepty ohromí na celý den a já jen projíždím recepty, co bych si mohla ukuchtit! :))

Co plánujete vy, něco extra? :)

Ve škole to bude v pohodě, po škole půjdu doučovat Aj, konečně, už se na to mrně těším! :)) Po doučku si dám insanity. (Pokud jste si všimli, tak se mi to střídá, dny, kdy mám posilku insanity necvičím, zabilo by mě to, tak cvičím mimo! :)) )

Jídelníček:
Sn. Čoko- celozrnné palačinky + sirup + merunky +zakysaná smetana 2 lžičky+ švestková marmeláda
Sv. Proteinový pudink s ovocem
Sv.
O.
V. Borůvkový protein

15 komentářů:

  1. číča bude brzy v pořádku,určitě!:)
    "a na to se najíme!" :D to je super! gratuluju:)
    Adél a její recepty,to je něco! <3
    měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravě, zdravě - ono to zdravě asi nepůjde:(
      mikrovlnky se neboj, chutnaly stejně jako z trouby! akorát jsem je dala 3x na dvě minutky

      Vymazat
  2. Ať je kočičce brzy lépe! Jednou jsem byla taky s kočkou po kastraci a bylo to šílený, dost to se mnou zamávalo... byla jak bez sebe, no hrůza.

    OdpovědětVymazat
  3. S číčou tě chápu. Vždyť to jsou taková naše miminka. Já rozteču blahem jen když nějaká z těch našich roztomile mňoukne a hodí nevinej pohled. Snad už má to nejhorší za sebou a bude se vám už jen zotavovat.
    A ty palačinky vypadají táák čokoládově :)

    OdpovědětVymazat
  4. S kočí stále držím palce... když jsem bydlela u rodičů tak jsem sice kočky měli ale tohle neznám... holt vesnice, takže to byly takové ty divošky :-)...

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k ,,výročí,,. Kočičky mi je líto, když to vidím, tak mám strach tam poslat toho našeho :-(
    Taky jsem měla snídani od Adélky, ale ty banánové lívance.
    Dnes mi snad už příjde borůvkový protein :-¨)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná kočička:) já kočky doslova miluju ♥ není nádhernějšího a roztomilejšího stvoření ♥:))
    palačinky bych si dala :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. ňam :)
    a gratuluji, já skoro rok :P

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ať se kočička uzdraví! A gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  9. to je mi tak líto s tou číčou, ale prostě to musíte přežít, ona se uzdraví, nebude to dlouho trvat, uvidíš!! :)
    gratuluji, máš na co být pyšná! :)
    ty palačinky vypadají super, pořád bych jen stála u plotny :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tý kočičky je mi fakt líto, vypadá úplně bezmocně:( Tak snad už bude brzy v pořádku

    OdpovědětVymazat
  11. S kočičkou mě to mrzí, ale určitě to bude brzy O.K:))
    Já dneska dělala s kámoškou bramboráky♥ Mňam:)

    OdpovědětVymazat
  12. mňamky, a gratulujem úplne k úspechu, si šikuľka, len tak ďalej :) :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. To je super, pěkně si na to výročí dej do nosu! :D A je od tebe hezký, jak se o číču staráš, já svýho psíka taky vždycky uspávám na svým břiše prozměnu :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Oooo ty palačinky vypadají skvěle:-) Chudák kočka..:-/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))