středa 30. ledna 2013

30.1 2012

Ahoj! :)

 Asi mě osvítil duch svatý, protože jdu dobrovolně sama do školy, fíha! :D

Děkuji Vám, za projevenou lítost s kočičkou, protože jí to pomohlo. Dneska už lítá jako drak, div všechno doma neposhazuje a nerozbije- je to ďábel! :D

Poraďte, kde mám spočítat můj denní doporučený příjem? :))


Dneska ve škole máme den bezpečnosti, a to:" Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech" Nesnáším tu hlášku, jděte se vycpat! :D

Po škole jdu zase do posilovny, jaksi si nedokáži představit Po, St a Pá bez posilky, zvyk no! I když bych tam teda chodit neměla. Sý(í)pu jako prase, bolí mě všechny svaly a nejsem moc OK, ale pořád mám v hlavě to, že nějakou chřipajznu přechodím, zatím to není nic hroznýho! :D (Jsem paličatá, ano, ano!!)

Mimo to Vás dneska všechny oběhnu, protože všera jsem se na Vás s prominutí vyprdla. Byla jsem u kadeřnice, pak u přítele, doučovala jsem a na moje milované "blogerské sestřičky" mi holt nezbyl čas! :((

A přibude dnes čláánek! :)) 

Jídelníček:
Sn. Pohankovo-rýžová kaše + 74% čoko + jablko Golden
Sv. Medové pukance + bílý jogurt
posilovna
Sv. Protein borůvkový z mléka
O. Zelí + ??????
V.



Pohyb:
Posilka 1 h ( 15 minut orbitrek rychlé tempo, 20 minut stepper, břicho, ruce)
chůze 10 km

11 komentářů:

  1. bacha na přechozenou chřipajznu. Není to žádná legrace. Ať z toho není nakonec něco horšího.
    Na počítání kalorií občas používám kaloricketabulky.cz Mají tam mnohem víc potravin jak na STOBu.
    Mám radost, že už je kočičce líp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda poctivka, takže když se cítím jen trochu nedobře, radši si cvičení odpustím. :))
    Z kočičky mám radost!
    A na článek už se moc těším. :))

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.f-sport.cz/print.php?id=601 je to věda to počítat :D
    užij si den!

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, ty miciny mají prostě 9 životů a jen tak něco je nedostane ;) na tom divokym ocásku je vidět, kolik už má energie :-)
    Taky bych si ráda jednou spočítala příjem, ale jsem na to stále příliš líná..
    A taky bych se raději hodila do klidu, nebo alespoň nic moc zabijáckého, aby to pak na tebe neskočilo v mnohem horší podobě a do cvičení se pak budeš dostávat zas ztuha.

    OdpovědětVymazat
  5. ja ťa tak obdivujem, že stále tak málo papáš a k tomu máš aj veľa pohybu :) kiežby som ja....:)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobře, že číče se daří. Lepší když zlobí, hlavně že je zdravá :D

    OdpovědětVymazat
  7. na http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/2013/01/optimalni-prijem-pri-hubnuti-nejen-ten.html je to hezky rozepsané :)
    jíš maličko!

    OdpovědětVymazat
  8. no vidíš, ty jsi tak smutnila :) uvidíš že den ode dne to bude ještě lepší a budete mít XXL ďáblíka :-D
    to je v pohodě, taky občas nestihnu jít :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, poslední dobou taky moc nestíhám, je toho vážně hodně!:DD Ale zítra vysvědčení a potom snad zvolním, a nebo bude ještě hůř!:))
    Ta kočka by si se mnou podat ruce, prý jsem svatý ďábel..ale je fajne, že je v pohodě!:))

    OdpovědětVymazat
  10. Hele jestli jsi nemocná, tak šupej do postele a né do posilovny! To se vážně nevyplácí, pak to může dopadnout o hodně hůř!;)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám radost, že je bobiškovi líp :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))