pátek 4. ledna 2013

4.1 2013

Ahoj, ahoj!

Tak jak se dneska máte? Já jsem se vzbudila a venku je hotová kalamita, prší, fouká jak kdyby nás to chtělo odnést i s barákem, děs běs! :-X

Ale tím si nebudu kazit den, protože víte proč? Dneska jsem se fakt vyspala, fakt! A navíc se mi nezdála žádná noční můra, jako v poledních 4 dnech, uf!  (jak málo stačí k dětské radosti, hi! :D)

Naše číča měla o vánocích větší radost z obalů, jak z dárků! :-D

Ale ta špatná zpráva je, že močák se mě stále drží i po čajích, kapkách a všeho možného. Není to to klasické co mívám, je to horší, je to stálý a bolí to i za chůze, občas! ( nevím jestli si to dokážete představit! :-D)


A ta ještě horší zpráva je, že se jde dneska do školy, ale já jsem holka šikovná a ten teror zvládnu, jo!

A co plánuji? Po škole jdu do Kauflandu, kde musím nakoupit mnou scházející a milovanou zeleninku a další potřebné věci... jako je třeba ovoce! :-D Doma pak na mě budou čekat ptáčci- znáte to jídlo? Mamka je dneska doma, tak nemusím mít starost o to, co budu mít k obědu. A už na mě i mysl, jsem tak ráda. Ulije mi omáčky předtím, než ji zahustí a přidá šlehajdu, já mám tak hodnou maminku- tzn. dietnější verze ptáčků! :))

Také si dneska dám pořádně do těla, i když mám namožené nohy, nevadí, co bolí to sílí! :))

Jídelníček:
Sn. Rýžová kaše + nashi + 1 lžička lísko oříškové pomazánky + 1 lžíce Dobré vlákniny
Sv. Bílý jogurt + dobrá vláknina
Sv. 2 plátky křehkého tmavého + šunka + eidam
O. Ptáčci z robi masa( robi amso, okurka, vajíčko + uzenina- kterou nesním! + kapka horčice) + rýže
V.2 racio chlebíčky celozrnné + ementál + šunka poctivá + okurka + kousek sojové paštiky z fazol




Ptáček z robi masa

Pohyb:
ZWOW Zuzka Light 1
P90X Ab. Ripper
Chůze 8 km

23 komentářů:

  1. interesting post!!!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks..
      You made me smile in my face..
      I hope that you´ll like my blog..
      But sorry my englis is not good! ;)
      i wish good day! :))

      Vymazat
  2. Jasně, že znám ptáčky, akorát teda z hovězího masa. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty znám také i z kuřecího, ale toto je vegetariánská klasika!

      Vymazat
  3. Tak ptáčky z robi jsem ještě neviděla :-D... přiznám se, že robi jsem celkové ještě neochutnala. S močákem držím palce ať je to brzo ok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. robi maso určitě stojí za vyzkoušení, protože je to levná varianta ptáčků.. Přeci jen hovězí ti stojí strašný prachy! ;)
      Děkuju

      Vymazat
    2. Kde se to robi maso dá sehnat? :) A je nějaké moc drahé? Díky..

      Vymazat
    3. Tak já ho mám od babičky, která kupuje ve velkém 10 kg za 800! ;)
      Ale dá se koupit i ve Zdravé výživě, myslím si že je to nějak 70 korun za balení! ;)

      Vymazat
  4. Ptáčky znám, ale z robi masa? :O To sem ještě nejedla! :D
    Jinak mě mrzí že to s tím močákem máš takové :/ To se zlepší! :) Jenom bych přidala k zeleninovému salátu trošku sýra nebo šunky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš mít příležitost, určitě vyzkoušej, protože je to paráda! :))
      Snad jo, snad se to zlepší, už mě to nebaví! :D
      Nakonec jsem ho neměla, v kauflandu měli zeleninu vymetenou!:D

      Vymazat
  5. Jé, všetko vyzerá krásne, budem sa inšpirovať tvojimi jedálničkami, keď budem schopná jesť približne normálne :) ak by si mala záujem, môj blog: http://nekonecnacesta.blog.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, určitě se na tvůj blog kouknu! :))
      Držím palce ať se držíš! :)

      Vymazat
  6. Vtáčik z robi mäsa? To si vymyslela sama? :) Určite to vyskúšam, skúsim niekde pohľadať recept. Tie raňajky vyzerajú mega luxusne, vlastne celý jedálniček :) Mimochodom máš veľmi pekný blogspot a ešte krajšiu mačičku :D To mi pripomína nášho malého psa,ktorý tiež trhal obaly z darčekov ako o život :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, má babička je vegetariánka, tak mám recepty od ní, ale ona to zkusila, takže původkyně je babička! :D
      Recept sem přidám! :))
      děkuji ti, ráda si přečt tvůj blogspot! :))
      KOukám, že máš doma s psíkem taky velkou legraci! :D

      Vymazat
  7. Ta číča je fakt roztomilá :) Jídlo máš super, ptáčky znám, ale mamka to už hrozně dlouho nedělala, že bych za ní přišla s návrhem obědu na víkedn? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji! :))
      No zkusit to můžeš. já je fakt miluju! :))

      Vymazat
  8. To jídlo vypadá opravdu moc dobře:)a kočička je roztomilá:) Jinak doufám, že tě močák za chvíli přejde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :))
      To ona je, zlobidlo naše! :D
      Taky doufám, nikomu bych to asi nepřála! ;)

      Vymazat
  9. tolik jídla a poád 53kg?:D neskutečné!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, na moje výdaje a tak mám ještě malé porce, potřebovala bych je zvětšit, Ono když jíš pravidelně a takové porce, jáké ti vyhovují, neznamená to, že přibereš, ba naopak! ;)) :)

      Vymazat
  10. jé, vy máte ale hustou kočku :-D
    s močákem si zajdi k doktorovi, dá ti antibiotika a bude ti líp :)
    a všechno jídlo vypadá tak dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to ona je husťácká! :D
      Asi ji, asi tam skočím v pondělí! ;)
      děkuji! :)

      Vymazat
  11. tá kočka nemá chybu :D
    a tiež ma dostal tvoj popis o mne :D :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))