neděle 6. ledna 2013

5.1 2012

Ahooj!
Ze včerejška přidám jen jídelníček a pohyb. celý den jsem byla fuč. 
V 8 ráno jsem šla běhat, bylo to super, super!♥ Nikdo nikde a jasná obloha.(No, asi za hodinu se ale zatáhlo, takže na moment jsem si jí užila! :D)
 Pak jsem šla navštívit babičku, mám ráda návštěvy u babičky. Co vy? :))
Nakupovala jsem a odpoledne jsem si trochu zdřímla! :D 
Cvičila jsem hned jak jsem se probudila, i když se mi vůůbec ale vůbec nechtělo! ;)

Když jdu běhat! :))


Jídelníček:
Sn. Kefírové lívance + kiwi
Sv. Pár sušených švestek + madle + 1 čtvereček 74 hořké čokolády
O. Rýže + ptáček z robi masa (zbytky) :D
Sv. Bílý jogurt + dobrá vláknina
V. Opečené brambory + mléko

Pohyb:
Běh 15 minut- rychlé tempo
BeFit in 90 workout day 4:
- Warm up workout Phase 1- 5:13 minut
-  Ripped Abs, Arms workout  - 10:07 minut
- Fat- burning vardio wokout- 9:41


 

6 komentářů:

  1. ahojky:-* nejdřív se chci omluvit,že moc nekomentuju,nemám vůbec čas,škola mě brzo zničí:(
    taky jsem si byla zaběhat, vyšla jsem ze cviku:D těším se na léto!
    návštěvy u babičky mám ráda jak kdy:D
    moc se mi líbí tvá bundička i jídelníček a pohyb!:)
    měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za krásný komentář! jednička ještě zdaleka nejsem
      ve škole budu sedm hodin, jako každý den :( zítra mě čeká možná jen zkoušení, úterý bude horší - písemka ze somatologie, a pololetní z VKZ a z biologie :(

      Vymazat
  2. Ty lívance vypadají fakt skvěle :-).. a ptáček taky :-).. mne se spáním povídej, dneska jsem šla spát až před sedmou (po noční) a v půl 12 jsem byla vzhůru (sousedům furt štěká pes...), takže se vsadím, že kolem druhé zase usnu... zabitý den :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tá bunda z Nike sa mi veeľmi páči, pristane ti :) A musím povedať že máš nádhernú postavu, vážne :) A obdivujem ťa, že si išla o 8 ráno behať, ja v zime behám bohužial jedine na bežiacom páse, kvôli tej zime, som proste strašne zpohodlnela :D

    OdpovědětVymazat
  4. bunda je super:)To tě teda obdivuju že chodíš běhat v zimě. To se nedokopu, ale už se těším na jaro, to začnu zase hezky běhat:)

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš ty máš krásnou postavu, ty nohy!
    Jinak já svoje prarodiče miluju :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))