neděle 6. ledna 2013

6.1 2013

Ahoj sportovci! :))

U nás už od brzkého rána prší, pak občas sněží a pak zase prší.
Jak je u Vás?
Už mě to počasí štve, místo toho, aby byla pořádná zima, tak je to na holiny a pláštěnku pomalu. Máme bobovat, koulovat se a stavět sněhuláky, achjo! :((
Toto se teď snažím brát, snad to trochu pomůže.

No nebudeme se stresovat. Jaký máte plán na Neděli?
My asi pojedeme s milým nakupovat do Jihlavy, už se těším, až si ho zase oblíknu, hi! :D 
Děsí mě představa, že zítra jdu zase do školy, já ani nevím, ale ten víkend jakoby ani nebyl!

Mimochodem, močák je čím dál tím horší, takže si buď zítra nebo v úterý zajdu k doktorce. Ale mám panickou hrůzu z toho, že mě pošle na cévkování, néééé! :-X

A prosím, jsem už fakt zoufalá! :( Co na vypadávání vlasů? Něco fakt účinýho, já vím, každému ty vlasy vypadávají, ale u mě je to asi 5 x tolik a nevím co s tím, mamce se to už taky nelíbí, protože vždy když se mě jen dotne vlasů, tak už á v dlani snad milion vlasůůů'!!!

Jídelníček:

Sn. Buchta se švestkami 
O. Špagety vegetariánské
Sv. XX
V. Krůtí medailonky obalované v cornfakes + opečené brambory + trocha zeleniny + kofola!


Sice né moc zdravej, ale můj nejoblíbenější

Byli vynikající

32 komentářů:

  1. S vypadáváním vlasů mám taky problém :( Objednala jsem si šampon a pokud ani ten nezabere, zajdu k doktorce na rozbor krve. Důvodů, proč vlasy vypadávají, může být několik, tak alespoň zjistím, co chybí zrovna mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě to. K doktorce musím tak i tak, tak se jí optám, děkuju! :)

      Vymazat
  2. U nás pořád jen prší! :/
    Přesně, taky mi hodně vypadávají vlasy! Strašně moc! Tak jsem jednou objevila v jednom letáčku nějaký přípravek; jmenuje se to Prolab, musíš se na to zeptat v lékárně, a oni ti to objednají. Stojí to buď 200 nebo 400kč, to už sem zapomněla :D
    Ale je to opravdu dobré, vlasy po tom vypadávají opravdu míň! ;)
    Zkusit to můžeš, mě to pomohlo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky mě to počasí pěkně štve :-/
    já jsem močák několikrát měla, myslím si, že ti dají antibiotika jako vždycky mě :)
    s těmi vlasy vůbec nevím, naštěstí mě to netrápí, ale zajdi k doktorovi a ten ti zjsití co tvému tělu chybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě vždy zabraly peřiny, čaje a kapky.. a teĎ, Nic! :D

      Vymazat
  4. také mi hodně padají vlasy, ale už jsem si na to nějak zvykla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si an to zvyknut nechci, jinak bych za chvíli zkončila s pleší! :D

      Vymazat
  5. Tady prší. Na vlasy bych ti doporučila Biohair :-) seženeš ho v lékárně za cca 100Kč. Věř mi vážně to funguje, jsem chemik :D :). Používám ho asi měsíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak děkuji moc, je to i dobrá cena.. :)

      Vymazat
  6. Také bych doporučila Biohair! :)

    OdpovědětVymazat
  7. S vypadáváním vlasů jsem také měla velký problém, zkusila vše možné - doplňky stravy, šampony, vodičky,.. a víš co pomohlo? Vsadit na přírodu - OŘÍŠKY A SEMÍNKA! jím min. 3 hrsti denně a je to opravdu znát, i na kvalitě pleti :) Zkus to, určitě ti to pomůže..příroda je mocná čarodějka ;)

    Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě to nebude stát za škodu, mohu to zkusit... i když jím hodně mandlí! ;)

      Vymazat
  8. Tak to nevim co na vypadávání vlasů, ale došla bych si k doktorce ;)

    OdpovědětVymazat
  9. U nás sice sněží, ale je z toho akorát tak břečka. Zimy už nejsou co bývaly, dřív bylo sněhu až nad hlavu a teď se z toho člověk týden raduje když spadne pár vloček :D A dvoudenní víkendy doopravdy nestačí, člověk se ani nenaděje a už je pondělí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dněska u nás taky nasněžilo, ale odpoledne? to bude hnus!

      Vymazat
  10. myslím si, že tvoje tělo prostě stávkuje. zhublo a dáváš mu málo, žádné svačiny, prostě se chce udržet tak ho nějaké vlasy nezajímaj :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, teĎ jse mse koukala, že svačíš, což je moc dobře. Zajdi ke kožní, ta i poradí :)) a nemohlo by to být třeba z toho, že moc sportuješ a vážíš málo? :)

      Vymazat
    2. No já nevím, myslím si že v poměru váha a výška to nebude, protože v podstatě mám více tuku! :D
      Ale asi si na nějaký rozbor zajdu! ;)

      Vymazat
  11. ďakujem za komentár na mojom blogu ;) mám na teba pár otázočiek len škoda že tu nemáš uvedený e-mail nemám sa ti kde ozvať :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to napravím.
      Když jsem zakládala blog, tak jse nepočítala s tím, že bude mít nějakou odezvu a na tož čtenáře! :D

      Vymazat
  12. Mě vlasy hodně začaly ubývat, když jsem jedla málo a hubla no, to ti tady už holky taky psaly :( Já jsem si už v době, kdy jsem začala přibírat, koupila v lékárně biosil, a vlasy se mě zplešily, ale taky to bylo asi tím, že jsem začala hodně moc jíst :D Každopádně úplně nejvíc se mi zlepšily, když jsem byla na JIP na kapačkách a nic jsem nedělala, to ti ale nedoporučuju :DDD Ale ty musíš být dost hubená, nebo ne? Já mám totiž o nějakých 6 centimetrů míň a vážím stejně, a to si ještě připadnu dost hubená :D Jinak u nás je počasí taky naprosto nechutný, je kosa a prší :( :D

    OdpovědětVymazat
  13. U nás taky jenom prší..mlha..hrozný:(
    S vypadáváním vlasů mám taky problém..teď jsem ale začala používat jednu masku od gliss kur a docela se to lepší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jse používala Repair and..... A nic moc právě, co je to tvoje?

      Vymazat
  14. Na pečivo s banánem, do kaší, na ricecaky, na zdravé pečení...:) fantazii se meze nekladou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, aha.. Já si nemůžu představit, jak to chutná! :D

      Vymazat
  15. Júú, dnes trošku menej, či? A vlasy, to je len o jedle, poznám to sama. Jem, vlasy nepadajú, nejem, lienim sa jak líška :/ http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to u mě tak asi nebude. I když jím pořádně, tak padají, nevím, nevíím! :((

      Vymazat
  16. Mě v poslední době taky dost vypadávají, ale trochu to dávám za vinu antikoncepci, kterou beru 4. měsíc. Jdu do sprchy a při mytí vlasů tahám celé pramínky :-( Zkoušela jsem něco pohledat na netu a asi si koupím tohle http://www.lekarna.cz/biohar-vlasovy-aktivator-75ml/ a tohle http://www.lekarna.cz/bioaquanol-u-stimulator-vlas-rustu-250ml/. Četla jsem na to hodně pozitivních recenzí. Také se dá koupit lopuchový výluh většinou ve zdravých výživách a tam kde mají přírodní kosmetiku. Sice mě štvou ty prachy, ale já bych je vyhodila za jiné blbosti. Hodně štěstí s tím močákem, snad už se ti to začne lepšit, musí to být fakt na prd :-(...

    OdpovědětVymazat
  17. Tak k tomuhle Ti můžu něco říct, páč sem z oboru :)))).Jak holky doporučují Biohaar nebo Bioaquanol U, tak rozhodně souhlasím.Hodně muziky za málo peněz.Ale doporučuju
    kombinaci s něčím na vnitřní užití.Zkusila bych na začátek Biosil tbl.(cca 70,- kč na
    2 měsíce, 1 tbl denně), když nebude zlepšení(ale vydrž alespoň měsíc užívat), tak zkus
    Inneov hustota a objem vlasů (nehleď na název,je to i proti vypadávání).Je sice držší,ale mám s tím zkušenosti nejen u sebe.Jinak vypadávání vlasů může mít hodně
    příčin od hormonálních,po stres...špatnou-nedostatečnou výživu atd.Je to hrozně
    individuální co Ti pak může pomoct.
    K tomu močáku...pokud máš pořád problém, tak nemá smysl se trápit.Pokud jsi zkusila
    klasiku - urologický čaj, nějaké brusinky z lékárny(doporučuju Brusinky akut od Barny's) a furt nic, tak je to na atb. respektive chmoterapeutika (Nolicin,Gyrabloc)
    od lékaře.Rozhodně si nezahrávej.
    Pa Petruše

    OdpovědětVymazat
  18. mně vypadávaly vlasy když jsem nejedla dostatečně, chyběly mi živiny..
    teď už se to pomalu lepší ;)
    přidej jídlo! postavu máš už krásnou, tak neblbni :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))