pondělí 7. ledna 2013

7.1 2013

Pěkný ráno, ptáčátka!♥

Jak se těšíte do školy?
Já jsem se dnes probudila v 5. Původně jsem měla v plánu jít běhat, ale koukla sjem se ven a vůůbec se mi nechtělo jít do tý tmy, tak půjdu po škole! :))

Děkuji moc za rady s vlasy, děkuji! ♥
Také Vám chci poděkovat všem za milé komentáře, vážně mě to těší, že mají mé články i o ničem odezvu. Hřeje mě to na srdíčku! :)) 

TEn žbluňk jsem prosím já! :D .. Z chorvastska! :((

A na druhou stranu Vás proklínám - né to je hrubé slovo . Ale měla bych se jít učit konverzaci a co? No samozřejmě, né. Koukám na Vás! :D


Dneska mám ve škole 8 hodin a tělák, strašně ráda bych chtěla tělák, kde se něco dělá a né, že hrajeme na babu. (chápete, na střední škole ve 3. hrát na babu? :D )

Odpoledne mám v plánu si dát pořádně do těla, chci si dát něco na břicho, hoodně! :-D To pak doplním! :)

Jídelníček:
Sn. Kukuřičná kaše + 1/2 jablka +sirup+ hořká čokoláda+ brusinky+ 0,7 l bílého neoslazeného čaje
Sv. Bílý jogurt + medové pukance
Sv. Salát ( ementál, eidam, okurka + vše zamíchané s cottage)
O. xx
V.Salát (červená řepa + eidam 30%+ mozzarela+ šunka mandolína a krůtí filety+ cottage)+ ledový salát

Cottage salát




Pohyb:
Běh 7 km
 Tělocvik ( kruhy, běh, volejbal)
BeFit in 90 Wokorout:
- Warm up workout, phase 1 - 5:13 minut
- Chest,legs and buns workout - 10:10 minut
- Back, shoulders workout - 9:36 minut

18 komentářů:

  1. tak to hezky přežijme! :)
    snad jsi vkročila do nového týdne tou správnou nožkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že i ty! :)) Hlavně ať všecho stihneš Kamí! :))

      Vymazat
  2. Ty tělocviky ve škole jsou slušně řečeno na hovno... :X :D Jinak taky bych ráda dnes cvičila, ale zítra mám rozhodující přezkoušení z fyziky (jelikož sem si inteligentně posrala oba poslední testy v jeden den - prostě temno.. :D).. Takže nevím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti to dopadne dobře, držím ti palce! :))

      Vymazat
  3. Teda do tmy bych běhat u nás určitě nešla! Jen bych čekala, kdy mě nějakej uchylák zamorduje a hodí do řeky :D ale taky začnu, jen čekám na začínající jaro:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tAké mám starch, ae já pevně doufám, a věřím, že bych jim utekla! :D

      Vymazat
  4. Já jsem školní tělocvik vždycky nenáviděla. Teď na střední mám naštěstí uvolnění :). Jinak sport miluji, ale to co jsme vždycky dělali ve škole je úplná hrůza - pořád volejbal a nebo venku skákání do písku :D.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň nejsem sama! :D TAké jsem an toom jako ty, ale ve škole je to nuda! ;)

      Vymazat
  5. Na telocviku hrať babu? :) My teda máme telesnú tiež nič moc, ale babu sme ešte nehrali :D Ale raz sme hrali naháňačku (áno, na strednej škole :D) a ten kto si čupol musel povedať nejaké zvieratko aby ho nemohol ten čo naháňal chytiť :D :D To bolo strašné. A fotka z Chorvátska je super :) Jedálniček vyzerá skvele, dúfam že sa ti všetko podarí:) A prajem úspešný týždeň, dúfam že budeš všetko stíhať ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doopravdy, babu! :D
      No tak nevím co je lepší, fakt! :D ..
      Děkuji, snažila jsem se! :D ..
      Jsi hodná! :)

      Vymazat
  6. My jsme museli dělat kotouly. :( Já je neumím a děsně se jich bojím. :D Naštěstí jsem měla zrovna zlomenou ruku. :D Co bych dala za to hrát na babu! :D
    Jídelníček máš zatím hezký.
    Povedený žbluňk!! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk kotouly mě zase nevadí, záleží na každým! :) ..
      děkuji! :))

      Vymazat
  7. Nechtělo se ti jít běhat do tmy? Já bych nešla už kvůli té zimě :D Každý, kdo v tomto počasí běhá, má můj obrovský obdiv.
    Taky místo učení obhlížím blogy... Hrůza :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima je to poslední co ěm trápí, pořádně se obleču a jdu na to! :D ..
      No jo, jsou to žrouti času" :D

      Vymazat
  8. a co si myslíš já? taky tady sedím namísto učení :-D
    ten pohyb je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, nejsem v tom sama! :d
      děkuji

      Vymazat
  9. Já jsem dnes dělala 3 zkoušky takže..ve škole to byly nervy :D
    Medové pukance mňáám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, nezávidím. Ale také mě to čeká, ve středu! ;) ..Ale my t zvládneme! :))
      Také mě velmi chutí!

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))