úterý 8. ledna 2013

8.1. 2013

Pěkný ráno.

Dnešek mi nezačal vůbec dobře. V noci mě vzbudil močák, ráno jsem zaspala o půl hodiny. No to by ještě přijatelné bylo! 
Pak když si chystám jídla, kaše se mi přismahla, navíc sem si dala malé množství. Mažu si plátek a voda ( která se spouští i z jogurtů) mi vytekla na židlu a na zem, fůůj!
U toho všeho jsem měla sto chutí nakopat morče to klece, žrádla a vody tam má požehnaně a jemu se něco nelíbí, bože! Kočka taky otravuje, líže odpadkovej kos, je to normální?

Asi jste ze mě vycítili, že nejsem zrovna Ok, protože jsem vstala levou nohou, jo FAKT levou! Do háje, a to dneska píši čtvrtletku a písemku z NJ, to mi byl čert dlužen! :D

A co dneska?

Dneska mám ve škole 6 hodin, třikrát hurá! Po škole mě doma čeká rýžový nákyp ( já ho prostě miluju ♥). Možná už dneska budu doučovat Aj, už se na to těším. Běhat nepůjdu, rozhodla jsem se běh praktikovat obden! Co myslíte, OK? :))

Ale místo běhu si dám pěkně do těla, co se cvičení týče, takže bych to viděla na BeFit a ripped P90X a možná Jill, ale uvidí se! :))

Co plánujete vy?
Strašně děkuji za návštěvnost, motivuje mě to, moc! :))

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + 1 čtvereček 74% čokolády + 1/2 grepu
Sv. Bílý jogurt + hrst dobré vlákniny + medové pukance + cornflakes -- mix!
Sv. 2 křehké plátky + Smetanový sýr fénix + šunka + ledový salát
O. Rýžový nákyp (rýže + meruňky)
V..Salát ( sýr+mozzarela+šunka+ červená řepa+cottage) + tmavá bagetka







Rozhodla jsem se jezdit do školy vlakem. Busem je to zbytečně předražené, takto ušetřím asi 100 měsíčně, to je fájn, ne? :)
A taky jsem se tak rozhodla proto, protože od vlakáče mám školu asi 4 km, ba naopak od busu asi kilák, chci se po ránu projít! :))
Jsem blázen! :D

Pohyb:
Ripped abs. P90X
Chůze 8 km

20 komentářů:

  1. Jídlo máš krásné, ta kaše s čoko vypadá super :-)... Jinak o vstávání levou nohou mi povídej :-)... asi je to počasím, ale poslední dva-tři dny špatně spím a dneska jsem si na nohu omylem hodila hrnek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      Ale asi jo, je to vstáváním! ;) .. Jé, doufám že sis neublížila! :))

      Vymazat
  2. Tak to jsi dobrá, mně by se po ránu ty 4km chodit nechtěly. Na chůzi jsem hrozný lenoch, radši všude dojedu autem a pak pohyb doháním sportem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já sice taky sportem, ale chůze je moje" :))

      Vymazat
  3. Ahoj, máš to hezký :) Najlepšia veta je, že koľka taky otravuje a líže odpadkový koš, pri tom som pukala smiechy :P Dúfam, že písomky dopadli v pohode :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No má kočka je prase totiž! :D ..
      No, zmatematiky snad kula!:D

      Vymazat
  4. Ten rýžový nákyp miluju a já, dala bych si ho s chutí, ale kdo ví, kdy se přiměju k tomu, abych si ho udělala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je to má srdeční záležitost! :D

      Vymazat
  5. Ideálny jedálniček pochvala :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. 4 km? Sice už nejsem tak líná jako tomu bývalo dřív, ale toto by mě zabilo, navíc hned po ránu a s batohem na zádech :D Naprosto chápu tvou náladu, já jsem se tak blbě probudila v sobotu a to pak člověk ani neví proč je celý den nespokojený a protivný..

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi tvoje snídaně. :) A rýžový nákyp taky zbožňuju. :))

    OdpovědětVymazat
  8. tak ale v podstate, robíš to pre svoje zdravie, že chodíš tým vlakom, prejdeš sa si plná energie a pod :) vieš hneď z rána, ja mám na zástavku cca 3 min, neviem si predstaviť že by som tak ďaleko chodila :) dneska si mala super jedálniček ;) samá mňamka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, děkuji! ;)
      Já to mám ujitý za chvilku, tak mi to nevadí! :)

      Vymazat
  9. Taky mě to spaní štve. večer ne a ne usnout ráno bych spala jako malé děcko :-)

    OdpovědětVymazat
  10. nejsi blázen, naopak tě obdivuji :)
    a ty jsi si ještě s tím močákem nedošla k doktorovi? to by jsi ale měla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší..
      Nene, nezašla, jsem koza líná!:D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))