středa 9. ledna 2013

9.1 2013

Pěkné ránko, ranííčko.
(Dřív než výjde sluníčko, bla blá bláá! :D)

Jak jste se dneska probudili?
  Já doufám, že dneska už jsem tou pravou nohou vykročila, né jako včera! :)

Včera jsem se překonala, vypadalo to, že cvičit nebudu, ale nakonec jsem o půl osmé večer zvedla svou línou povolenou prdel a šla jsem si zacvičit a jsem ráda, že jsem to zvládla! :))
Přítelova i mnou milovaná kráska♥ Už se těším, až se odzimuje! :))

Také jsem včera psala test z matiky a mohu s čistým svědomím říci, že to bude minimálně 4! Má první!
Nejsem holt matematik a nehodlám se matikou živit! :-D

Zrovna piji 0,7 l čaje a dosnídala jsem. Dneska mě čeká pololetka z účta, držte mi palce, budu to potřebovat. Po škole, máme 7 hodin, jdu nakupovat dárky pro sestřenky, samozřejmě i něco pro sebe když jsme u toho, hi! Musím se odměnit nějakou zeleninkou.
Asi všemi milován účtový rozvrh- no já vlastně účto ráda mám! :D

Chtěla bych jít zase běhat, ale to se uvidí podle počasí, v dešti fakt běhat nebudu.


Jídelníček:
Sn.Ovesná kaše + brusinky + 1/2 jablka+ grep + hořká 74% čoko
Sv. Bílý jogurt + Cornflakes + jablko+ hrstka dobré vlákniny
Sv. Celozrnná podkova+ smetanový sýr+ šunka z krůtích filet + 1/2 okurky
O. Šťouchané brambory ´sekaná ze zeleniny + mrkvový salát
V- Míchaná vejce + zelenina





Pohyb:
Běh 15 minut rychlé tempo
Abs workou
Workout
Chůze 8 km

19 komentářů:

  1. Matika taky nebyla nic pro mě, naštěstí na vysoké už ji nemam :-D Ať ti čtvrtletka z účta dopadne dobře, držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já ti závidím! :D ..
      Dopadla snad dobře, děkuji! :)

      Vymazat
  2. ahojky:)
    to se hezky čte,že ses dokopala ke cvičení i když se ti nechtělo :P
    já dneska spala o dvě hoďky déle, za chvilku jdu na to vyšetření.. tak snad taky pravou!
    co se matiky týče.. něco mi jde a v něčem naprosto plavu, v pondělí píšeme čtvrtletku, tak se docela bojím :D
    písemku zvládneš a pak se krásně odměníš! :)
    papání vypadá dobře, jen by to chtělo k tem míchaným vajíčkům asi pečivo, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já bych také chtěla spát déle! :D
      Snad ti vyšetřní dopadlo dobře! ;)
      snad čtvrtletku zvládneš! :))
      No, to já si je dám bez pečiva, příjde mi, že toho pečiva nebo něco a ten způsob mám moc! ;))

      Vymazat
  3. Upřímně doufám, že s účtovým rozvrhem už se v životě nesetkám. :D
    A samozřejmě držím palce, ať ti písemky vyjde. :))

    OdpovědětVymazat
  4. mňam tie tvoje raňajky vyzerajú vždy tak skvelo, ako pripravuješ tú kašu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší, že se líbí! :))
      Nasypu si kolik chci vloček, zaliji vodou a to je vše.. pak splácám na talíři páté přes deváté, ale nesladím! ;)

      Vymazat
  5. Buon mercoledì (: Reb, xoxo.

    *Nuovo look sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/01/calvin-klein-green-jacket.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Koouky! Všetko je poprvé, aj 4ka z matiky :D Mne tiež nešla a nosila som aj 5ky občas :P A žijem,aj študujem ďalej, ale nie matiku :P Dúfam, že už máš lepší deň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, to vím, ale jde o ten pocit, co mě užírá když mám špatnou známku! ;)
      děkuji, mám! :))

      Vymazat
  7. Jsi dobrá, že si šla cvičit ještě v půl osmý!Já bych se v tuhle hodinu asi už nezvedla:-D a držím palce na pololetku! Doufám, že si jí zvládla:)

    OdpovědětVymazat
  8. my píšeme čtvrtletku z matiky zítra..bude to asi za pět..když budu snažit, tak za 4 :D
    jinak jsi šikula, já cvičím normálně tak kolem osmý :D dřív se nedokopu nebo není čas:/

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. S matikou taky nejsem kamarádka. Šla jsem na vš, kde jsem zjistila, že se jí nikdy nebudu mít sílu snažit naučit :-/ Snad ti dopadla pololetka co nejlíp. Motorka je pěkná, ale já osobně z nich mám hrozný respekt a nevlezla bych na to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já v moto vidím adrenalin, který nikde jinde nemám, jsem typ, který se rád bojí! :D

      Vymazat
  11. Že zvedla línou povolenou prdel :D :D Matika mi taky dělá problémy, ale tak si někdy říkám z čím v té škole vlastně problémy nemám :D Kam chodíš takhle přes zimu běhat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chodím jak se mi zachce, někdy jdu běhat k lesu, někdy jen tak přes město nebo okruh okolo města! :))
      Přeci jen nejsou metrový závějě! :D

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))