středa 9. ledna 2013

Nákupní horečka

Ano, jak je  v ČR chřipková epidemie, já mám nákupní epidemii! :-D

Jak jste si mohli všimnou, mé nákupy jsem čím dál tím častější, asi jsem do jídla více zapálená či co! :D
Dnes jsem mimo nakupování v drogérce, kde jsem koupila regenerační péči- né pro mě, nakupovala i ve zdravěnce a Kauflandu.

Z nákupu jsem nadšená, jelikož obsahuje i nové potraviny a ty já vítám s otevřenou náručí! :))

Co jsem si koupila?


1.Dobrá kaše - ovocná
Cena: 11 korun
Místo: Zdravěnka
Nikdy jsem na takové kupované kaše nebyla, ale říkala jsem si, že to jednou vyzkouším, za to nic nedám. Hned zítra si ji dám ke snídani, tak jsem na ní zvědavá! :) Napíši, jak chutnala!


2. Cottage
Cena: 12 korun
Místo: Kaufland

Nejsem blázen. I když jsem minulý článek vychvalovala jiný cottage, tento jsem zkusit chtěla, schválně jaký bude. Opět napíši, protože jak je viditelný, tvrdí se,  že je ve smetaně, tak uvidíme! :)


3. Sojové vločky
Cena: 17 korun
Místo: Zdravěnka

Tyto vločky jsem dnes viděla poprvé. Nevím, co s něma budu přesně tvořit, ale vím, že mě budou určitě chutnat, jelikož soju miluji! :))
Znáte někdo nějaký super recept s touto surovinou? :))


4. Hořká čokoláda s mandlemi
Cena: 13 korun
Místo: zdravěnka

Kdo mě zná, ví, že hořká čokoláda je něco, na co nedám dopustit. Miluji ji jak v normálním stavu, tak i rozpuštěnou. A čím více kakaa tím lépe. Tato se mi líbila kvůli mandlím, které mám také strašně ráda. Uvidíme jak mi zachutná! :))


5. Racio chlebíčky
Cena: 8.90 korun
Místo: Kaufland
 
 Viz minulý nákup


6.Fa sprchový gel
Dárek k nákupu v drogerii Rossman! :D

13 komentářů:

  1. sojové vločky :) hmm, po tech se mrknu

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, sojové vločky - taky po nich musím kouknout!

    OdpovědětVymazat
  3. Nákup vyzerá dobre, o sojových vločkách počujem prvý krát :) A ryžové chlebíky úplne milujem, hlavne s džemom a jogurtom :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. som zvedavá čo vyčaruješ s tých sojových vločiek :)

    OdpovědětVymazat
  5. sprcháč mám a je geniální!:D a tenhle cottage jím na kila:) takže rozhodně jsi neprohloupila:)

    OdpovědětVymazat
  6. Sojové vločky neznám. Ty kaše jsem si dnes koupila taky, chci si je vzít na hory. Doma si dělám svoje.

    OdpovědětVymazat
  7. wow, máš pěknou zásobu, taky se chytám na lov :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak pak napiš jak chutnala ta kaše :D
    Sojové vločky jsou dobré! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny nákup a mám pocit, že máte oveľa lacnejšie potraviny alebo si to kupovala so zľavou. U nás tie "polystyrény" stoja cca 15-20korún, keď to prepočítam.
    A viem, že kaša sa dá robiť aj s vodou, ale chýbajú mi tam potom bielkoviny :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mě osobně ty instantní kaše vůbec nenasytí a zrovna já potřebuju mega obr velkou snídani abych byla schopná fungovat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo, o sojových vločkách slyším taky poprvé, budu muset pohledat! :)
    Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tu první kaši jsem si jednou koupila, akorát teda čokoládovou a už si ji nikdy nekoupím, protože na mě bylo moooooc sladká a domácí se nic nevyrovná :). Ale přeju Ti, aby Ti chutnala :).

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych ty sojové vločky přimíchala do muesli(jsou myslím na výběr do mixu i v mixit:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))