pondělí 14. ledna 2013

Celerová směs

Máte rádi celer? Nebo se Vám při pomyšlení na něj dělá šoufl? Já jsem to měla také tak, aniž bych se ho snažila ochutnat. Ale není to dávno, co jsem měla celerové hranolky, placky a zamilovala jsem si ho, není tak hrozný jak se zdá. a navíc po tepelné úpravě je mnohem lepší! :))


Co budeme potřebovat?

kousek celeru
vejce
sůl
pepř
cottage (nemusí být)
trocha oleje

Postup:
1. Celer si oloupeme a nastrouháme na jemno.

2. K celeru přidáme vejce, pepř a cottage.

3. Směs dáme na pánvičku (výborné to také je dát zapéct do trouby) a "usmažíme" 

Podáváme s přílohou.


Dobrou chuť
Vaše K ♥

8 komentářů:

  1. Zeler som tiež nejedla, maximálne v polievke. No teraz si veľmi rada robím z neho hranolky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, líbí se mi tvůj blog a proto jsem tvá nová follow:)) doufám,že se tobě bude líbit ten můj;)
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mám ho moc ráda! :) ale v kaši, nevím, nevím :P

    OdpovědětVymazat
  4. mám se dobře, K:-* ale hoňku mám ještě větší než minulý týden.. a příští týden to asi stále nebude lepší:D
    dnes jsem psala pololetku z matiky, zítra z biologie, asi zkoušení ze somárny, ve středu píšeme ze zeměpisu, z němčiny, možná z dějáku, ve čtvrtek z chemie, v pátek velkou z angličtiny.. :D mysli na mě!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, stěhuji se na blogspot, tak jestli budeš tak hodná s změníš si mě... děkuju :)

    celer moc nemusím, takže dnešní recept není pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. neznášam ho a ani neviem či by som sa odhodlala na tie hranolky :) vieš ako sa vraví sto ľudí sto chutí :D

    OdpovědětVymazat
  7. celerové hranolky jsou mé oblíbené :D dokonce mi chutnají víc, než ty klasické (hmm, to bude tím, že už jsem je dlouho neměla :D jinak to není možný)

    tahle směs vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))