čtvrtek 31. ledna 2013

Food tips + plány

Pěkný večer.. :)
Tak jak si užíváte den vysvědčení? :) Jste spokojeni? :))
Já jsem skoro celý den proležela. Jen ráno, probudila jsem se v 6 a byla jsem machr, že pojedu do nedalekého města -12 km do školy pro výzo. No ano, jela jsem.. Ve vlaku jsem byla borec, nic mě nebylo... Akorát pak ě to chytlo, vysvědčení jsem u sebe už měla před osmou ranní a jela jsem vesele domů a za doktorkou, to už jsem ale říkala! :))

Neshromáždilo se mi pár fotek jídel. Postupně budu přidávat recepty, tak se nebojte.
Tady jsou :



Zapečené špagety se sojovým granulátem

Rýžový nákyp s meruňkami

Míchaná vejce se šunkou a sýrem + zelenina

Kukuřičná kaše + medové pukance + banán + čočko kokosové sušenky

Kuřecí vývar s kuřecím masem + rýže

cizrnový salát se strouhaným sýrem

Tavý chléb zapečený se sýrem a hermelínem

Ovesná kaše s kakaem a meruňkama

Exotický ruňák- výýborný a ledový salát

Ovesná kaše s medovými pukanci a rybízovým přelivem

Pohanková kaše + banán + hořká čoko + medové pukance a čoko kuličky

Pečený banán s třtinovým cukrem- součást snídaně

Bramborová kaše + dušená mrkev + kuřecí restované

Bílkovinový salát- šmakoun, šunka, mozarella + pepř

Pohankovo kukuřičná kaše s čokoládou hořkou + jablko


Tak snad se Vám jídla líbí, doufám. protože já osobně tyto články miluji! :))

A co plánuji, když jsem teda doma? :))
- recepty, recepty a recepty
- new in v potravinách
- workouty
- plány do budoucna + organizačně
- více fotek
- nebudu přidávat jídelníčky, ale budu si zapisovat co jím, protože věřte nebo ne, chuť na jídlo mám minimální a dneska jsem snědla cca 2 000KJ- a to ještě přeháním, bože!
- článek - svalová hmota, posilovna
- recenze Bisoil
- Čajový článeček! :))

aj...

Mějte se krásně a dobrou noc! ♥

15 komentářů:

  1. Tak se brzo vylež :) Jídla vypadají perfetně a já osobně mám tyto články ze všeho nejradši, takže klidně víc takových jídlových :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, už se moc těším na ty článečky. :))
    Jinak fotky opět mňamózní, ostatně jako vždycky. :))

    OdpovědětVymazat
  3. popíšu ti to :) snídám v 6 hod, do školy se dostanu před 8 hod. takže jím až další přestávku v 8:45. Dřív mi to dělalo problém, protože jsem měla hlad, ale jak snídám tu Dobrou vlákninu, tak mi dává velký pocit sytosti! Až mi dojde, tak na snídaních přidám :) slibuju :)

    s výzem spokojená jsem, projeví se to ale u maturity :-D
    souhlasím s holkama přede mnou, mám ráda tyhle články, ráda si prohlížím jídla ostatních, asi je to nějaká úchylka nebo co :-D ale nemůžu se na ně dívat dlouho, protože mám na to chuť když to vypadá tak hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se těším na nové články! :)) A já jsem s vysvědčením spokojená, mám samý :D A hezky si papáš, mě se moc líbí ten bílkovinový salát a pečený banán, to musela být pecka! :)Ale 2000 kj? To je tak půlka mé svačiny!! Dožeň mě hele! :DD

    OdpovědětVymazat
  5. tak teď bych si mommentálně nejvíc dala ten rýžový nákyp, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak těmahle fotkama mi naháníš chutě :)

    OdpovědětVymazat
  7. už sa teším na ďalší článok :) niektoré tie jedlá vyzerajú naozaj úžasne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na recepty :-) A ať ti je brzy lépe

    OdpovědětVymazat
  9. recepty, recepty a recepty! :)) snad bude brzy líp, měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. raclette je domácí gril, nebo jak to nazvat :P je super!

      Vymazat
    2. Jé, děkuji, zkusím se po něm kouknout, je to super vychytávka! :))

      Vymazat
  10. Jídlo vypadá skvěle! :) Ty fotky mi dělají chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam...to vypadá fakt dobře. Ale na mě moc sýru, cukru a tak:D.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))