pondělí 21. ledna 2013

Insanity

 
 Asi málo kdo nezná Insanity. Já ho cvičí už 4. dnem, ale můžu s jistotou říci, že je to ten nejlepší workout, co jsem v životě cvičila.Tak si o něm něco málo povíme, ať jsme o něco chytřejší! :))


Vznik
Zakladatelem této makačky je Shaun Thompson, který si říká Shaun T. Je to americký fitness trenér, který je známý svými cvičebními plány, protože dokázali změnit život mnoha lidem.
http://theinsaneworkoutprogram.com/about-insanity/about-trainer-shaun-t/

Co je Insanity?
 Insanity je jeden z několika cvičebních plánů společnosti Beachbody. Insanity, plán, který vám má pomoci zhubnout a vytvarovat postavu, je navržen tak, že byl firmou jež ho prodává nazván nejtvrdším tréninkem na DVD. Nejen že vám pomůže s hubnutím, ale také díky Insanity budete mít skvělou kondici a výdrž. Isanity je převrácený intervalový trénink, takže budete 3-4 minuty cvičit naplno a pak si jen 30 sekund oddechnete a už budete naplno cvičit znovu. To je to, co vám pomůže udělat tu velkou změnu na vašem těle. 

 Cvičební plán
Většinu lidí tento program odrazuje tím, že trvá neuvěřitelných 63 dní. Z toho jednou týdně máte rest day- odpočinkový den! :)) Každý den jedete podle kalendáře, který je volně stažitelný na internetu. 
První den začínáte Fit testem. Stáhnete si k němu tabulku, tu jakou mám zde já a už jsem cvičíte. Zaznamenáváte si v ní pokroky, po uplynutí, dejme tomu dvou týdnů. Na konci insanity se pak můžete kouknout, jak se vám kondička zlepšila a o kolik jste cviků udělali více, většinou to jsou neuvěřitelné pokroky.
 


Výsledky 

Mé hodnocení 
Když jsem první den začínala s fit testem, zpotila jsem se, ale nic převratného to pro mě nebylo, zapsala jsem si výsledky a těšila jsem se na další den.
Pustila jsem si video, které bylo v kalendáři a šla jsem do toho. Lekla jsem se při kouknutí se na délku videa- 50 minut? Dobře, to nějak zvládnu přece!
Následovalo zahřátí, začínáte v podstatě od nuly. Zahřátí má 3 části. První část jedete pomalu, druhou část- která mimochodem obsahuje to samé, jako první část už máte více a třetí část Vás Shaun donutí pořádně makat do poslední kapky. 

Dobře, to bychom měli, jsme zahřátí, nebylo ti nic hrozného? Jen počkejte!

Následovala část další a to 2 okruhy a každý okruh se jede 3x na stejném principu, jako zahřátí, akorát s tím rozdílem, že makáte dejme tomu 5 minut a pak máte 30 sekund pauzu. 
Ve 20 minutě jsem Tě proklína Shaune, tvoje "Come on" "I can´t hear you!" Bože, chtěla jsem tě nakopat do zadku, vypnout tě a lehnout si jako odpadlík na zem a funět, jo, já jsem funěla, pot ze mě lil jako z konve, ale on mě donutil vstát tím svým Come on!
 Na konci násdleduje strečink, už jsem se modlila, aby skončil a já se mohla v klidu vyfunět

Nikdy jsem neměla tak dobrý pocit, jako po docvičení videa!        


12 komentářů:

  1. To je skvělé, že máš z toho tak pozitivní dojmy! :)) O Insanity už jsem pochopitelně mnoho četla i slyšela, ale zatím se držím Jillian, nechci jí být nevěrná, i když si říkám, že je třeba se posunout i někam dál, takže až docvičím Body Revolution, nebo alespoň dojdu do poloviny (kde už téměř jsem), tak zkusím i něco jiného než cvičení s Jill. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že Shaun je už o level dál jak Jill,a le ta je taky super, to rozhodně, ráda s ní cvičím. Ale s jejími workouty se už tolik nedám do těla- zdravě, potřebovala jse něco víc! :)) ..
      Určitě doporučuji! ;)

      Vymazat
  2. Jednou jsem to druhé video zkoušela, ale umřela jsem příliš brzy. Navíc to bylo v době, kdy jsem ještě doma cvičila bez bot a často mě bolely chodidla...
    Ale..už stahuju :D a zítra se zkusím překonat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti zadaří, držím palce! :)

      Vymazat
  3. "Nikdy jsem neměla tak dobrý pocit, jako po docvičení videa!" to se krásně čte :) nerada cvičím podle videí, ale tohle asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, že podle videa je to takový, divný. Pořád se koukat na monitor a neztratit se.. Ale hodně mě ten jeho řev motivuje! :)))
      Zkus to, za to nic nedáš! :)

      Vymazat
  4. Já jsme o tom nikdy neslyšela, já moc doma necvičím spíš na tréninku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Insanity se chystám zatím jsem zkoušela jen abs killer :). Nemám moc ráda dlouhé workouty, protože nemám takovou vůli u nich vydržet bohužel. Raději si posládám hodinový workout z časově kratších workoutů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale tento strašně rychle utíká, doopravdy, ale někdy toho mám také plné kecky! :D

      Vymazat
  6. Obdivuji, že zvládáš Insanity. Já jsem se zatím tak daleko nedostala, zatím zůstávám u Jill. Ale třeba jednou..

    OdpovědětVymazat
  7. Ony ty fotky před a po vypadají úžasně, bohužel u mně ani ťuk, a to jsem cvičila celý program, každý den, poctivě, včetně jídla. Doteď mi není nikdo schopen říct PROČ jsem neměla absolutně žádné výsledky, dokonce ani trenéři Insanity... Jednoduše, ne všechno má efekt na všechny...

    OdpovědětVymazat
  8. tybláho!
    vypadá to fakt dobře, tak jako promakaně
    zatím cvičím jen s jill a o víkendu poprvé se zuzkou, tak že bych rozšířila obzory? Mmm :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))