sobota 5. ledna 2013

Kefírové Lívanečky

Já jsem toho názoru, že snídaně má být sladká
Prosím neodporujte mi, protože to je má představa! :-D
Kaši bych na snídani měla klidně každý den, ale někdy se stane, že můj malý milovaný hrneček na vaření je použitý na něco jiného a mě nezbude nic jiného, než vymyslet co teď.


Dnes jsem improvizovala, ale konečný výsledek byl výborný!!!

Co budeme potřebovat?

1 balení bílého kefíru (500 ml)
špetku soli
Polohrubou nebo celozrnnou mouku 1 a 1/4 hrníčku
sirup

U mě dnes polohrubá, protože mi celozrnná došla! :((

Postup:
1. Do mísy si vylijeme celý kefír a pomalu metlou přimícháváme mouku, dáme špetku soli a asi 4 lžíce sirupu.


2. Rozpálíme si pánvičku na lívance a "osmažíme" ( v uvozovkách proto, protože jsem je dělala na sucho! :-D)
3. Podáváme s marmeládou, tvarohem, ovocem. Kdo chce tak i šlehačkou a na závěr pokapeme sirupem.


 Porce:
Celkem mi tato várka vyšla na +- 25 lívanečků. Dělala jsem větší dívku, protože tím krmím i mladší sestru, která mimochodem ještě spí! :-D

Doboru chuť,
Vaše K ♥

15 komentářů:

  1. O kefírových lívancích jsem už slyšela, ty bych si klidně dala. :P
    Přeju ti hezkou sobotu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nic jednodušího než to spatlat dohromady! :))

      Vymazat
  2. Tak to vypadá dokonale, určitě ozkouším :-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Také si nedokážu představit začátek dne bez sladké snídaně! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kefír som už dlho nemala, totiž raz ma napadla taká šialenosť a kefír som si zohriala v mikrovlne, no úprimne...bola to katastrofa! :D Ale toto vyzerá úžasne, ani do toho netreba dávať vajíčko :D Ja ho totiž niekedy v palacinkách cítim :D Určite to budem musieť vyskúšať, s kefírom som ich nikdy nerobila:) Prajem pekný výkend ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. * pardon, mal to byť víkend (trochu nedávam pozo čo píšem:D)

      Vymazat
  5. Dokonalé a jednoduché :) Akorát bych nejspíš udělala poloviční porci , jelikož né všichni doma preferují sladké snídaně, ale já s tebou naprosto souhlasím že snídat se má sladce, i když vyjímečně si dám i nějakou tu bulku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře:)
    A ano, snídaně musí být sladké! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam:) Miluju lívance, ale kefírové jsem ještě nezkoušela..ale vypadají nejlíp!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  9. Mmm vypadá to strašně dobře ! :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))