sobota 12. ledna 2013

Můj nejoblíbenější ovocný táč

 Mojí slabostí jsou ovocné buchty, dezerty či koláče. Vyzkoušela jsem nespočet receptů na různé táče, buchty, ale tento jsem si zamilovala nejvíce. těsto je vláčné, ovoce( nejraději mám meruňky a švestky) dodají ten správný šmrnc ... 
No, posuďte samy! :))


Co budeme potřebovat?

2 vejce
500 gramů polohrubé mouky (celozrnné)
250 ml mléka
40 gramů droždí
10 lžiček cukr krystal (třtinový cukr)
150 ml oleje (nebo v mém případě bílý jogurt 200 ml)
 špetka soli
ovoce- meruňky popřípadě jakékoliv jiné ovoce co Vám příjde vhod

 Postup:
1. Mléko ohřejeme aby bylo teplé- Né horké!!! 
2. Do teplého mléka přidáme cukr a rozdrobené kvasnice a necháme v klidu, aby se udělal kvásek.
3.  Mezitím si do mísy nasypeme mouku, špetku soli, přilijeme olej (jogurt) a vejce. 
4. Až se udělá kvásek, smícháme se surovinami, co jsme si připravili v míse. Zpracujeme v těsto, ale pokoušíme se, aby bylo spíše řidší než-li mělo pevnou konzistenci. 
5. Vylijeme na vymazaný a vysypaný plech. 
6. Navrch pokladme ovoce a vložíme do vyhřáté trouby, já peču na 200 stupňů asi 15-20 minut.



Dobrou chuť,
Vaše K ♥

3 komentáře:

  1. Vypadá to vážně skvěle! :)
    Taky mám ráda koláče a buchty a ještě radši peču :)

    OdpovědětVymazat
  2. něco podobného jsem neměla ani nepamatuju :) ale pamatuju si, že jsem se vždycky mohla užrat! :D ještě teplé jsem je jedla - mňam :) to se pak kynulo!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám! to vypadá, že by to jedla i moje rodina :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))