čtvrtek 31. ledna 2013

Neschopnost

To nám to teda pěkně začíná..

Asi se divíte, proč jsem se včera a skoro ani před včerejškem neozvala. 
Dobře, v úterý jsem prostě jen neměla čas.. 
A včera.. Necvičila jsem, ani jsem nejedla. Položila mě nemoc, z ničeho nic jsem měla horečky 39.8 stupňů, tak jsem celý včerejšek proležela. 
Dneska je to už o něco lepší, ráno jsem byla podchlazená, ale zase mám zvýšenou. Sýpu jako kráva až se dusím. Byla jsem u doktorky a ta mi napsala antibiotika na min. 3 týdny plus dalších milion probiotik a cucacích tabletek... 

Tak Vás oběhnu dnes, když mi to včera nevyšlo! :))

A co to znamená? No být 3 týdny doma a taky nemůžu cvičit- to mě na tom kurva sere nejvíc! (jinak než sprostě to nejde! Můžu se na to vysrat vykašlat, fakt) Tak nabručená jsem dlouho nebyla, ani nevíte jak mě to štve, prostě už jsem si zajela režim, který mi vyhovoval a teď to mám na 3 týdny zahodit?BOŽE!!!!

Neberete někdo nějaký prášky na imunitu, vitamíny? Doporučíte? :))

10 komentářů:

  1. A jejda další marod. teď to řádí jak blázen jak tak koukám. Njn oteplilo se tak mají viry pré :-)Chápu tvé naštvání. Když má člověk svůj režim a něco mu do toho dlouhodobě vleze tak je to na prd. já jsem naštvaná i když mi něco vleze do jednoho dne a naruší mi to cvičení :-) Ať ti je brzy lépe

    OdpovědětVymazat
  2. jeje :/ ale nepodceňuj to, já cvičila v nemoci a o týden jsem si jí prodloužila :/

    OdpovědětVymazat
  3. A jé, tolik vulgarity už dopoledne. :D
    Jinak toto moc dobře znám, byla jsem na postel odkázaná 2 týdny v průběhu svátků, takže jsem se naplno rozjela opět až po Novém roce. Ale fandím ti, určitě to zvládneš. Musíš dát tělu čas, aby se uzdravilo. Pak ti to půjde zase jedna radost! :))
    Mezitím můžeš psát články, ráda se stavím. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, chudáku :( Všude se to nemocama jen hemží no :( Musíš se víc nabalovat, až budeš chodit ven :D Svetr s jelenem a tak... mě se to naštěstí zatím vyhýbá, ale musím to zaklepat :D Nebyla jsem nemocná už půl roku, kromě jedné dvoudenní rýmy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéjej :/ já v životě antibiotik nebrala, ale věřím, že to musí být hrozně otravný :( budu držet palce, ať ti je aspoň co nejdříve lépe!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám právě strašně dobrou imunitu. Ani si nepamatuju, kdy jsem byla naposled nemocná!
    Jsi chudák! Brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  7. já s imunitou nikdy problémy neměla, musím zaklepat, asi dostatek pomerančů!

    OdpovědětVymazat
  8. Uplně tě chápu, byla bych naštvaná stejně jako ty.
    Na imunitu mi nic nenapadá. Jen jeden čas jsem si dávala lžičku sirupu z echinacei.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyloženě prášky bych zrovna nebrala, ideální jsou nějaké přírodní doplňky, jako je chlorela, spirulina, nebo mladý ječmen :) Krom detoxikace mají spoustu skvělých látek a rozhodně Ti imunitu posilní :) -> http://www.vibranthealth.eu/spirulina-1

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že Tě na nemocích štve to samé, co mě :D že nemůžeme cvičit!!! Já vždycky nadávám, no velmi podobně jak Ty :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))