pondělí 7. ledna 2013

New in

Pěkný večer.

Tak jak jste si dnešek užili?  
Já jsem naštěstí stíhala, zaběhala jsem si, dala jsem si výbornou večeři a půjdu se učit. Jediný, co jsem nestihla je doktorka, ale tu zvládnu během týdne, snad.( já vím, jsem děsná baba!)

Asi týden pokupuji nové věci, potraviny a všechno možné. Tak dnes to vše shrnu, když už je toho více, snad to bude nějak přínosné i pro Vás a třeba Vás to taky naladí na vlnu nákupu jako mám já.

Nejvíce mě štvou ty peníze, našetřila jsem si krásně skoro patnácet a jak si pokupuji zdravé věci, léky apd. (nechci do MÝCH "problémů" tahat mamku, která na tom finančně taky není nejlíp). Ale alespoň to není za hlouposti a mě to pomáhá. 
Máte to také tak?
A teď k věci.



1. BIOSIL
Cena: 69 korun
Místo: Dr. Max
Na doporučení od děvčat (děkuji ♥) Jsem si ho dnes zašla koupit. Od zítřka ho budu pravidelně používat a ozvu se vám s výsledkem. Udělám cca po měsíci recenzi! :)) 
Tak doufám, že na mé vlásky bude mít skvělý a blahodárný účinek.


2. Hořká čokoláda Bellarom
Cena: 19.90 korun
Místo: Lídl
Nejspíš každý z Vás má svojí oblíbenou. Mezi mé favority patří právě tato 74%. Hodně muziky za málo peněz, tak tak. Chuťově mi chutná daleko více jak některé drahé čokolády. Této značce zůstávám věrná, protože 20 korun za kvalitní a hlavně výbornou čokoládu? To je minimum! :)
Takže pokud nemáte, určitě vyzkoušejte tuto, doufám, že vás nezklame, protože to snad ani nejde. (můj postřeh)
Jakou čokoládu milujete vy? :))


3. Cottage Madeta
Cena: 11 korun v akci, mimo akci 17 korun
Místo: Kaufland
Nejspíše mě můžete vytknout, že tento sýr je tučný, ale co. Ochutnala jsem jednou light a byl to hnus fialový, takže tento se smetanovou chutí mohu vyzdvihnout až ke hvězdám, protože mi "vela chutí" :)) 
Jste také milovníci cottage? 
Já miluji cottage lívance, cottage v salátech a nebo jen tak na pečivu. 
Máte tip na co jiného cottage ještě využít? :)


4. Červená řepa
Cena: 19.90
Místo: Lídl
Dříve jsme mívaly ( ano y je správně, doma jsme jenom baby! :D) domácí nebo od babičky, samozřejmě taky domácí. Postupem času mě nasládlá chuť, babičinýho nálevu, začala otravovat a tak jsem přešla na tuto řepu. Chuťově je velmi dobrá. Řepa je nakrájena na plátky, nemusíte honit žádné kostičky v nálevu. a nálev? Je kyselejší, pro mě akorát. Řepa je měkká, krásně červené( beztak to je barvivem! :-D) Ale hlavní je, že ji miluji!


5. Cizrna
Cena: 28 korun
Místo: Kaufland

Je to potravina mnou neozkoušená, mrzelo mě to a tak jsem ji přihodila do toho poloprázdného vozíku. Viděla jsem ji v hodně podobách, ale nejvíce mě zaujala v podobě příloh.
Budu ráda, když mi poradíte, jak ji připravujete vy a zda máte nějaké fígle jak jí uvařit rychleji! :))
Děkuji!



6. Racio multigram
Cena: v akci 8.90 korun, mimo akci 13 korun
Místo: Kaufland
Nejspíš jsem racio koupila kvůli tomu, že bylo v akci, jinak bych si ho vůbec nevšimla. Byla jsem mile překvapena, když jsem otevřela a cítila tu vůni. Nebyly to klasické suchary, bylo v nich něco víc, něco, co mi FAKT chutnalo. Na obyčejné suchary totiž moc nejsem. 
A další výhody? Jsou cereální, levné, super křupavé a třeba se šunkou naprosto vynikající. Dnes jsem si chtěla vzít zase, ale co se nestalo. Přijdu do špajzu a nikde nic, snědli mi je. To je další důkaz, že jsou fakt k sežrání! :D


Mějte se krásně,
s láskou K.♥

9 komentářů:

  1. Biosil jsem brala měsíc a půl a nezaznamenala jsem žádné změny a snad jsem četla, že některé slečny po něm i přibíraly, ale to asi záleží na konkrétní osobě, takže určitě pak napiš, jaký změny si zpozorovala. :))
    Jinak já si kupuji už jen ochucený cottage a jím ho s pečivem. :) Jinak děkuju za tip na ty "suchary", tyhle jsem ještě neměla, tak si je koupím na ochutnání. :)

    OdpovědětVymazat
  2. hořkou čokoládu bych teď brala všema deseti. Přijela jsem zpět do Prahy a lednička je tak vybílená že bych dala cokoliv za málo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju cottage :) Mám ráda natur nebo pažitku, jednou jsem zkoušela chilli a také byl výborný :)

    OdpovědětVymazat
  4. urobila si naozaj super nákup, bože keď tak pozerám na tie vaše ceny oproti tým naším to sa nedá ani porovnať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Biosil za sebe doporučuji, ale není to napořád :(. Asi po 7 měsících už mi moc neúčinkoval tak jsem ho vyměnila za zinek :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju cottage s letní zeleninou. Zrovna ho mám nachystaný na zítřejší svačinu do práce :-) Biosil beru skoro měsíc. Mám v plánu si koupit další. Líbí se mi účinky a za cena je super!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si udělala zásoby cottage z Kauflandu a k tomu jsem do košíku přihodila nějaká racia. Biosil mně osobně nezabral, teď používám Bioaquanol a jsem nadšená, lepší věc jsem neměla.

    OdpovědětVymazat
  8. Akúrát včera som si cícer/cízrnu kúpila a pripravovala. Spôsobov je naozaj nespočet. Pokiaľ ho chceš variť a využiť napríklad
    ako prílohu, tak odporúčam namočiť tak na 15 hodín, potom stačí variť asi tak polhodinku. Ja si najradšej z neho robím
    falafel, vtedy ho namočím na asi rovnakú dobu, rozmixujem, pridím ostatné prísady a dám si k tomu povedzme zemiaky a šalát,
    alebo len šalát a jogurt. Výborné. :P Včera som skúšala si spraviť takú mlsku ku telke, podľa receptu z blogu:
    http://delicious-blog-lucie.blogspot.sk/

    Veľa šťastia s cícerom, potom kľudne napíš, čo si s ním vymyslela a či ti chutil. :)

    http://novy-zaciatok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Nám teda dělá červenou řepu stále babička a na její chuť si nemohu stěžovat. Je perfektní, nic nasládlého, jak píšeš. :)) Musím si vzít recept, ať do budoucna neutrácím za tu kupovanou.
    Co se týče Biosilu, ten mám doma také, ale zapomínala jsem ho brát, až jsem ho přestala brát úplně, takže neodkážu posoudit, jestli se vůbec nějaké účinky projevily.
    Na cizrnu už se nějakou dobu chystám, budu si ji muset co nejdřív sehnat. :P

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))