úterý 15. ledna 2013

Plány, otázky, vpomínky

Pekný den přeji.

Přemýšlela jsem, o čem napsat a napadla mě spousta věcí, ale prvně musím napsat toto, asi by mě to nedalo a postupem času bych to stejně napsala! :D

Hodně z Vás se mě ptá, jestli jsem s postavou spokojená a že na mojí vejšku mám nízkou váhu. Tak abych to uvedla na správnou míru..


S postavou rozhodně spokojená nejsem. Nejsem ten, kdo by se spokojil jen s tím, že zhubne. Když už jsem se dopracovala sem, tak přeci nepřestanu ne? Nejde mi o hubnutí, chci rýsovat, chci mít viditelné svaly na bříšku, pevný zadek si přeji a mnohé další. Je mi jedno, jestli budu mít 60 kilo, jestli u této váhy budu vypadat, tak jak si přeji, zůstanu na ní, pokud tak budu vypadat i třeba při 53 kilech, také zůstanu.

Moje problematická partie se mi jeví poslední dobou bříško, nic nového. Na něm ještě tuk mám, není to nic světabornýho, ale je tam a přes to vlak nejede a tudíž přes to ani ty svaly neuvidím, žejo! :-D

To věc prvá.

Pak se Vám také musím pochlubit, 
 objednala jsem si na 


protein a shaker, nebo jak se to píše. Normálně bych si ho neobjednala, ale tato dívka Fitnessgirl měla lákovou nabídku, kterou vřele doporučuji. Tak jsem neváhala ani minutu, nákup mě vyšel i s poštovným na 416 korun. Až mi balíček dojde, uvidíte! :))


Ještě si musím postěžovat.
 Mám kamarádku, která je odvařená z toho, že chodí párkrát do posilovny a všude se s tím chlubí, věk už má takový, že by mohla vědět, co mohla ba musela! Co a jak chodí. 
Ale ona né, ona dojde z posilovny ( kde se prosím fotí na strojích a u zrcadla- to musí teda makat no! ) a přejí se do prasknutí. Pak se jen tak rozhodně, že si udělá čokoládovou bombu nebo jede do mekáče.
Holky, já to nechápu.
 Když už kurva kurňa dám prachy za to, na sobě makat, tak snad si vzápětí nedám takových kalorií, že se mi veškerá snaha vynuluje, no ne?  
Pak si stěžuje, že je tlustá. Bodejť by nebyla!

Zbytečný rozčilování, fakt! A když jí řeknu, ať jde se mou běhat, na rychlou dlooouhou procházku, jde? Nechce se jí!


Mějte se krásně, líp jak já! :))


6 komentářů:

  1. rýsujme,rýsujme!:-*
    o tom proteinu jsem taky přemýšlela,ale furt nevím jestli bych ho využívala :D
    jít do posilovny a nevyfotit se? to by byl hřích přece! (:D:D:D) taky to nechápu.. ale ať si pak sakra nestěžuje!
    i ty se měj líp! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nerozčiluj se. :))
    A s rýsováním ti velmi rozumím, také o to usiluju. Ale hlavně teď potřebuju ještě shodit na některých partiích přebytečný tuk, hlavně ta stehna, z těch jsem nešťastná. :/
    A příběh tvé kamarádky mě opravdu pobavil. Stejně jako Garfield. :D Prostě, takovým lidem se člověk může jen zasmát. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A 2 balíčky proteinu jsem si za tu super cenu také pořídila. Těším se, až mi dorazí, protože je to můj úplně první protein, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit a chutnat. :))

      Vymazat
  3. Přesně tak na váze nezáleží, záleží na pohledu na celkovou postavu. :) Nechápu holky co řeší jen váhu

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím že tě její přístup rozčiluje, já bych to taky měla chuť lištit, ale takoví lidi prostě jsou, aspoň se máme nad čím pousmát :D A moc se mi líbí že jsi napsala že je ti jedno jestli vážíš 60 nebo 53, ale hlavní je jak se ti postava bude líbit na pohled, to je rozumný názor aspoň :)

    OdpovědětVymazat
  5. haha :D tu holku nesmíš řešit, ale osobně to taky nechápu..
    není to tvůj problém ;) ty si hezky cvič a hezky papej!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))