čtvrtek 3. ledna 2013

Potravinová horečka

Pěkný večer. 
Po dlouhé době jsem tady s článkem, jestli se tomu dá tak říkat.

Ježíšek mi naježil penízky a já jsem vyrazila nakupovat, né moc, ale to, co jsem dlouhou dobu chtěla vyzkoušet a nebo mi to prostě schází. Zítra jdu do Kauflandu nakupovat zbytek, a to ovoce a zeleninu, kterou nemám už žádnou. Jak se to stalo? :-o

A teď k nákupu... Pár věcí je takových, bez kterých bych si nepředstavila život a některé zkouším poprvé.


1. Kukuřičné vločky
Cena: 19 korun
Místo: Zdravěnka

Tak bez této vychytávky bych si nepředstavila život. Je to asi má nejoblíbenější kaše, co se kaší takových týče. miluji tu chuť, kdo nezná = DOPORUČUJI!

2. Rýžové vločky
Cena: 25 korun
Místo: Zdravěnka 

Milujete rýžovou kaši? Tak to je pro Vás. Mě by po ránu nebavilo zdlouhavé vyvařování se s rýží, než se uvaří, je taková čtvrthodina pryč. Takže se zvedněte a zajděte si do zdravé výživy pro vločky, které jsou uvařeny stejně rychle jako ovesná kaše!

3. Dobrá vláknina
Cena: 39,90 korun
Místo: Billa

Myslím si, že toto nepotřebuje komentář. Je výborná jak do jogurtů, tak i vhod se hodí hrstka, když vás honí mlsná.
UPOZORNĚNÍ: VYSOCE NÁVYKOVÉ!


4. Červená čočka
Cena: 19 korun
Místo: Zdravěnka

Nikdy jsem tuto čočku neměla. 
Tak pokud je mezi Vámi někdo, kdo už ano, určitě mě rádi napíšete jestli je stejná jako obyčejná čočka a nebo co jste s ní vykouzlili, děkuji ♥

5. Ječné kroupy
Cena: 7 korun
Místo: Albert

Pamatuji si, když jsem  byla malá a tyto kroupy jsme mívali v polívkách, na zahuštění. Tak mě napadlo, zda se nedají využít jako příloha. Určitě brzy vyzkouším a věřím, že né jednou!


6. Křehké plátky - tmavé
Cena: 5,90 korun
Místo: Billa

Kolikrát už jsem je měla a pořád se k nim vracím. Jestli chcete obměnit něco za pečivo, tak toto je ideální. Nejvíce mě chutnají s mazací pomazánkou, sýrem a šunkou. Ale výborné jsou, podle sestry i s Nutelou.. 
Pro mě je to jednička, protože se pečivu snažím vyhýbat.


7. Medové pukance
Cena: 22 korun
Místo: Lídl

Má závislost. Nejlepší jsou podle mě v bílém jogurtu. Hodí se jak na snídani, tak i na dopolední svačinku. A nejraději kupuji y z Lídlu, protože ve zdravěnce je mají drahé a gramáž je o hodně menší. doporučuji těm, co vyhledávají sladké cereálie.


8. Polenta
Cena: 28 korun
Místo: Zdravěnka
Nikdy jsem ji neměla. A to, že jsem si ji koupila, za to vděčím Adele. Takže tímto ti tu děkuji za to, že jsi mi ukázala tolik skvělých receptů s Polentou a dokopala jsi mě tím ! :))

Tak snad alespoň něco vás zaujalo,
mějte se fanfárově ♥



20 komentářů:

  1. červená čočka je naprosto výborná :) naposledy jsem z ní měla super rychlou polévku :) a jednou i nějaký jakoby salátek z knížky Jídlo jako životní styl od Havlíčka :)

    OdpovědětVymazat
  2. červená čočka mi nikdy nesmí chybět, já jí zbožňuju. Je na ní super, že je uvařená tisíckrát rychleji než obyčejná. Já si ji nejčastěji dávám v kombinaci osmahá cibulka + kuskus + čočka a jakákoli zelina + koření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě vyzkouším, děkuji' :))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Také je mám ráda, hodně mě napomáhají k poznání nových potravin! :))

      Vymazat
  4. Před nedávnem jsem si koupila rýžové vločky a furt nám leží ve skříni :D musím se už dokopat k tomu je vyzkoušet!
    jinak dobrou vlákninu jsem si taky dnes koupila, ale tu menší, pytlíčkovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě dokopej, protože jsou skvělé! :))

      Vymazat
  5. červená čočka je výborná!..jen povařit s mrkví,ochutit,rozmixovat!..mňam (nemusí se namáčet!)..a polentu mám přesně tu samou značku a je VYNIKAJÍCÍ!...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výhoda, že se vaří míň času, přeci jenom, komu se chce čočka vařit půl hodiny? :D
      To jsem ráda, že jsem vybrala správně..

      Vymazat
  6. Moc pěkný nákup :) Zítra taky plánuju utratit některé penízky od Ježíška za zdravou potravu :D Polentu si chci taky koupit, taktéž mě inspirovaly recepty od Adele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adele má výborný recepty, mám ráda tyto tipy! :)

      Vymazat
  7. Červená čočka je výborná já ji normálně vařím jako klasickou čočku a ještě do ní navíc přidávám kari, je to mňamka, akorát se vaří mnohem kratší dobu a navíc- nemusí se namáčet ;-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to asi jedna z jejich výhod! :))

      Vymazat
  8. Taky mi zachutnala polenta. Hned jsem si ji zamilovala. Adélka je super že vymýšlí takové mňamozní recepty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je super, také tam ráda chodím na recepty :))
      MOhu se zeptat, nemáš blog, prosím? :)

      Vymazat
  9. super článek! :) tyhle medový cereálie jí hodně malí sourozenci, tak určitě od nich ochutnám :D
    a červená čočka je výborná, měli jsme z ní zrovna na Štědrý den moc dobrou hustou polévku :) mňamka♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ochutnje, ale nesněz jim to celý! :D

      Vymazat
  10. dobrá vláknina, křehké plátky. ňam!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný nákup :) .. Vlákninu v Bille jsem si taky koupila, hned dvě :D byla to skvělá cena.
    Z červené čočky vařím polévku a moc mi chutná, super je, že se nemusí předem namáčet. Podle mě má méně čočkovou chuť a opravdu nenadýmá :D.
    Jinak ty kukuřičné a rýžové vločky vypadají skvěle, musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))