pondělí 28. ledna 2013

Proteinový pudink

Konečně, můj první pokus o pudink.
Inspirovala jsem se u Této príma slečny, jen se na ni koukněte! :)) Celkově jsem si koupila svůj první pořádný protein zhruba před měsícem a byl by hřích, kdybych ho nevyužila! :))

Recept jsem si trochu poupravila tak, aby mě vyhovoval! :))


Co budeme potřebovat?

34 g proteinu
3 lžičky Agar- Agar
400 ml mléka
ovoce
holandské kakao

Postup:
1. Ohřejeme si mléko tak, aby bylo horké, ale aby nevřelo.

2. Odměříme si protein a smícháme ho s agarem. 


3. Do horkého mléka vysypeme protein s agarem a mícháme asi tak minutu- podle potřeby. 

4. Do mísy si dáme ovoce a zalijeme pudinkem. Nakonec posypeme kakaem.


5. dáme ztuhnout do lednice.

Dobrou chuť,
Vaše K ♥

12 komentářů:

  1. Jůů, to jsem ráda, žes ho taky zkusila :) Z agaru jsem ho zatím nezkoušela, možná to taky prubnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vyzkouším i z želatiny, za to nic nedám a alepsoň okusím, jaký to bude s želatinou! :)

      Vymazat
  2. to vypadá tak hezky! škoda jen že nemám potřebné suroviny :-( puding jsem neměla hodně dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nemusíš mít ani agar, stačí želatina! :)

      Vymazat
  3. Vyzkouším..už se chystám objednávat protein, který jsem si vyhlédla, takže se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslíš, že ten agar je lepší než želatina? Hloupá otázka jinak by jsi to asi nevyměnila, jasný :D Ale proč si to tedy myslíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono nejde moc o to, jestli je lepší. V každém případě je agar zdravější jak želatina. agar je prášek, který je vytvořený jen z mořských řas, zato želatina má ve složení jiné látky, které né všechny jsou zdravé.
      Dalo by se polemizovat o tom, co je lepší. Ale agar je jednoznačně zdravější! :))

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji :) tak to tu želatinu vyměním, když je to zdravější ;)

      Vymazat
  5. juuj super ja ho prave papam akurat že som dala strašne vela toho agaru a mám z toho úplne tuhú hmotu, nevadí nabudúce budem vedieť:) ináč chuťovo úplne super robila som ho z proteinu jahoda- biela čokoláda :)

    eR.Ka.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))