čtvrtek 10. ledna 2013

Recenze: Ovocná kaše

Název: Dobrá kaše ovesná, Bona Vita
Cena: 11 korun
Místo: Zdravěnka

Co slibuje?
- SLAZENO FRUKTÓZOU - je vhodná pro lidi, co chtějí mít svou hmotnost pod kontrolou.
- 0 % ZTUŽENÉHO TUKU

Složení:
Ovesné vločky 50,8%
Sušený mléčný výrobek ( laktóza, mléčná bílkovina, rostlinný a živočišný tuk, sušený kukuřičný sirup, aroma)
Fruktóza, kukuřičný škrob
Lyofilizovaná maliny 1%
Jedlá sůl, aroma, kyselina citronová

Výživové hodnoty v1 porci:
Energetická hodnota: 1092 KJ/259 KCAL
Bílkoviny: 6,1 g
Sacharidy: 49,8 g
- z toho cukry: 16,3 g
Tuky: 4,7 g
- nasycené: 1 g
Vláknina: 3,9 g
Sodík: 0,2 g

Návod k přípravě:
Obsah sáčku nasypte do hrnku, misky či talíře a zalijte 150 ml horké vody.
Dobře promíchejte a počkejte 3 minuty.

Co si myslím já?

1. Cenově kaše nebyl vůbec špatná, když si vezmu, že některé jsem viděla i za 30 korun.
2. Když jsem pytlík otevřela, nádherně to vonělo, řekla jsem si, že se dneska královsky nasnídám.
    Vysypala jsem obsah pytlíku na talíř, zalila vroucí vodou, promíchala a čekala jsem, co z toho bude. 

3. Na můj vkus toho bylo celkem málo, ano, jsem jedlík! :-D

4. Ochutnala jsem a nic horšího jsem asi nejedla, tak sladké až hnusné věci už dávno nejím. A ani to    
        nebylo cítit jako cukr, med, či sladidlo.
       To by nebylo ještě tak nejhorší, dojedla jsem to, s těží, ale přeci.

Ale co se nestalo

5.  Za 10 minut jsem měla hlad, takže sytící efekt? Žádný!

Nevím jak vy, ale já tuto kaši rozhodně NEdoporučuji!

9 komentářů:

  1. Taky nemam dobrou zkušenost - ne teda přímo s touhle, ale už mi chutnají jenom ty kaše z Mixitu, všechny ostatní jsou hrozně přeslazené.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže koukám, že máš úplně stejnou zkušenost jako já s tou čokoládovou od nich. Já teda sladký jako ráda, ale tohle je fakt strašně moc a taky mě právě vůbec nezasytila!

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak :D Je to chemickej hnus, který vůbec nezasytí :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm, tak to asi přehodnotím a na hory si vezmu něco jiného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsem ti pokazila plány, omlouvím se, ale pokud jsi zvyklá na domácí, toto ti chutnat nebude! ;)

      Vymazat
  5. Začátek článku vypadal nadějně, ale konec dokázal, že je lepší zůstat u domácí :)

    OdpovědětVymazat
  6. mne čokoládová od nich celkom chutila (bolo to moje prvé ochutnanie ovsenej kaše) a chcela som vyskúšať aj túto, tak neviem, uvidíme :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle instantní kaše jsou hrozný, nejlepší jsou prostě domácí, a nebo instanntní do nominy, kde nejsou žádné přidané látky:)
    nevím, proč by mělo být v ovesné kaši jen 50% vloček, a zbytek škrob, cukr, tuk...a sůl...to ve zdravé snídani nemá co dělat :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))