čtvrtek 17. ledna 2013

Ronnie.cz

Jak jsem zmínila, objednala jsem si ze stránek


 menší balíček.
Největší zásluhu na mém objednání měla asi dívka s přezdívkou "Fitnessgirl", protože na svém blogu uveřejnila slevu na protein.

Objednání:
Objednání na těchto stránkách je super. Nejen, že se zde dá krásně vyznat, ale také objednání je fofrem hotové. Hodila jsem věci do nákupního košíčku, zadala adresu, způsob platby a ještě ten den mě došlo potvrzení o přijetí objednávky, také i ten samý den poslali balíček na českou poštu.
Balíček jsem měla doma ve Středu dopoledne (objednávala jsem v Pondělí). 
Balík došel v malé krabici, která byla pěkně zabezpečená! :)


Cena:
Cenově mě balíček vyšel na 416 korun včetně poštovného, které činilo ani né 50 korun, což je zlatá suma, protože jinde za poštovné dáte i 100 korun.

Obsah:

1x borůvkový protein
1x čokoládový protein
shaker

Proteiny
Cena: 149 korun  


Popis prodejce:
WPC 80 % CFM je špičkový protein velmi lahodné chuti, balený v praktických sáčcích po 250 g. Obsahuje:  76,5 % - 78,7 % proteinů . 
Je určený pro podporu růstu svalové hmoty a ke zvýšení síly, vyroben z vysoce kvalitního instantního syrovátkového proteinu CFM. Pomáhá udržet svalovou hmotu i za situace nízkého energetického příjmu. Obsahuje veškeré esenciální a neesenciální aminokyseliny s vysokým množstvím aminokyselin BCAA (L-leucin, L-valin, L-isoleucin).
  • 78 % proteinů, 7,2 % sacharidů, 3,3 % tuku 
  • bez aspartanu
Doporučené dávkování:
  • závisí na tělesné hmotnosti, sportovní aktivitě a složení stravy
  • doporučujeme pro budování svalstva, zvýšení hmotnosti a objemu svalové hmoty rozložit dávku do 2 - 6 odměrek po 30 g WPC 80 denně, a to dopoledne, po tréninku a před spánkem
  • pro dosažení nejlepší chuti dodržujte toto doporučené ředění: rozmixujte obsah 1 odměrky (30 g) ve 130 ml vody
  • ještě lahodnější nápoj vznikne rozmícháním 1 odměrky v 190 ml odtučněného mléka

 Můj názor:
Dříve jsem měla protein z rossmanu, popravdě, po ochutnání tohoto se to ani nedalo nazývat protein.
Jako první jsem otevřela borůvkový protein. Vůně se vinula kuchyní a já jsem se těšila, až se napiji. Ochutnala jsem si kousek jen tak, syrového proteinu, abych si ho ochutnala ve všech formách,samozřejmě! :D
 Pak jsem do mléka přidala asi 20 g proteinu a musím říci, že nic lepšího jsem nepila, zní to jako klišé, ale fakt!Chutná mi to mnohem více jak nějaké kakao nebo něco na ten způsob! :))
Také už se dneska těším, aý si po cvičení udlám borůvkové opojení ♥
DOPORUČUJI
Prášek

Protein s mlékem



Sytntrax šejkr
cena: 69 korun
Základní vlastnosti:
  • stupnice na boční straně
  • mřížka pro snadné promíchání nápoje
  • snadno uzavíratelná vrchní část 
Můj názor:
Jsem ráda, že jsem si nakonec šejkr objednala. Je to super praktická věc. Hned jsem protein v něm vyzkoušela a musím říci, že se z šejkru pije výborně a nic z něj neteče, což je výhoda, protože jsem staré prase a všude všechno vyliji! :D







11 komentářů:

  1. joo, láká mě to:D ale furt nevím!
    a ty borůvky cítím až sem

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád nad tím uvažuji a nevím, nevím :D Dilema!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to stojí za to! :))
      Já přemýšlím, že si ještě další objednám! :))

      Vymazat
    2. Tak do toho asi půjdu :) Minimálně do té borůvky, když ji tak vychvaluješ.

      Vymazat
    3. Já si koupila 30g sáčký od toho samého proteinu, abych si to vyzkoušela a který mi bude nejvíc chutnat, tak ten si pak vyberu. Akorát jsem si nekoupila tu borůvku sakra :D

      Vymazat
  3. Taky přemýšlím, že si nabídky fitnessgirl využiju a protein si objednám :) Už budu mít ten obrovskej sud toho jahodovýho totiž spořádanej :DD A ten šejkr je dobrej, mě to vždycky nebaví tak dlouho rozmíchávat lžící, když tam pak stejně zůstanou hroudky :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Borůvky! Miluju je! :D
    Vypadá to dobře! Skvěle sis nakoupila! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně dorazí balíček zítra, tak už se na něho třepu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já pořád nevím, jestli do proteinu jít nebo ne..achjo :D

    OdpovědětVymazat
  7. To som rada že ti to chutí :D Ja som práve protein WPC nedávno mala, príchuť Vanilka a tiež som bola maximálne spokojná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám stejný protein. Akorát mám vanilkový a jako vzorek jsem dostala banánový. Je super, už budu na dně :-)
    K tomu kalíšku... Já se na to taky dříve ušklíbala. Měla ho sestra, ale pak jsem na něj po nějaké době narazila na internetu a začala jsem si číst výhody/ nevýhody a bylo to jasný :-) Je to opravdu věc názoru. Taky se mi hnusilo vylévání a tak...

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))