sobota 26. ledna 2013

Těstovinové vábení

Včera na oběd jsem udělala jídla alá "Co dům dal" . Co mě překvapilo bylo, že sklidilo velký úspěch a hned se snědlo. Doufám, že i u Vás ten úspěch mít bude! :)


Co budeme potřebovat?

těstoviny
mraženou zeleninu
koření ( grilovací, sůl, pepř, bazalku)
pažititku nebo jinou nať- na obohacení
sojový granulát- nemusí být ( nebo můžete nahradit masem)
cibulku
oliv. olej
smetana na vaření 12 %


Postup:
1. Obvyklým způsobem si uvaříme těstoviny.
2. Na pánvičce si osmahneme cibulku do zlatova, přidáme k ní mraženou zeleninu, sojový granulát (předem připravený) a zalijeme trochou vody. Počkáme, až nám zelenina změkne a ochutíme kořením.
3. Na zapékací plech si vyklopíme těstoviny a směs z pánvičky. Promícháme, zalijeme trochou smetany a strčíme do trouby, kterou jsme si předehřáli na 150 stupňů.
4. Pečeme jen tak zlehka asi 15 minut. 


Dobrou chuť,
Vaše K ♥

13 komentářů:

  1. Já na těstoviny moc nejsem, ale vypadá to nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já jsem velký těstovinomil! :) a kort zapečených ze zbytků :D mňam!

      Vymazat
  2. dobře si mě nalákala na těstoviny

    OdpovědětVymazat
  3. mňam :)
    člověk se nestačí divit, co dobré může vzniknout ze 'zbytků', které má doma :)

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti je krása! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Těstoviny jím jen jednou za čas, ale když už si je dám tak tyhle "zbytkové" variace jsou nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tohle vypadá hodně dobře! :) vůbec by mě něco takovýho nenapadlo :) i když, možná by mě to napadlo, ale neměla bych odvahu to zapíct :D bála bych se jak to dopadne, ale vypadá to moc dobře :) někdy zkusím takhle zaexperimentovat s těstovinkama :P mám těstoviny moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. těstoviny miluju ♥ ale navykla jsem si už na ,,tmavé" :) vypadá to moc dobře, všechny ingredience taky máme doma :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to dobře, dělám něco podobného s rýží a bez smetany.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Takové jídla jsou nejlepší :) To si pamatuju jak jsme kdysi s bráchou přišli k babičce a ona že nám udělá večeři a tak rozklepla vajíčka a naházela tam veškeré zbytky šunky a sýru z ledničky a bylo to mnohem lepší než pracně promyšlený recept :D

    OdpovědětVymazat
  10. zní to chutně :) těstoviny už jsem dlouho neměla .)

    OdpovědětVymazat
  11. Ano ano, takto vařím velmi často :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))