sobota 19. ledna 2013

Zdravá žemlovka

Zbyl mi toastový chléb tak jsem se rozhodla zaexperimentovat! :))

Co budeme potřebovat?
toastový tmavý chléb (cereální)
100 g tvarohu
vejce
mléko
třtinový cukr
ovoce


Postup:
1. Toastový tmavý chléb si nakrájíme na plátky.

2. V míse si rozmícháme vejce a asi hrníček mléka.

3. Toastový chléb namáčíme v mléce a klademe do menší zapékací misky.
4. Jamile máme dno "vystlané", poklademe tvaroh, který jsme promíchali s cukrem.
5. Na vrstvu tvarohu navrstvíme jakékoliv ovoce (můžeme více druhů)


6.  Nakonec na ovoce položíme toastový chléb, který jsme opět namočili do mléka.

7. Pečeme při 200 stupních asi 15 minut.



Dobrou chuť,
Vaše K ♥

13 komentářů:

  1. Spousta lidí tohle jídlo nemá rádo, ale je to mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna na žemli jsem dostala chuť, ale s jablíčkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento recept přidávám k oblíbeným a jakmile bude víc času tak vyzkouším, akorát dám na zaručenou kvalitu jablíčka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to fakt originálně, ale já bych se toho asi bála, protože žemlovku nemusím.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. žemlovku moc ráda nemám, ale někdy na mě přijde taková chuť, že si ji musím dát

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja som nedávno robila celozrnnú žemlovku, akurát s jablkami a škoricou :) Ale tvoja vyzerá milionkrát lepšie, určite je vyskúšam :) Úplne som na ňu teraz dostala chuť :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já se přidávám k nemilovníkům žemlovky..:D Mě by to chutnalo jako třeba francouzský toast:) opéct na pánvi a podávat s tvarohem nebo jenom s banánem:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vypadá krásně, jseš šikula! :) To by se od tebe měly učit kuchařky ve školní jídelně, ta jejich žemlovka vypadá jako by ju už před tebou někdo jedl :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Žemlovka je v tomhle kouzelná, už jsem si takhlě dělala meruňkovou :-)... ale ta tvoje vypadá krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. tak tohle mě vážně zaujalo.
    žemlovko, příští víkend jsi má! :)

    OdpovědětVymazat
  11. zrovna dneska dělám :) akorát bez vajíčka a ovoce:D

    OdpovědětVymazat
  12. Krasny recept, dekuji :) co do zemlovky dat med?

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))