pondělí 18. února 2013

18.2.2013

Ahoj, ahoj! :))

Po dlouhé odmlce se hlásím a hned dnes musím napravit, to, co jsem zanedbala- Vás! :))

Jak ste si mohli přečíst, byla jsem na víkend v termálech a bylo to skvělý! :)) I když třetím dnem v teplé vodě jsem byla pořádně odmočená, s přítelem jsem si to užila nejvíc, jak já ho miluji ♥ Nejhorší pak bylo dojet dom, kde už se mnou nebyl, znáte ten pocit? V tu chvíli jste tak sami! :///
Jak jste se tady měli vy? 


O víkendu jsem si jedla, co se mi zachtělo, ale bylo to směse dietnější- kuřecí maso a vařený brambor byl snad každodení oběd, večer také nějaké to maso a ráno klasika kafe a chleba se sýrem. Bolí mě všechny svaly, dokonce i na zádech. To je co říct! :D

A co dneska?
Dneska jdu po 14- ti dnech do školy a kdyby se m chtělo, tak jak se mi nechce. Už se těším na prázdniny, zase! :D A hned dneska máme 8 hodin, se na to vykašlu. Po škole už do posilovny nestihnu jít, tak si půjdu zaběhat, chybí mi to. Dám si insanity a beztak budu muset dopisovat sešity, hrůza! :D

Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + kiwi + banán + hrozny + čoko 74%
Sv. Jablko
Sv. cherry + okurka + cereální rohlík
O.
V.

11 komentářů:

  1. Ach takový výlet by se mi líbil taky :))

    OdpovědětVymazat
  2. víkend musel být krásný:)! taky bych někam s přítelem jela ty jo..
    "tak sama" se cítím po celý týden, vídáme se jen o víkendu :(
    taky bych si šla zaběhat ty jo :) přežij školu!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jste si to tam užili! :))
    Máš pravdu, taky si vždycky potom připadám tak sama.

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že sis víkend užila:) Muselo to být krásné:) tu školu Ti nezávidím:-( Já mám ještě týden volníčko:) a Velikonoce jsou za chvíli!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. No ty ses teda měla! Taky by se mi líbilo takhle strávit víkend :))

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, tak po čtrnácti dnech bych do školy už asi ani netrefila, už teď po jarních prázdninách mi to dělalo problém :D A super, že sis to užila a odpočala tam ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní článek :) Všechny nás moc těší, že sis užila, ale taky nás moc těší, že jsi zpět :D

    OdpovědětVymazat
  8. v termálech jsme s přítelem byli nedávno..a bylo to super, takže naprosto chápu. Popravdě jsme se ale jen ve vodě nudili a jelikož se tam nedalo dělat nic moc jiného, tak jsme si k večeru sedli do vodního baru(barové židličky jsou ponořené ve vodě i s barem) uplně v horké vodě a pili různé míchané koktejly, což nebyl zrovna super nápad..alkohol+ teplá voda tvoří rychlé učinky..:D

    OdpovědětVymazat
  9. aa! hned bych jela do termálů !:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty to popisuješ tak báječně až ti závidím :-P ;)

    OdpovědětVymazat
  11. My takhle byli na wellness víkendu:) Doma je to pak nejhorší, naštěstí spolu chodíme do třídy, tak to pak není tak hrozné :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))