středa 20. února 2013

20.2 2013

Pěkný ráno! :))

Už jen 2 dny a budu plnoletá, jupíí! :D Jak já se těším, to bdue lítačka, tolik toho ještě musím udělat, obstarat, ajé! ;)
Všechno mi to komplikuje ještě kupa sněhu, co napadla. A já už jse měla vytažený tenisky a jarní bundu, že se konečně obleču normálně a né jako medvěd a ono houby! :D


Dneska sem ve škole jen 4 hodiny, pak se jdu kouknout do zdravěnky, vlakem domů a hurá do posilovny. Také dneska asi upeču korpus na můj dortík, ukážu Vám pak, jak můj výtvor dopadl! :)

To mě dostalo! :D

Chuck!!

Poslední dobou si příjdu taková povolená. Nevím, i když makám, asi bych měla přidat, přeci jen chci, aby v soutěži u Nikky byla konečná fotka co nejlepší, ne? :)

S jídlem se držím, i když přiznávám, že včera večer mě honily chutě a já si dala jablíčko no. :D Katastrofa fakt! :D

Mějte se fanfárově ♥
 

13 komentářů:

  1. Jak píšeš, to jablko na závěr byla opravdu "katastrofa". :D
    Jinak s dortíkem se určitě pochlub, jsem na něj zvědavá. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se hrozně těšila, až mi bude 18..a ono nic převratnýho :D Najednou už v obchodech mojí občanku nechtěli..:D

    OdpovědětVymazat
  3. S dortíkem se rozhodně pochlub! :) Já včera tvořila Tiramisu, než zatuhlo v lednici, zbyl ho jeden malý kousek :D

    OdpovědětVymazat
  4. =) já se těším akorát na řidičák =))

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. komixy s Chuckem jsou nej! :DD
    Já už chodím v botaskách, bundičku si musím koupit, ale jinak mě ten sních taky pěkně štve! :D
    Hele u mě na blogu je článek, kde potřebuju poradit se ztracenou fyzičkou, ty jsi přes to takovej expert, tak jestli by jsi mi neporadila:))

    OdpovědětVymazat
  6. netěš se! zakázané ovoce chutná nejlíp :)
    doufám, že jsi si to užila v posilce a těším se na fotku dortíku :)
    ten druhej obrázek mě fakt pobavil :-D
    jé, ty jsi se k Nikki přihlásila? já nenašla odvahu a asi to bude i tím, že nemám FB :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Jablíčko a Chuck mě totálně dostali :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce u Nikki :P
    A na zítra všechno nejlepšíí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jablíčko to fakt zabilo :-D :-D... Jinak předem všechno nej :-)

    OdpovědětVymazat
  10. jestli vás můžu poprosit, vyplňte prosím tenhle dotazník, moc mi to pomůže díky :) Mám to jako výzkum k mé ročníkové práci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak prajem všetko najlepšie k 18 narodeninám, mňa to čaká až za mesiac :D Užij si to! :D A obrázky pobavili :P No a to jablko je teda veľká "katastrofa", to ti poviem fakt :D Určite sa potom pochvál svojím "dortíkom" ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno nej nej nej nejlepší k osmnáctinám!
    Mimochodem za tu vypalovačku tě nenávidím :D Jsou písničky, který když člověk slyší nemůže je pak dostat z hlavy, tak dík "Video
    killed the radio star... video killed the radio star... oooouuuu..."
    Jinak chtěla bych, jako ty řešit problém s jabíčkem. Mne minulou noc honila mlsná, tak jsem sežrala celou malou nutellu na posezení, pytel brabůrek a vychlastala litr cocacoly. Pak mi bylo ze mě trošku špatně... :DD

    OdpovědětVymazat
  13. No doprkvančic! Opožděně přeju krásné narozky:). Přeju ti hodně energie do cvičení a štěstí na hledání levných/zdravých potravin:). Doufám, že najednou nezačneš porušovat zákon:D! Pěkně to zapij, když můžeš...ale v mezích alkohol je metla lidstva, co se týče cvičení:D.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))