úterý 26. února 2013

26.2 2013

Pěkný ráno! :)

Koukám na teploměr a ukazuje 3 stupňě, to je paráda! :) Že bych už dnes vyrazila proběhnout mé polobotky? :))

Jak jste se vyspali? Já už se jen těším, až se budu moci vyspat, protože vstávat v 4:40 není nic pro mě! :D

Pro pěkné ráno! :))

Dneska mám toho ve škole kupa, Eko, AJ, Kaj, Nj, já se z toho po... :D

Po škole bych měla jít doučovat Aj, ale nevím, jestli ko klapne, protože mám dlouhou školu, pak chci jít běhat, musím za babí a dědou a v neposlední řadě budu odpočívat! :))

A co plánuji na jídelníček?
(5:19) Sn. Ovesná kaše + kiwi + 1/2 banánu + 74% čoko
(8:40) Sv. Jablko
(10:40) Sv. Bílý jogurt + 2/2 banánu + kiwi
(12:25) Sv. Mrkvový salátt s citronovou šťánou + tmavý cereální rohlík
(15:00)O. Vařený brambor + majda ze zakysané smetany a bylinek + ryba
(17:00-18:00) V. Míchaná vejce + ledový salát + rajčata + eidam


Pohyb:
Chůze 10 km
Běh 30 minut

10 komentářů:

  1. Ten oběd se mi moc líbí. :))
    A míchaná vajíčka jsem neměla, ani nepamatuju.
    Já se dnes skoro nevyspala, ze strachu, že zaspím, jsem se co půl hodiny cca od 11 večer až do 6 ráno budila. Fakt "bezva" noc. :D A to mě dnes čeká škola od 8 do 8. To zas padnu večer do postele a budu spát jak zabitá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si dala ovesnou kaši..:/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) Mám tu pro tebe pozvání na giveaway
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/2013/02/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Vypadá to super:-) a já si s běháním radši ještě počkám :-D

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jídelníček vypadá skvěle :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se raduju z každýho stupně navíc, dneska dokonce vykouklo po měsíci znova slunko! :D Ach, jsem skromné dítě - raduju se z takových blbostí :DD

    OdpovědětVymazat
  7. U nás dnes bolo skoro 10 stupňov, tešila som sa ako malé detsko :D Jedálniček vyzerá dobre, z tých anonymných komentárov v minulých článkoch si nič nerob, ty sama vieš ako je to v skutočnosti a napríklad dneska to máš podľa mňa úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Takové vstávání by mě zabilo:-D mě dělá problém vstát i v 8:-D ale občas taky vstávám do školy v 5 a umírám u toho:-D a už by mohlo být jaro:) už se na to teplejší počasí těším:)

    OdpovědětVymazat
  9. Už aby bylo teplo, těším se na podpatky a tak:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))