pondělí 4. února 2013

4.2 2013

Pěkný večer.

Tak jak jste Pondělí zmákli? :) Mě už to doma rozčiluje, fakt. Začínám být fakt naštvaná, když nemůžu cvičit.. A proto.. A proto, když zítra mamka je celý den v práci, budu doma pěkně cvičit! Já vím, neměla bych, ale já to FAKT nevydržím, určitě mě chápete! :( 

Dneska byl den lenoch a já takové dny nezvládnu. Pak si příjdu strašně neschopná, tloustnu před očima- ach ten hrozný pocit! 
Asi tak se cítím
Jen se celý den povaluju u televize, přitom si příjdu, až na to chrchlání úplně zdravá. 

Dneska se mi v plánech dařilo. Vypila jsem sice zatím jen 1,5 litru vody, ale do večera to ještě dotáhnu na 2 litry. Jídlo jsem si počítala a i když by můj denní příjem měl činit něco málo okolo 9 000 Kj, dneska jsem snědla 4 000 Kj. Také jsem klikovala a dala jsem si 60 kliků... 

Předchystala jsem si článek a zítra bude zase nový recept, těšte se. 

Včera jsem šla spát a sníh nikde nebyl. Teď půjdu spát a je prosím půl metra. Jak je možný, že za den a noc napadlo půl metra sněhu? Bože, já chci jaro! :D
Kliknutim ziskate informace o povetrnostnich podminkach
Tahle to vypadá u nás na náměsti, jinde je to 2x horši!

15 komentářů:

  1. Měla bys dát tělu čas na to, aby se úplně doléčilo. :)) Dej si zase kliky a máš pokoj. :D
    Jinak tady dnes také sněžilo, ale vzápětí to zase roztálo, takže jakoby nic. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty jsi z Nového města? nebo se pletu? U nás přes noc taky napadl sníh. Byla jsem ráno v šoku, ale teď tu zase prší :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam jednou jako malinká, ale to náměstí si pamatuju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí dokáže divy :D. To samé bylo (pár týdnů do zadu) u nás :).

    OdpovědětVymazat
  5. mě něco povídej, já už necvičím tak 2 týdny :-/
    taky mi dělá problém pít, musím to mít pořád na očích jinak se do toho nedostanu :)
    ty kliky ti závidím, já je vůbec neumím :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tož vždyť je únor :) Ještě si zimku musíme užít, ale tak od března už bych jaro taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bojím se aby se ti nevrátila anorexie..

    OdpovědětVymazat
  8. No i když by jsi neměla tak tě zase naprosto chápu, taky nemám ráda když se jen válím :/

    OdpovědětVymazat
  9. nič si z toho nerob, aj ja mám také dni :/ :/ aj tak si krásna a štíhla! ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci jaro už úplně moc, toto počasí nemůžu vystát! :D Jinak 4000Kj? :D Tak jestli chceš, tak si nějaké lehčí cvičení zítra dej, ale přidej na jídle Bobe :D Ale asi si nemoc prodloužíš... Já teď co cvičím, nebyla zatím vůbec nemocná, jen jsem měla jednou rýmu, a to jsem cvičila taky. Každopádně jestli máš něco horšího a v krku ti žijí nějaký potvory (:D), tak akorát tělo obereš o energii na vyléčení, tak jsem to všude slyšela a četla, tak jak chceš Koouky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musíš nejdřív nechat tělo ať se dá dohromady, jinak se ti to potáhne mnohem déle! Jinak na jaro se taky těším jak na smilování :-D... jsem letní typ a zimu nesnáším :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé ty jsi fakt z Nového Města? :-)) Jezdím tam každé léto ke známým na chatu.. miluju to tam:-)
    Jinak souhlasím že by ses měla nejdřív pořádně uzdravit.. a přidat:-))

    OdpovědětVymazat
  13. Hele tělo se potřebuje opravdu doléčit, jinak si akorát uškodíš. Jinak musím tě pokárat za těch 4000KJ! Pokud můžeš cvičit můžeš i jíst!

    OdpovědětVymazat
  14. Aj ja som chorá, mám antibiotika na celý týždeň, síce sa mi už polepšilo, nie som vyčerpaná a nemám teploty, no tento týždeň si zacvičím maximálne jógu a to až ku koncu týždňa. Ver mi, ak máš aj ty antibiotika a nebolo to len prechladnutie, čo asi nie keď si spomínala že máš 39°C teplotu, tak si ublížiš. Tie potvory baktérie zo seba nedostaneš, cvičením len oslabíš telo a oni budú mať šancu prežiť a potom sa ti to vráti.
    Pred tromi rokmi som bola ako ty, nevedela som necvičiť týždeň a z jedného prechladnutia som skákala do druhého a nakoniec sa so mnou chrípka ťahala 3 mesiace! Nič mi nepomáhalo, žiadne antibiotika. Zabrali veľmi drahé vitamíny a musela som len odpočívať.

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych chtěla mít nutkání cvičit, zatím to je naopak, jak se řekne cvičení, jdu nechuť na něj zahnat čokoškou:) Obzvlášť teď v zimě.

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))