úterý 5. února 2013

5.2 2013

Pěkný ráno! :)

U nás krásně sněží a já zase sedím a trčím doma. Nejraději bych šla někoho zkoulovat a postavit sněhuláka. 
Tak, Klárino, uklidni to zase jo! Né, půjdu se akorát projít k babičce, ukáži ji vysvědčení, pozdravím ji a půjdu vesele domů, jinak bych se tu už zbláznila! ;)

Já vím, můj příjem není vysoký, ale znáte to.Nic neděláte, jen ležíte, v krku Vás bolí.. Nemůžu trhat rekordy, za normálních okolností bych 9 000 Kj, ale teď jsem ráda alespoň za něco, věřte mi, že to nedělám naschvál a že se k ANOREXIII A.... NEVRACÍM! :)))

Abych se dneska zabavila a necvičila tedy, jak mi radíte. Utřu doma prach, uvařím špagety ♥ , udělám si pár testů k autoškole, zaklikuji si, vy mě určitě taky zabavíte Vašemi články, no nemám pravdu? :)) Kardio si dávat nebudu, ale dám si workout na břicho( ani se u toho nespotím, jen si dám páár sedů lehů, sklapovaček), to snad mohu, ne? :D

Dneska se mi upevnil vztah s číčou. Celou (doopravdy celou noc, většinou vydrží chvilku) se mnou ležela ´, mohu říci, že i na mě a do ucha mi odfukovala. Jednou jsem se v noci probudila a chudinka měla noční můžu, mňoukala ze spaní a nohy měla ve vzduchu, tak jsem jí uklidnila a spala vesele dál! :))

Přidám dnes i recept, ale teď jdu už něco dělat, protože zase mám pocit, že se mi ta prdel k tomu gauči přilepí a splaskne! :D

Ahoj!

Edit:
Jídelníček:
Sn. Ovesná kaše + hořká čokoláda + grep
Sv. Obyčejný chléb + domácí máslo + gerveis + pažitka
O. Špagety
Sv.
V.
    
 

30 komentářů:

  1. S tím břichem teda nevím, ale že jsi to ty. :D
    Už se těším na recept.
    Hezky si odpočiň! :))
    Jinak jsem vůbec netušila, že jsi měla nějaký problém s papáním. Věřím, že už to bude jen a jen dobré. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem o tom tady moc nepsala, snažím se na to zapomenout, ale táhne se to se mnou pořád..

      Vymazat
  2. S čím špagety chystáš?:) Taky bych si dala, dlouho jsem je neměla..

    Zvu Tebe i Tvé čtenáře ke mě na blog, kde pořádám první giveaway! :)

    http://www.d-f-n.blogspot.cz/2013/02/prvni-giveaway-dietar.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je dělám po vegetariánsku, recept mám v receptech! :)

      Vymazat
  3. Žádné cviky na břicho, koukej se léčit :) S tou čičinou bych taky potřebovala někdy upevnit vztah :-) Moje je zase roubíř a bezdůvodně mě napadá :D Teda ono to není až tak bezdůvodně. Skočí na mě, chvilku hladím, pak musím někam jít, dám jí pryč, jí to naštve a útok je na světě :D
    Špagety bych si taky dala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to moc dobře znám, ta naše je taky takový, když jí chytnou roupy! :D

      Vymazat
  4. Jest nevladzes a kliky ano? zvlastna choroba..anorekticka cista nahodou aby nezjedla o par Kj viac

    OdpovědětVymazat
  5. tak trochu cvičení ti dovolíme, ale jinak hezky lež :D :) to u nás momentálně úplně krásně svítí sluníčko, po sněhu ani stopy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se máte, á už chci taky! :d

      Vymazat
  6. Nemám ráda špagety :D
    U nás nesněží, teď tady na mě hezky svítí sluníčko ..:)

    OdpovědětVymazat
  7. U nás ještě nějaký sníh je, ale leze dolů :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zatímco ty jíš málo, já do sebe hrnu jídlo pořád :D. Zrovna teď jím 4. toast s burákovým máslem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak když to tělo vyžaduje, já ybch ho snědla asi taky! :D

      Vymazat
  9. Ty taky nevydržíš chvíli na místě :D aspoň utřít prach :D
    To s tou číčou je roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky miluju, když semnou kocour vydrží dlouho v noci. Miluju ten pocit:). Je to tak ňuňu...mimochodem, jak děláš domácí máslo? Já máslo naprosto zbožňuju, takže by mě potěšil tip nebo receptík:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super poccit! :)
      Určitě přidám recept! :)

      Vymazat
  11. Já chcu taky recept na domácí máslooo! :D :)) A se mnou zase spí psík, vždycky se mi stočí do klubíčka u hlavy a frní mi do ucha, krásně to uspává :)) a jemu když se něco zdá, tak začne zase kopat nožkama, asi se mu zdá, že za někým běží :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebojte se, bude co nejdříve! :))
      Jé, to musí bt sladký ♥

      Vymazat
  12. s náma taky číča dlouho většinou nevydrží..jenže ona může všude, takže střídá moji ložnici,bráchovu i rodičů..:D..a radši se vyleč a potom cvič!!..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ta naše také většinou střídá postele! :D

      Vymazat
  13. Náš kočičák spí s přítelem pod peřinou. On si ho pěkně vymazlil. V noci přijde, plácne ho packou po nose, přítel odhrne peřinu a šup tam! Leze mu jenom hlava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ta naše od přítele utíká, bojí se ho! :D
      Je to krásný! :)

      Vymazat
  14. Kéž by i ta naše kočka takhle hezky spala u mě v posteli :D Já jsem byla v pátek nemocná a ani mi teda nebylo nejlíp, ale nedokázala jsem ležet:D Pořád jsem chodila a něco uklízela, vařila, pekla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě vítám v klubu lidí, co nevydrží na místě! :D

      Vymazat
  15. Držím palce aby si bola čo najskôr zdravá :) A máš zlatú číču, tiež by som chcela aby so mnou môj malý hafan spal :D A s cvičením to vážne čo najviac obmedz, aspoň teraz to vydrž a potom sa na to môžeš znova vrhnúť :)) A dúfam, že špagety sa podarili :)

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím, vyprdni se na cvičení a nejdřív se uzdrav :-)... já jsem taky správně nachcípaná a do toho do práce, takže když už jsem koenčě ndoma, tak jsem ráda, že se dokopu si uvařit čaj :-)... říkala jsem že s číčou to bude brzo dobrý ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ty jsi teda pokušitel, taky se musíš uzdravit! :)) ..

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))