pondělí 4. února 2013

Banánové lívanečky

Krásné pondělní ráno.
Udělala jsem si super dobrou snídani a tak se o ní chci s vámi podělit! :)
Byl to můj hokus pokus od oka, tak se jdeme mrknout na to, co sem vytvořila! 



Co budeme potřebovat?
1 banán
3 lžíce celozrnné mouky
3 lžíce bílého jogurtu

Postup:
1. V misce si rozmačkáme banán, přidáme jogurt a mouku a pořádně rozmícháme.




TIP: Přidejte i vejce, jinak se Vám na pánvičce směs nespojí, věřte mi! :D

 
2. Na pánvičce tvořte lívance.
3. Podávejte s tvarohem, jogurtem, ovocem,...


Dobrou chuť,
Vaše K♥

8 komentářů:

  1. Tedáá! To vypadá výborně!dej mi:P

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam!:) To musím vyzkoušet!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm téda to vypadá báječně :) Já je dělám podobně jen místo mouky dávám vločky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc banány nemusím, ale vypadá to dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře, takový recept jsem zatím nikde neviděla ;).

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))