pondělí 11. února 2013

Brokolicovo- sýrová omáčka s těstovinami

Často se to u mě nestává, ale včera jsem nevěděla co uvařit na oběd. Koukla jsem do lednice a co se nestalo, začala jsem vařit ze zbytků a jaká to byla nakonec lahoda.
(Pochutnaly si i mé sestry a mamka, to je co říct, protože většinou moje jídlo odsuzují no! :D)

Ale co si budem povídat, extra zdravé to není, ale pošmákneme si! :))

Co budeme potřebovat?
brokolici
smetanu na vaření ( podle počtu strávníků já použila 200 ml)
3 tavený sýry
100 g eidamu nastrouhaného
100 g šunky  nakrájené
olej
kari koření
sůl
pepř
bazalku
česnek( podle chuti, já dala 4 stroužky)
- pokud bude majda moc řídká, můžete zředit mlékem- nebo smetanu mlékem nahradit! 
těstoviny


Postup:
1. Uvaříme si těstoviny. (V osolené vodě s kapkou oleje)
2. Brokolici si nakrájíme na malé "hlavičky", dáme do hrnce, zalijeme vodou, osolíme a necháme projít varem. Jakmile se už povařila, zcedíme.
3. Brokolici nakrájíme na jemno- hodně jemno! Pokud se s tím nechcete takto pitvat, rozmixujte ji mixérem.
4. Na oleji si osmahneme šunku.
5. Šunku zalijeme smetanou na vaření( popř. mlékem). Počkáme, než smetana bude vřít a přidáme tavený sýry.

6. Přidáme česnek, kari, sůl a pepř.

7. Ke konci do sýrové směsi vhodíme nakrájenou brokolici, nadrcenou bazalku a mícháme.
8. Asi po 5 minutách vypneme plamen a zamícháme do brokolicovo-sýrové omáčky eidam.

Podáváme s těstovinami.



Dobrou Chuť,
Vaše K ♥

6 komentářů:

  1. Je to zajímavé, ale jak jsem koukala na ta kolínka, ani nevím, kdy jsem naposledy měla "obyč" těstoviny! Celozrnné mi nikdy moc nechutnaly, ale je to o zvyku, teď už bych bílé nemohla:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám doma taky celozrnné, ale podle KJ jsou na toms tejně a někdy mi prostě nevadí s dám obyčejný! :))

      Vymazat
  2. To vypadá moc dobře! Až na ty taveňáky no :DD A něco méně zdravého je potřeba, nejsme přece roboti! :) A moje rodina třeba taky původně mé jídlo odsuzuje, pak ale ochutnají a už si to musím jít někam schovat, aby mi to nesnědli! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nevěděla, co s němi a u nás je stejně nikdo nejedl a takle tam nešly ani cítit! :d
      Jé, tak to máš taky veselo, pak nám ty mňmaky spapaj a budee mít po ptákách! :D

      Vymazat
  3. muselo to být moc dobré! mě by podle toho složení určitě chutnalo, ale je fakt, že ty taveňáky už nějakých pár let nejím...dobrý ale jsou :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))