sobota 9. února 2013

Celozrnná pizza

Také máte tak rádi pizzu jako já? Já bych ji jedla denně, kdyby to šlo.( No neříkám, že to nejde, ale mé svědomí by mi to nedovolilo) Tak jsem našla zdravější variantu toho, jak vylepšit pizzu. 
Jakou pizzu máte nejraději vy?
Já miluji Hawai, klasiku se šunkou a mnoho dalších ♥♥
Dobře, trochu se mi vršek připálil! :D





Co budeme potřebovat?

60 ml vody
2 lžíce olivového oleje
1 lžička droždí
špetka soli
špetka cukru
60 g celozrnné mouky
1 vejce

Postup
1. V míse si rozdrobíme kvasnice a zalijeme teplo vodou( né horkou) a přidáme špetku cukru.
2. Přidáme mouku, olivový olej, špetku soli a vejce. Pořádně rozmícháme. Vznikne nám tužší těsto.

3. Na pečící plech si těsto pomocí po olejovaných ruk roztaháme na placku.

4. Poklademe na ni, co chceme. V mém případě to bylo trošku kečupu asi 1 lžička, koření, tofu a mozarella, sýr a šunka.


5. Pečeme při 180 stupních asi 20 minut- podle výkonu trouby.


Dobrou chuť,
Vaše K ♥

16 komentářů:

  1. já jsem asi sedm let zpátky v Chorvatsku snědla tu Jumbo pizzu úplně sama a od té doby jí nemůžu ani vidět!:D

    OdpovědětVymazat
  2. já pizzu miluju, ale odpírám si jí,co to jde:D někdy chci ale vyzkoušet tu zdravější, tak třeba použiju tvůj recept:)
    jinak hawaii je bezkonkurenční:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ji ráda, ale líbí se mi na jejím jedení hlavně ta atmosféra, když si ji domů objednáme a jak ji pak baštíme s někým společně :) Hawai a 4 druhy sýra jsou nej♥ zdravější verzi jsem ještě ale nikdy nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  4. Já pizzu miluju, ale jen tu, co si upeču sama doma :D S mozarelou, šunkou a sušenými rajčaty, k tomu korpus z mandlové mouky a je to :)) Lahoda, poslední dobou si ji ale dělám až moc často :D

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá dobře :) pizzu mám ráda moc! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to vypadá skvěle!:) Pizzu mám taky moc ráda, nejraději sýrovou:)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzkouším !:) moje nejoblíbenější pizza je hawaii<3

    OdpovědětVymazat
  8. Pizzu miluji, ale snažím se "hlídat" :-)... takže tuhle určitě ozkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mnam ta vypadá dobře :-) já mám ráda skoro všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Slintám:D. Vypadá fakt dobře:D. Doma jsem měla pizzu akorát z listového těsta, tam vyzkouším tuhle:).

    OdpovědětVymazat
  11. ja mam najradsej provenciale:) mnamm mnam!
    Inak ak mas rada znacku Urban Decay recenzia tienov tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat
  12. Moje neeeej je Hawai, ale už tak hrozně dlouho jsem ji neměla, držím se, no.... :))

    OdpovědětVymazat
  13. Dělám už jen tuhle celozrnnou a na chuti to určitš neubírá..jen do těsta nedávám už to vejde, dělám úplně klasické jen z celozrnné mouky...většinou pšeničné, ale dělala jsem i ze špaldové a taky byla skvělá!

    http://www.facebook.com/groups/105274349643047/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))