neděle 3. února 2013

Citové rozpoložení

Pěkný večer.

Jak je u Vás?
U nás ráno krásně svítilo a teď zase sněží, mají v tom nahoře bordel! :D

 Mám toho hodně na srdci, hodně toho chci napsat, udělat a vymyslet.
1. Autoškola
Ano, už je  to tu, začínám kurz jak na auto tak i na motorku.(narozky mám za 18 dní, ale kvůli motorce jsem začala dýl )
Jen jsem se chtěla pochlubit! :D


2. Nemoc
Už je mi mnohem líp. Horečky už nemám, díky bohu, ale kašel je nesnesitelný, přijdu si jako tuberák. Vincentka do nosu, vincentku pít, vincentka je prostě všude! :///////

3. Plány
Jelikož jsem doma, začínám mít roupy. Nejen, že jsem si udělala plány do léta.
 Víte, že zbývá jen 150 dní? :O
Už tam chci být zase ♥

ALE....
Přihlásím se do soutěže u Nikky, potřebuji nad sebou bič.


A čemu se budu věnovat tento týden?
Když jsem doma, budu mít nad sebou větší kontrolu. I když nebudu cvičit, chci se zaměřit na moje pití, stravování se a samozřejmě už musím udělat seminárku do školy, na kterou jsem měla půl roku. Ale proč to dělat takhle, když to jde udělat na poslední chvíli? Co? :D To jsem celá já!

  • každý den musím vypít min. 2 litry čisté vody (+ kvanta čaje :D)
  • zapisovat si jídelníčky a spočítat si, kolik denně asi tak sním KJ (protože chuť k jídlu se mi vrátila a já už se těším, až se najím pěkně! :D )
  • každý den zkusím 1 nový recept a tudíž ho sem také přidám! :) Máte radost? :P
  • foto přidám na konci Února (když teď nemůžu cvičit, tak to je na prd)
  • každý den si dám alespoň 60 pánských kliků - když už nic jinýho!
 

11 komentářů:

  1. těším se na nové recepty :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je hnusně jak jinak... :-/
    Hodně štěstí v autoškole :) já byla děsnej nervák a jízdy jsem dala až napodruhé.
    Já se k Nikky taky přihlásím, přesně jak říkáš, bude to bič a ten potřebuju jako sůl.
    60 kliků? :D teď jsem se zastyděla, já jich dám za sebou tak 10 a i kdybych si je měla rozdělit, myslím, že bych pošla.
    Na recepty se těším, hlavně na nějaké obědové, tam mi občas dochází inspirace.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že už tě chřipka opouští. Za chvíli budeš zase fit. :)) Mě teď trošku trápí "kašel", dá-li se "to" tak nazvat. Nejsem nemocná, je mi dobře, ale furt mě něco nutí dělat "kucky kucky". :D Snad to poleví, asi si na to něco vezmu. :))
    Na recepty se MOC těším, ráda se nechám inspirovat. :))
    Že zbývá jen tolik dnů do léta, to mě nenapadlo, nepočítala jsem si to. No, je to tady co by dup.
    Fíha, 60 pánských kliků. To je pro mě zase výzva. :D
    A pitný režim, s tím taky pokulhávám, takže bych měla šlápnout do pedálu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tý joo jen 150? to je výborný :) Taky přemýšlím nad tím, že se přihlásím k Nikky a jinak se těším na receptíky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, co všichni na tom řidičáku vidíte:D. Já si ho ani dělat nebudu:D. A jsme skoro stejně staré:), já mám narozky 30.3.:).
    Já ti pevně držím palečky, abys byla už v pohodě, protože ti to fakt nepřeju:/. Ale dávám nemoci max. týden a potom snad budeš jak rybička.
    Léto?bude?za?150 dní? Super:). Už se těším, až půjdu běhat:). Odkud je fotka? Vypadá to nádherně:).
    Jooo jsem ráda, že jdeš k Nikki, já jsem jí taky poslala fotku:).
    Sááákra. Těším se na receptíky:).

    OdpovědětVymazat
  6. Já už chci léééto! :D A myslím, že jídelníček je stejně hlavní, tak si to nějak hezky rozvrhni :) A vincentku ti nezávidím, asi před 2 roky mi ji dala babička, když jsem byla marod, a na ten hnusnej zážitek nikdy nezapomenu :D Jinak jsem taky přemýšlela, že bych se do té soutěže u Nikky přihlásila, ale jako 'naopak', teda v přibírání, bohužel nemůžu najít žádnou fotku, kde jsem měla to nejméně kilo, to jsem se nechtěla fotit, no co už :) A v autoškole držím palce! Jen nám předem dej vědět, kama budeš jezdit, ať se tomu prostoru vyhneme, jestli ti to ze začátku 'půjde pěkně od ruky' :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí až si budeš dělat ten řidičák! :D
    Je dobře, že ti je lépe. Hlavně se brzo vymaroď úplně :).
    150 dní do léta? No vidíš, to jsem ani nevěděla :D. Jenom můžu se zeptat odkud je ta fotka? :)
    Moc se těším na nové recepty :).

    OdpovědětVymazat
  8. držím ke všemu palce!
    hlavně ten řidičák, já dneska jela s mámou poprvé a docela se bojím mojí zítřejší první hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak držím palce ať ti vše naplánované vyjde :) Jinak pěkný nový design!

    OdpovědětVymazat
  10. držím palce ať tvůj plán výjde dle tvých přání!

    OdpovědětVymazat
  11. Ale těch 60 nedáš na jeden zátah, že neee?? :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))