pondělí 11. února 2013

Co nového v Novém Městě

Zdravím ty, co mají tento týden prázdniny, ale i ty, kteří je nemají a jsou zrovna v práci nebo sedí ve škole!:)

Dlouho jsem se neozvala a ani nic nenapsala. Je to tím, že u nás ve měste probíhá Mistrovství světa v Biatlonu a já na něm nesmím chybět, byla jsem jak na zahájení, tak na závodech a naši si daří celkem dobře. Ta atmosféra  v areálu je nepopsatelná, měla jsem husinu, všichni skandovali, no je to paráda! :))
 
Už jsem zdravá, i když občas ještě pokašlu, ale to prý odezní samo. Jediný, čím se ještě dopuji je vincentka, ale to je spíš už taková prevence.

Když už si tento článek čtete, já už makám na stroji v posilovně
, nevěřili byste, jak mi to chybělo, cítila jsem, jak jsem kynula z toho nic nedělání. Už jsem pořídila i fotky k Nikky do soutěže, takže už jen poslat, hurá! :) Sem je dávat nebudu, protože jsem se zahanbila tím, jak foťák nevyfotí to, co chci! :D
Tady jen trochu mého povadlého zadku, chci ho zakulatit!

Také mám další motivaci k pokrokům. V červnu jedu se školou na vodák a nerada bych tam seděla v loďce a před břichem, kolem pasu, bych měla složené ruce, to opravdu nechci. Také mě dál motivuje přítel a v podstatě hlavně já, ten pocit, když se moje tělo mění je bombastický. 

I když jsem tvrdila, jak pití zvládám, nezvládám. Já nevíím, co mám dělat abych se dokopala k pití, mám vodu pořád na očích, ale nanapiji se, pak do sebe vyklopím půl litra a je mi těžko, jéé! :-D
Rady, další? 

Také jsem slíbila článek, už ho mám, ale chybí mi fotky a na ty musím počkat, až bude mít od nás někdo čas a vyfotí to, co jim řeknu, těšte se! :))


Už jen 11 dní a budu plnoletá, já se těším, fakt! :))

Dneska Vás oběhnu, protože jsem hanba a nevšímala jsem si Vás! :D

Mějte se fanfárově! ♥
 

17 komentářů:

  1. Ty bydlíš v NMnM? :OO Mám tam kamarádku a o prázdninách za ní mžná pojedu:)) Na biatlon jsem se chtěla jet podívat, ale nějak z toho sešlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, koukám, že tady víc lidí zná Nové Město, to jsem ráda, že jsme populární! :))

      Vymazat
  2. No s tím pitím.. Já nevím, zkus si najít něco, co ti chutná pít.. Já si pořád dělám nějaké čaje, protože samotné a studené vody bych do sebe taky moc nenacpala, ale čaje mi chutnají, jsou teplé, piju je z půllitřáku a to se pije skoro samo.. hned jak dopiju, tak si dělám další a taky pitím zaháním chutě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za tip, ale právě já četla, že čaje ve velké míře zavodňují a to jsem právé už i tak moc! :D

      Vymazat
  3. Týjo, tobě bude už 18!? Už stárneš holka! :D A jak jsem začínala číst o tom biatlonu, tak jsem to pochopila tak, že taky závodíš :D No, raději si vždycky všechno přečtu, abych si nevyvodila mylné názory :D A super, že už jseš zdravá! :) Jinak s tím pitným režimem, na to si musíš prostě zvyknout, no. A nalít do sebe během chvilky litr je blbě, ale chápu že se to pak tak snažíš asi dohnat :D Třeba si napusť 10 velkých sklenic vodou, rozmísti je všude po bytě a pak si dej za úkol, že je během dne prostě musíš vypít a za odměnu třeba bude něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě scházelo, já bych ujela to co oni asi za dvě hodiny po jejich cíly! :D Nelyžovala jsem ani nepomatuji! :D
      Asi to vyzkouším, není to špatný nápad, akorát musím si hlídat, aby mi to kočka neupíjela :D

      Vymazat
  4. Jé,taky bych chtěla sedět v areálu a fandit! :D...je fajn že už jsi zdravá,já mám pořád rýmu a kašlu (dneska mi sestra řekla,jestli to náhodou nemám z kouření-haha,já nekouřím!!:D a asi vypadám dost nemocně-když jsem se dneska od dvou lidí dozvěděla,že určitě mi dělají společnost drogy-jako co to je?! :D)..neboj zadeček vytvaruješ a vůbec to není hrozné! :)..mimochodem,to pití...já se to taky "učila"..můžeš třeba vzít slámku a třeba při psaní článku/projíždění blogů/učení se- můžeš si prostě slámku strčit do pusy neustále pomaličku ucucávat...pořád pořád pořád! Ale třeba v polévkách taky přijmáš tekutiny..nebo si prostě vař horké čaje a lžičkuj :D :) :) :)...ale zase to nepřežeň,mně jednou v nemocnici měřili objem mé..ehm..moči...a měla jsem přes 6 litrů-to je zase moc,to ze sebe vyplavíš živiny,takže všeho s mírou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt super tam být! :))
      Jé, to mě mrzí, musíš se taky vykurýrovat :))
      No tak to není špatný nápad s tím brčkem, tak to vyzkouším, třeba mě to půjde! :D
      Tak to já bych asi 6 l nevypila! :D

      Vymazat
  5. Také dneska budu posílat fotky do proměny :))

    OdpovědětVymazat
  6. samé skvělé zprávy! :)
    MS si parádně užij! je moc dobře, že už jsi zdravá :)
    zadek se mi nijak zvlášť povadlý nezdá :P ale můžeme si dát posilovací výzvičku!
    vodák bude jistě super! mě čeká ve třeťáku :)))
    a s pitným režimem musíš chtít hnout hlavně sama, což chceš, takže neustále petku s sebou a doplňovat vodu :))))
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. júúj prázky ti záávidím, aj ja by som ich nutne potrebovala mne začnú až o dva týždne :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Biatlon ti závidím
    recept na pomerančovou omáčku mám tu:
    http://drobenka46.blogspot.cz/2012/09/kureci-rizky-s-pomerancovou-omackou-1.html

    OdpovědětVymazat
  9. Zkus postupně navyšovat dávky těch tekutin, ne najednou, ale prostě mít pořád vodu na očích a myslet na to, fakt se to dá :) já nemám problém vypít tři litry za den :D a to se krotím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem na žádném závodě nebyla, musí to být vzrůšo!
    Ten tvůj zadek bych povadlým v žádném případě nenazývala, ale chápu tě, taky chci co nejkulatější :-) Motivací máš teda dost, to je paráda :)
    S pitím je to asi fakt o zvyku, ale prý se také počítají tekutiny z potravin, takže třeba i víc zařadit nějaké vodnatější ovoce, nebo si tu vodu něčím ochucovat.

    OdpovědětVymazat
  11. To som rada že už si zdravá :) Inak s tým pitím, skús to nejako postupne a v menších množstvách častejšie, aj mne to robilo veľké problémy:/ A MS sveta v biatlone závidím, užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jestli by ti něco nevyhovovalo víc než voda... já mám období, kdy piju jen čaje :-)... jinak zadek máš krásný - špatný kalhotky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. byla jsem na zahájení a nadšení jednoznačně sdílím, bezvadná akce - vážně se máte, že to máte v podstatě za humny :)

    budu ráda, když mrkneš ke mě na http://triangleworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))