pátek 1. února 2013

Čokoládové palačinky

Tento recept jsem na našla u naší královny receptů Adele.
S prominutí, jsem si ho do tebe vypůjčila a přidala jsen asi 1 ingredienci a připsala sem, abych to měla po ruce. Doufám, že ti to nevadí! :))
Palačinky miluji, a tyto jsou božské- kakaové. Tak jdeme na to! :)


Co budeme potřbovat?

70 ml mléka
1 vejce
5 lžic holandského kakaa
35 g celozrnné mouky
1 lžíce bílého jogurtu

+ marmeláda
+ zakysaná smetana
+ ovoce
+ sirup



Postup: 
1. V míse si smícháme mouku, vejce, kakao a mléko. Promícháme a vytvoříme řidší těsto bez hrudek.


2. Na pánvičce si uděláme palačinky (těsto výjde na 2 ks palačinek až 3 ks)

3. Palačinky namažeme marmeládou, zakysanou setanou a smotáme, pokapeme sirupem a podáváme s ovocem.


Dobrou Chuť,
Vaše K. ♥

20 komentářů:

  1. Tak tomu říkám dobrota! ♥
    Dneska jsem se chystala na celozrnné palačinky, ale klasicky jsem vstala dost pozdě, takže si je nechám na víkend. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si musím na palačinky v týdnu o hodně přivstat! :D

      Vymazat
  2. královna receptů je úžasná!:)
    a ty taky :P hh!
    pěknéé:)

    OdpovědětVymazat
  3. hm...už vím co bude v neděli k snídani :) díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají luxusně. Nikdy by mě asi nenapadlo do těsta na palačinky vmíchat kakao a přitom to pak už na pohled působí čokoládověji a sladčeji :)
    Musím je co nejdřív doma vyzkoušet taky, akorát k tomu hodím zavařené švestky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také by mě to nenapadlo, ale tu chuť palačinek to oživý! :))
      mňam, zavařeniny miluji! :)

      Vymazat
  5. Bože, to vypadá skvěle!:*
    Rozhodně si to někdy udělám!:))

    OdpovědětVymazat
  6. To musí chutnat úžasně!
    Jo Adele má skvělé recepty :).

    OdpovědětVymazat
  7. Mňaaaam, to musím taky vyzkoušet, čokoládovou tu já ráda :). Vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam! Ty vypadají výborně!:) Hned bych si je dala:)

    OdpovědětVymazat
  9. Neee, tak to potřebuji v neděli na snídani..:D

    OdpovědětVymazat
  10. čokoládové palačinky vypadají vážně moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Palačinky jsem neměla ani nepamatuju! Vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. mňááám! :)
    mám pocit, že jsem je teď taky u někoho na blogu viděla...
    jsi šikovná, povedli se ti protože vypadají skvěle a určo i tak chutnali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou hodně populární, takže se není čemu divit! :))

      Vymazat
  13. HA bych neměla brát kvůli tomu že mi prý zhoršují křečové žíly. Od mala na ně dost trpím a ono by to mohlo přerůst v něco horšího :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ani nevěděla, že to má vliv na žíly :-o Je to pro mě nové! ;)

      Vymazat
    2. No prý vadí i nízkohormonální HA. To jsem zase nevěděla já. Když jsem tam se žílama začla chodit. Tak mi doktor neodrazoval od antikoncepce. tak jsem si ji nechala změnit na nízkohormonální a teď jsem právě dostala vynadáno i za tohle. Moje gynekoložka je tarší a jedinou náhradu co mi nabídla je kondom. Prý že tělísko je po porodu. tak nevím asi se zeptám jinde, když píšeš že ho mají kámošky

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))