úterý 19. února 2013

Food Tips

Snad každý z Vás má rád tipy na jídlo a nejen je. Já se ráda kochám jídlem, tak to dopřeju i Vám a pár mých výtvorů vám ukáži, je to asi jen desetina toho, co mám v PC.
 Snídaně




Caro


Míša řezy


Kaše s jablečnou domácí dření

Pohanková kaše

Čoko kaše s trubičkami z lídlu


Asi jste si všimli, že nejraději mám kaše! ♥

Jiná jídla


Rýžový Nákyp

Cmunda

S gerveis a pažitkou

Tuňákový salát s mozzarelou a šunkou

Kuskus zalitý jahodovou majdou s mlékem


Mé milované vegetariánské špagety

Medové pukance


těstoviny s brokolicovo sýrovou omáčkou

Tento tvaroh doporučuji, chuť je výborná a žádná umělotina, cena je také nízká! :)) Penny

Nový cottage v Penny, stojí jen 12 korun/150 g a chuť super!


A i tento, jako předchozí doporučuji, i když limetka je lepší! :))

                    Mějte krásný den a jezte!!

19 komentářů:

  1. Míša řezy naprosto zbožňuji!
    Tu jablíčkovou dřeň sis dělala jak, normálně rozvařila jablko? :))
    Klidně ještě přidej receptík na ten rýžový nákyp, mňam! :P
    Jinak na kaších si teď ulítávám také, hlavně na ovesné. :))

    OdpovědětVymazat
  2. dostala jsem chuť na těstoviny s brokolicí a sýrem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně ten čtvereček čokolády na každé:-)) Milko tvarohy jsou všechny skvělé, teď jsem měla pro změnu kávu, a taky mi moc chutnal:-)

    OdpovědětVymazat
  4. aaah, ty spagety..vypadaji krasne.. ty ja taky muzu:-) a teda, hned po ranu nas takhle namlsat...krasa,mnam:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tě asi zabiju, teď jsem sice dosnídala, ale chci víííc! to jsou lahůdky...:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno to vypadá dokonale - ty snídaně musely být skvostné a navnadila jsi mne - už dlouho jsem neměla cmundu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to výýýýbroně!:) jinak,co to je cmunda?:D už jsem to slyšela, ale nikdy jsem s nedozvěděla,co to je:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty čokolády na kaších jsou vtipné :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, teď jsem tu asi týden nebyla a moc se omluvám že jsem nedala vědět, měla jsem toho moc. Ale odteď už klasicky zase každý den :)

    Ty jídla vypadají skvělě! Mám teď po snídani ale ty tvoje bych si dala klidně znova :) Ty trubičku z Lidlu znám, kupuje je babička a kdysi jsem měla mánii že jsem se jich mohla ujíst :)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam samé dobrôtky, zbožňujem ovsenú kašu skoro tak veľmi ako ty :) ale som strašne lenivá ráno si ju robiť, lebo sa dlho chladí :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Zvláštní, že většina blogerek miluje kaše.. a já zase na kaše moc nejsem..:D miluju různé nákypy a zdravé buchty..ale jsem líná si to den předem péct..:D jídla jsou ale krásná všechna..:)

    OdpovědětVymazat
  12. papáš něco jiného než kaše?:D:P
    cmunda je dost zajímavá, co je to? :)
    a v PC mám taky nespočetně fotek :D začínám je promazávat a nechávám si jen ty extra!
    taky se měj!:))

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, úplně jsem teď dostala hlad :D :D Už se těším až si dám ráno rýžovou kaši ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí tvůj blog:-P

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Kašomil a taky čokomil, že? Na každé kaši je nějaká ta kostička! Děláš ale dobře :)
    A Míša řezy jsou krásné úplně ti je závidím :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))