pondělí 25. února 2013

Konečně tu

Pěkný ráno! :))

Po delší odmlce se hlásím. Nebyla jsem tu, ani nepamatuji, ale vězte, že důvodů je mnoho! :)
 Mezi první je, že jsem slavila mé 18. narozeniny, konečně. Také jsem měla autoškolu a jízdy a v neposlední řadě samé oslavy! :))

Jak jste si užili víkend a týden vy? :))

Já už se konečně můžu věnovat jak Vám, ak blogu a vašim článkům, na které se už moc těším! :))

Tento dort mi "udělal" přítel! :))

V brzké době chci přidat pár článečků, jeden jsem slibovala, už když jsem byla nemocná, ale pořád nemám foto, musím počkat, až nějaká ochotná duše bude mít čas a blejskne mě! :))
Také to bude new in, narozeninový článek,  pak jak si vedu, co bude nového a jiné! :))


Dneska mě přítel vzbudil v 4:58, je hodný! :D Udělala jsem si super kaši na snídani, musím si udělat mluvený projev do CJ a jen doufat, že z AJ, MAT, PRÁVA zkoušet nebude, protože přes víkend jsem neměla vůůbec čas a popravdě, ani náladu. Po škole jdu do posilovny, pak se budu šprtat Eko, hned nám tu písemku prostě nasere dá! 

EDIT:
Jídelníček, Pohyb:
Sn. Ovesná kaše + kiwi + 74% čoko
Sv. Jablko
Sv. Cherry rajčata + křehký plátek + sýr
O. Těstoviny se sýrovou omáčkou
Posilovna 1 hod. ( Stepper 20 minut- rychlé tempo 1200 KJ, Orbitrek 15 minut- střední tempo, kliky 50, posilování na břicho, ramena20 minut)
Sv. Borůvkový protein
V. Míchaná vejce +hora zeleniny + 


+ chůze 9 km

15 komentářů:

  1. Ani se nedivím, že udržuješ takovou váhu, když tak málo jíš.. a ještě prezentuješ 'Zabývám se zdravým životním stylem' .. Hlavně si dej zeleninu předtím, než půjdeš do posilovny:D:D z toho ti ty svaly fakt porostou.. Timhle jídelníčkem by jsi konkurovala kde jakému pro-ana blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím se dá bohužel jen souhlasit..mám pocit,že jsi zase ubrala :/..

      Vymazat
    2. Bohužel taky musím souhlasit..jez si jak chceš ale aspoň to nenazývej zdravým životním stylem ;) A mít bmi podváhu- to je taky hrozně "zdravé"..

      Vymazat
  2. Dortík je parádní! :))
    Doufám, že sis hezky užila oslavu.
    Já už jsem zas znechucená, protože dnes opět do školy. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k narozkám. Dort je krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. No, přeju nejspíš se zpožděním vše nejlepší! :)*
    A musím souhlasit s anonymem - kde je do háje oběd!!!!?
    :( Máš toho málo, ale tak.. Snad je to jen dneska a jindy jíš víc.. Nebo to je včerejší jídelníček?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vítej zpět, jsem zvědavá na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dort je úžasný a zpětně tedy gratuluji k naroděninám i k řidičáku - hlavně teď jezdit a jezdit a jezdit ! :-)
    jinak souhlasím s holkama :-/... nějak mi tam chybí obídek...

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se k apelu, přidej na jídle !!!! Tělo ti to vrátí i s úroky, natrvalo se štíhlost takhle udržet nedá ... Nejdřív to tělo nevydrží a zhroutí se a jakmile se vzpamatuje, bude mít uložené, zle dlouho nedostávalo najíst a začne ukládat a zásob už se nepustí ... Opravdu ti přeju, ať se ti daří ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kde bereš čas na chození 9km?:OO :D
    Mě ten čas trošku chybí:DD
    Ten dort je boží:)

    OdpovědětVymazat
  9. No já tě kamenovat za jídlo nebudu:D.
    Moc moc ti přeju řidičák a doufám, že budeš zodpovědná:).
    Ten dort je naprosto fenomenální...vůbec si nedokážu představit, že bych něco takového dokázala udělat:O! A to mi spolužačka zrovna dnes říkala, že mamince taky dělala dortík:D. Jste všichni blázniví:D. Je fakt parádní:).
    Učení neřeš:D. Věřim, že budeš mít štěstí a nikdo tě nevyzkouší a podobně:D. Ale zítra se na to nevyprdni:D.

    OdpovědětVymazat
  10. je pravda, že když koukám na jídelníček, tak mi tam prostě chybí oběd!! Dej tam oběd a bude to perfektní jídelníček..:) Jinak je super, že si užíváš oslavy..ale nebyla bych z těch 18 tak nadšená...Já si po 18 už připadala strašně stará a ted je to jen horší..:D:D Néé užívej plnoletosti:) a hodně štěstíčka ve škole

    OdpovědětVymazat
  11. Jee teprv 18 :( to bych chtěla taky :D tak dodatečně vše nejlepší, mě bylo v neděli 20 a začínám mít deprese že už jsem prostě stará :D:D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Máš velmi nápaditého přítele, hrozně se mi ten dortík líbí :))))

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))