čtvrtek 7. února 2013

Kvasničková polévka

Máte rádi kvasnice? 
 Pokud ano, tak tato polévka Vás osloví a pokud ne, tak si ji klidně jen přečtěte! :D



Co budeme potřebovat?
vývar ( nebo pokud chcete i vodu s masoxem)
domácí nudle
mražená zelenina
vejce
strouhanka
3 balení kvasnic
majoránka
sůl 
pepř
1 lžíce másla


Postup:
1. Podle klasického postupu si připravíme vývar.
2. Na pánvičce si rozehřejeme máslo a nadrobíme kvasnice. Mícháme tak dlouho, dokud se nám kvasnice neroztaví a nemáme kaši.

3. Do směsi přidáme vejce, majoránku, sůl a pepř. Pořádně rozmícháme kvůli vejci.

4. Přidáme strouhanku- tolik, aby se nám daly tvořit bez problému knedlíčky. 

5. Jakmile máme knedlíčky, vhodíme je do vývaru, který vře. Přidáme nudle a zeleninu a vaříme ještě 5 minut.



Podáváme s pečivem či jen tak.



Dobrou Chuť,
Vaše K ♥

25 komentářů:

  1. neuvěřitelný :D mamka ji dnes dělala a byla výborná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoda! :D
      Ona jinačí jak výborná být prostě nemůůže ♥

      Vymazat
  2. Já mám hrozně ráda vůni kvasnic :D ale teda polévku z nich jsem ještě nejedla, asi jsem OUT :D Vypadá to zajímavě, a moc hezky se ti povedly kulatý knedlíčky! :)) :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to peláši hned pro kvasnice a vař, o hodně přicházíš! :))
      Děkuji, snažila jsem se, aby to bylo k světu! :D

      Vymazat
  3. Kvasniceeeee! ♥
    Miluju hlavně v kombinaci s míchanými vajíčky, ach!
    A tuto polévku dělá babička. :)) Je vynikající!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to jsem ještě nezkusila, napravím to... :))

      Vymazat
  4. Vyzerá to dobre, si šikovná :) A takéto "knedlíčky" sa mi nikdy nepodarili, vsadím sa že je lepšia ako "od babičky" :D Určite skúsim! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :))
      Ale určit by se ti také podařili, jen správně kulatit no! :D

      Vymazat
  5. Já až do teď ani nejedla polévky :D Ale poslední dobou se snažím a mám v plánu příští týden hráškovou :D
    Ty polévky nejsou zas taková trága, jak jsem si pamatovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hrášková musí být skvělá, recept bude? :))

      Vymazat
  6. Jé tuto polévku znám, ale že bych byla úplný milovník kvasnic se říct nedá :D Každopádně polévka dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aaaaa to vypadá přímo skvěle :)
    Miluji knedlíčkovou polévku, takže cokoliv na tento způsob mi bude chutnat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem vždycky byla na polívky, ale poslední dobou mě to nějak přešlo.. Ale tu tvojí bych si hned dala! :)

    OdpovědětVymazat
  9. kvasnicovou polévku jsem ještě nejedla, ale miluju kvasnicovou pomazánku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po tý bych se taky mohla utlouct! :D

      Vymazat
  10. Tak tuhle polívku si na 100% uvařím, protože miluji třeba i kvasnicovou pomazánku.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))