neděle 3. února 2013

NE/Doporučuji: Česnekové tofu

Opět jsem vyzkoušela novou potravinu.
Tofu samo o sobě mám ráda, když se dobře ochutí a připraví, nic na něm nemůže být nejedlé.
Ale co tofu s příchutí? Viděla jsem v obchodě mnoho chutí, od česnekového, přes bylinkové až k marinovanému tofu. Já jsem sáhla po česnekovém, protože po přečtení názvu jsem si představovala tu krásně česnekovou chuť, kterou miluji ♥



Cena: 21 korun
Místo: Zdravěnka

Složení:
sója
mořská sůl
česnek 5%


Mé hodnocení:
Popravdě, jak tofu miluji, tak toto mě zklamalo. Čekala jsem krásnou česnekovou chuť, ale co se nestalo. Otevřela jsem balení a byla jsem zklamaná. Sice trochu česnekem cítit bylo, ale to je asi tak všechno. Ochutnala jsem ho a po česneku ani vidu a ani slechu. Nevím, čeho chtěl výrobce tímto dokázat, ale dokázal tím to, že pokud tvrdí, že toto je česnekové tofu, tak já tvrdím, že sojové maso je z vepřového. (Ano, oboje je neskutečná lež)


20 komentářů:

  1. tofu všeobecně nejím, takže se mě tohle netýká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě mrzí. Právě toto tofu jsem zahlédla u nás ve zdravé výživa a říkala jsem si, že bych ho konečně vyzkoušela, ještě jsem tofu totiž v životě nejedla. :)) Ale radši sáhnu po jiném. Díky za tip. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. a zkoušela si oříškové tofu?:) to je skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  4. já se tech ochucenýchh jaksi bojím!

    OdpovědětVymazat
  5. Já kupuji jen tofu natural a ochutím si ho podle sebe :) Sice jsem párkrát nad tím ochuceným přemýšlela, ale hned jsem to zavrhla. Asi se toho raději budu držet :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak aspoň vím, že si ochucené tofu nedám. Ale těším se na první "románek" s tofu. Matička slíbila, že mi ho koupí:).

    OdpovědětVymazat
  7. Mne teda nikdy nechutilo žiadne ochutené tofu, ale len to, čo si marinujem doma sama :-) A radšej natural ako údené.

    OdpovědětVymazat
  8. já miluji uzené..jiné ani nekupuji..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Já ještě tofu neochtunala, takže nemůžu nic ohledně toho posoudit :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Nj, tadyto stojí za prd, ale marinované je geniální a uzené je taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. Tofu miluji na několik způsobů, ale česnekové by mě teda vážně nelákalo :D. Ale je škoda, že zklamalo tebe.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem ještě nekupovala. Mám ráda uzené a oříškové z dm a od této značky kupuji jen obyč, na které házím koření. Ještě jsem slyšela, že marinované je dobré, ale ještě jsem ho neměla. Díky za zkušenost, alepoň nepoletí peníze do popelinice ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem to nechutnala tak nemůžu soudit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem teda na česnekové tofu ani nenarazila, ale kupujeme jenom to klasické. Kdysi jsem ochutnala i bylinkové a to mi dost chutná v salátu, protože samo o sobě má dobrou chuť a nemusí se nijak kořenit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tofu zatím ochutnala jen natural a uzené - oboje mi moc chutnalo a právě jsem přemýšlela o ochuceném, koukám, že raději zkusím to bylinkové :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Miluji marinované. A je škoda že u nás není to bylinkové :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si dřív kupovala buďto to natural, nebo uzené, a ty mi chutnaly, ale teda po česnekovým bych asi ani nesáhla, a teď už vím, že bych udělala dobře :DD

    OdpovědětVymazat
  18. Tofu jsem nikdy neměla a nevím, ani mě to zrovna neláká :D

    OdpovědětVymazat
  19. To česnekový je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))