pondělí 25. února 2013

Organizačně

Pěkný  večer. 

U předchozího "denního shrnutí" se mi objevilo pár komentářů na to, že jím málo. Dokonce  mě někdo psal, že se nediví, že si váhu udržuji, když nejím.

Tak aby bylo jasno. Mě jsou tyto komentáře fuk, vím, že to myslíte dobře. Ale ten, kdo mě už delší dobu navštěvuje ví, že jím. A jím hodně, to, že ste se koukli na jeden jídelníček, který se nepovedl, protože jsem nebyla celý den doma a do tašky se mi už krabičky nevešli neznamená, že takto jím každý den v roce. Omyl! Jím, když si to NĚKDY spočítím (říkám někdy, protože nejsem na čísla a nebaví mě to si počítat kolik do jednoho čísílka mám KJ) tak mám příjem i 9 000 KJ, to mě nepříjde málo, pro mě je to akorát, ani moc, ani málo. Takže ano, tvrdím, že to co dělám je ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL!

U tohoto videa miluji jen to video ♥ Pobaví vás! :D


A teď už organizačně! :)

1. Začala jsem si psát deník, kam si přes den zapisuji co sním (to píši i tady), ale tam si budu psát pocity, pitný režim a do podrobna pohyb. Také každý měsíc míry a Váhu, s tím souvisí druhý bod.
2. Vážit se budu 1 za měsíc a nebo ani to ne, ještě uvidím, chci se v Červnu překvapit.
3. Piju, já opravdu piju, začínám na 1,5 l denně, chci to dostat až na 2,5 litru.
4. Asi nebudu na blog přispívat denně, ale Vás obíhat budu.  Je to díky škole, autoškole, jízdám a teď v březnu hoodně nabitý program kvůli doktorům.
5. Je u nás jakš- tak dobře, jakmile to půjde, vyběhnu do ulic! :)) Už se taky tak těšíte na běh? V zimě běhám taky, ale bolí mě z toho kolena!

A ještě me zkuste poradit, jaký?
1.
2.
3.

Mějte se krásně a dobrou noc!♥

12 komentářů:

  1. no mne sa najviac páčia tie prvé :) jasné že vieme že papáš a ako zdravo, chcela by som sa ti v tomto moc podobať :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Joo taky se chystám na běh a těším se na něho:-) Jen co bude trochu přijatelná teplota a suché chodníky, vybíhám!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vidím, že brzy nás do přírody vyběhne víc. Já už se třepu na jaro, až bude tepleji, a konečně budu moct začít s běháním. Budu mít úplnou premiéru. :))
    Deník ti schvaluju, je to bezva věc, jak získat o sobě přehled a mít vše pod kontrolou. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No, já jím hodně a taky jsem řešla na zdravý životní styl:) Vlastně jím všechno;)
    Určitě ty polsední adidasky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí nejvíc asi ty první, ale otázkou je jak dlouho by u mě zůstaly bílé :D Já se taky těším až budu běhat, ale spíš až se fakt vííc oteplí :D Já si myslím že zdravý životní styl není o počítání, ale prostě o tom, že člověk jí zdravě a jeden den má třeba jídla míň a někdy i víc, ale hlavní je že se záměrně nešidí a jí kvalitní potraviny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Chodím sem už dýl.. a ano máš pravdu, viděla jsem i horší jídelníček - třeba k večeři jen protein. Promiň za vyjádření fakt, asi víš co je nejlepší pro sebe, ale neprezentuj to pod tím štítkem zdravý..
    9tis kj (což je normální pro udržování - žádná závratná čísla to nejsou - fitnessgirl s 8tis hubne) rozhodně nejíš dlouhodobě a pravidelně - a když už tak další den dáš odlehčeně a s pohybem. Měla by ses nad svou životosprávou zamyslet, protože tohle BMI rozhodně není zdravý (a asi ses k němu nedostala ani zdravou cestou, co jsem četla různě komentáře jinde máš zkušenosti s PPP) .. Nejspíš jsi tedy skinny-fat, ale i tak by bylo vhodný jíst trošku.. jinak, výživněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi sem nechodíš dostateččně dlouho. Protože jsem se z váhy nějakých 62 dostala na 54 jen zdravou stravou, napomáhal mi u tobo STOB koučink, a jestli 9 000 KJ je normální, tak se mi to moc nezdá, když si vypočítám, jak říkáš, podle Fitnessgirl to, co bych měla sníst, je to o hodně méňě! :))
      A podle BMI se řídit je hloupost, znám tolik případů, kde ti řeknu, seš v normě a ono to tak není. Je to jen orientačně! ;)
      Měj se!

      Vymazat
    2. No súhlasím s anonymom. Ješ málo, aj keď viem, Ty sa tu budeš obhajovať tým, že koľko kj príjmeš atď. Povedz mi, načo chceš chudnúť? Vôbec to nepotrebuješ a písať si pocity pri jedení, všetko čo zješ aj lentilku naviac, je choré, to je anorektický denník a nie zdravé stravovanie. Nehnevaj sa, ale je to tak.
      Jessie

      Vymazat
    3. Ahoj, ale já enchci hubnout, kde si an tom byla? Chci formovat! ;)

      Vymazat
  7. mě se nejvíce líbí ty první botky. Na běhání se těším neskutečně, hned jak budou penízky, chci si na ně koupit "najky" protože tak drahé boty musí být náležitě využity;)

    OdpovědětVymazat
  8. Botičky jednoznačně ty první! Jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))