čtvrtek 14. února 2013

Radosti

Ahoj, ahoj! :)
Já vím že poslední dobou zanedbávám jak blog, tak Vás.  
Ale musím se Vám svěřit se svými starostmi, ale i radostmi, kterých je víc! :))



Jak víte, probíhá u nás biatlon. Takže to znamená, že jsou u nás různé večerní akce, například už za sebou máme Kollera, Kiss revival a včera u nás byla Anna K., kterou mimochodem miluji a byla jsem v sedmým nebi, když začala zpívat! :)) Také u nás bude ještě Gypsy.cz (nesnáším), Chinaski (♥) a Vojta Dyk, ale víte co? To já propásnu a proč?

Protože zítra jedeme s přítelem na celý víkend na Slovensko do termálů, konkrétně ji Velký Meder! :))
Ani nevíte, jakou mi s tím udělal radost, mám to od něj k narozeninám! Mám toho ještě dneska hodně co dodělávat.

Jdu do posilovny, nakupovat, doma něco podělat, ale také v neposlední řadě Vás všechny oběhnu a kouknu se na Vás.
Tímto se omlouvám, že od zítřka do Neděle budu neaktivní... :))

Nevíte, co si mám ještě potřebného do termálů sbalit? Nikdy jsem tam nebyla dýl jak na den tak moc nevím! :D

Mějte se krásně! ♥

21 komentářů:

  1. Mám radost i za tebe :-)
    Já měla být celý tenhle týden u přítele, ale včera se absolutně změnila situace a teď trčím doma, strašně mě to mrzí protože jsem se na to fakt těšila :-(
    Annu K. mám taky moc ráda :-)
    Doufám, že nám z víkendu přivezeš nějaké fotky a pochlubíš se :-) hezky si to užijte!

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Tak si to tam užij, aspoň na chvilku zdrhneš z té hnusné zimy ;D A já jsem v termálech myslím ještě nebyla, tak neporadím no :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm Vojta Dyk♥:D. Ale radši bych jela do těch termálů:D:D. Člověk si zarelaxuje, uklidní, potěší:). Rozhodně ti to přeju:). A no nevím....vem si čtivo, MP3 a nebo taky ne, pokud se od přítele nehneš:D. Určitě si vezmi nějaký sexy prádýlko, abys přítele potěšila taky:DDDDDDDDDDDDD.

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím termály až se za to stydím. Užíjte si to. Můžete třeba oslavit valentýn :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Termály si užij. Nikdy jsem tam nebyla, takže neporadím, co sebou.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak termály ti moc závidím. My se loni s přítelem také chystali, ale pak z toho sešlo, tak třeba letos konečně pojedeme. :)) Moc si to tam užij a hezky si odpočiň.

    OdpovědětVymazat
  7. jé, tak si víkend pořádně užijte! :)

    OdpovědětVymazat
  8. jé, užijte si víkend :))) a jsem ráda, že je víc radostí jak starostí!

    OdpovědětVymazat
  9. Pořádně si to s přítelem užijte a hezky si tam odpočiň, ať se nám vrátíš v plné síle! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee to si moc užijte, romantický výletík :) to se máš, hezky si tam odpočineš a pak budeš nabitá energií :)

    OdpovědětVymazat
  11. No Dyk! :)
    užij si slovensko ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé tak to je od něj milé. Užijte si to :)
    Mimochodem máš super blog:)

    OdpovědětVymazat
  13. To ti závidím! Skvělý dárek! :)

    OdpovědětVymazat
  14. uži si ten Veľký Meder, je tam skvelo :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty termály ti moc závidím, užij si je! A koukej potom poreferovat jaké to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jé tak si to tam užij, ale s tím co přibalit ti asi neporadím :)

    A ještě jsem ti chtěla poděkovat za super recept na Míša řezy, které jsem dělala v pátek (jen jsem udělala jiné těsto abych nespotřebovala tolik vajíček) a byla to fakt dobrota, hlavně ta čokoláda se zakysanou smetanou, mnohem lepší než ta klasická poleva :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je krásné, doufám, že sis to moc užila :))) termály miluju, ale nebyla jsem tam ani nepamatuju :D jezdívali jsme do Bešeňové na Slovensku, tam to mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))